XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh dat is wel een uitkomst voor de toekomst. Op zich is het dan ook makkelijk monitoren hoe snel die waarde weer stijgt :)

Maar aangezien ik toch even bloed moet prikken binnenkort, laat ik deze ook meteen meenemen.

Oh dat is wel een uitkomst voor de toekomst. Op zich is het dan ook makkelijk monitoren hoe snel die waarde weer stijgt :)

Maar aangezien ik toch even bloed moet prikken binnenkort, laat ik deze ook meteen meenemen.

Dit wilde ik ook doen maar bij 2 van die sites ( Medimark en nog 1, weet niet meer welke ) hadden ze geen flauw benul wat Hematocriet is. Heb ze beide een mail gestuurd, beide zouden 't voor me nakijken en beide reageren niet meer als ik terug mail :p

:roflol:

Waarom ga je dan niet gewoon naar je dokter voor een bloedprikformulier en doorverwijzing naar de prikpoli?

Dit wilde ik ook doen maar bij 2 van die sites ( Medimark en nog 1, weet niet meer welke ) hadden ze geen flauw benul wat Hematocriet is. Heb ze beide een mail gestuurd, beide zouden 't voor me nakijken en beide reageren niet meer als ik terug mail :p

Percentage RBC verstaan ze mss beter :p

hey bigcat, vroeg me af (aangezien ik nog geen aas gebruik) waarom zou je bijv. kuren met deca of proviron of andere aas als je beste resultaat hebt met test-tren (kijkend naar topic tren ervaringen)? miss domme vraag XD..

hey bigcat, vroeg me af (aangezien ik nog geen aas gebruik) waarom zou je bijv. kuren met deca of proviron of andere aas als je beste resultaat hebt met test-tren (kijkend naar topic tren ervaringen)? miss domme vraag XD..

Ikzelf doe dat ook niet ;)

:roflol:

Waarom ga je dan niet gewoon naar je dokter voor een bloedprikformulier en doorverwijzing naar de prikpoli?

Omdat mijn dok daar niet aan mee wil werken :( En heb geen zin te zoeken naar 1 die dat wel wil.

Percentage RBC verstaan ze mss beter :p

Ah dat maar doen dan over een paar weken :p

Omdat Tren niet voor elk zo heilig is als nu opeens iedereen zegt. Zat mensen die niet tegen de sides kunnen, zowel fysiek ( zweten als een otter als je pech hebt ) als mentaal.

.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat als je een hoge hematocrietwaarde hebt, je best elke dag een cardioaspirine kan nemen om je bloed te verdunnen. Dan ga je toch al een paar risico's verminderen. Ik had 54 toen ik 250mg testosteron per week nam en ook teveel hemoglobine.

Ik denk dat als je een hoge hematocrietwaarde hebt, je best elke dag een cardioaspirine kan nemen om je bloed te verdunnen. Dan ga je toch al een paar risico's verminderen. Ik had 54 toen ik 250mg testosteron per week nam en ook teveel hemoglobine.

Aspirine is een thrombocytenaggregatieremmer, geen 'bloedverdunner'... dus hematocriet blijft gewoon hetzelfde.

Aspirine is een thrombocytenaggregatieremmer, geen 'bloedverdunner'... dus hematocriet blijft gewoon hetzelfde.

Sowieso heeft de beste man niet zoveel aan "ik denk". Alleen testresultaat van onderzoeken en/of bloed trekken zal uitsluitsel geven.

Ik zou dus ook zeker niet zomaar iets gaan slikken omdat iemand dat hier zegt.

Sowieso heeft de beste man niet zoveel aan "ik denk". Alleen testresultaat van onderzoeken en/of bloed trekken zal uitsluitsel geven.

Ik zou dus ook zeker niet zomaar iets gaan slikken omdat iemand dat hier zegt.

Tuurlijk niet.
Vraag me überhaupt af waarom ie zoiets op 'n forum vraagt, terwijl ie vandaag naar z'n huisarts gaat...

Ja, bestaan aparaatjes voor om het thuis te doen, maar is dan met vingerprik.

Aan de hand van deze post.

BC,
Ik heb een cholesterol meter aangeschaft die HDL, LDL, triglycerides en totaal cholesterol kan meten.
Misschien willen andere forum gebruikers dit ook zo nu en dan wel meten na/tijdens de kuur maar doen dit niet omdat er geen ''thuis test'' van aanwezig is op internet zoals bij bloedtest.com.
Ik zou hier wel een klein dienstje van willen maken tegen een kleine vergoeding en paarse K2-EDTA bloedsample buisjes hiervoor willen leveren zodat de gezondheid van de kuurders er weer wat op vooruit kan gaan.

Echter is er maar een bloedsample van 35 microliter benodigd wat makkelijk te prikken is met een lancet die ik er bij zou kunnen leveren.
Ik weet dat in een paarse K2-EDTA buis van 4ml een oplossing van 7,2ml EDTA zit.
In welke mate is het van belang dat niet van deze bloed:EDTA verhouding afgeweken wordt?

Heb je hier heel toevallig een keer wat informatie over opgezocht?
Heb ook een hematocriet meter aangeschaft dus misschien is het wel een handige kleine service.

Aan de hand van deze post.

Heb je hier heel toevallig een keer wat informatie over opgezocht?
Heb ook een hematocriet meter aangeschaft dus misschien is het wel een handige kleine service.

Heb je die van 99,95 aangeschaft toevallig? Ik kwam er 1 tegen op een webshop ergens. Werkt zo'n apparaatje handig?

Waar koop je die shit Buffert? En vooral, wat kost het? Scheelt toch weer wat geld per bloedonderzoek als ik het zo zie, zijn een groot deel van de dingen die ik laat meten normaal op leverwaardes enzo na.

Ja, heb er in totaal iets van 230 euro voor uitgegeven, voor beide meters.
Heb ze nog niet getest maar de handleiding laat weten dat de meting even nauwkeurig zou zijn als een normale meting in het ziekenhuis.
Ook heb je de uitslag binnen een minuut, ideaal dus.
Het zijn inderdaad waardes die fijn zijn om in check te houden en zo nu en dan te meten tijdens een kuur.

BC, als je trengebruikt in een cut is de terugkeer van het verloren gewicht snel?

Het verlaagt wel serieus je kans voor de gevolgen (trombose, longembolie, bloedklonter, enz...) die je kan krijgen door een hoge hematocriet of teveel hemoglobine.

BC, als je trengebruikt in een cut is de terugkeer van het verloren gewicht snel?

Zolang je cut ga je geen verloren gewicht terugwinnen, integendeel. Alle AAS zullen ervoor zorgen dat je in een cut minder massa verliest en dat je daarna als calorien terug verhogen massa sneller terug gewonnen wordt. Er is niet specifiek aan tren waardoor het anders zou verlopen dan bij andere AAS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven