Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
@bigcat... ik ben van plan voor het eerst tren e te gaan gebruiken, 3e cycle !
heb ervoor alleen maar test en winstrol gedaan 2 x

is et het waard om 200mg tren e te zetten, ( note kheb legit tren in ampules )... of moet ik er niet eens aan beginnen wil ik 200mg per week zetten.

ik dacht even proberen, beter klein beetje tren dan helemaal niet ?
hoe denk jij erover.... btw het word een cutting kuur, ben ook niet van plan om te veel kg te pakken / geen kg .. dus.

@bigcat... ik ben van plan voor het eerst tren e te gaan gebruiken, 3e cycle !
heb ervoor alleen maar test en winstrol gedaan 2 x

is et het waard om 200mg tren e te zetten, ( note kheb legit tren in ampules )... of moet ik er niet eens aan beginnen wil ik 200mg per week zetten.

ik dacht even proberen, beter klein beetje tren dan helemaal niet ?
hoe denk jij erover.... btw het word een cutting kuur, ben ook niet van plan om te veel kg te pakken / geen kg .. dus.

ampules of vials, maakt geen ruk uit. tren = tren, en overigens alleen UG verkrijgbaar aangezien tren niet in pharma-grade word geproduceerd.
en dit soort vragen horen niet in deze thread.

Nee hier is het topic voor bedoelt?????

Beste Bigcat,

Ik heb toch een vraag over de zaadkwaliteit naar aanleiding van een artikel dat ik heb gelezen bij ergogenics.
De bron van dit artikel is te vinden op: http://ethesis.helsinki.fi/julkaisut/laa/biola/vk/karila/adversee.pdf

De kwaliteit van het zaad zou achteruit gaan door het gebruik van hcg.
Zie opmerking: "Een ander verband was dat tussen abnormale zaadcellen en hCG. Hoe meer hCG de bodybuilders hadden gebruikt, des te meer afwijkende cellen zaten er in hun sperma. Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal. Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent."

Het gaat meer om de volgende opmerking: "De WHO beschouwt zaad als 'abnormaal' als zeventig procent of meer van de zaadcellen abnormaal is. Dat was hier dus het geval. Verwekt een abnormale zaadcel een kind, dan is de kans op genetische afwijkingen verhoogd."
Ik dacht dat een afwijkende zaadcel gewoon niet het eitje kon bevruchten. Maar blijkbaar kan dit wel.
Is het risico op een kind met verstandelijke beperking groter? Ik wil natuurlijk een gezond kind.

1. Hoe moet ik dit in perspectief plaatsen en ken je dit onderzoek?

Ik heb zelf tijdens mijn kuur 10.500 IU HCG gebruikt. Ik ben van plan om 6 maanden te wachten voordat we het gaan proberen. Ik zou graag nog daarvoor een kuurtje pakken maar dan zonder HCG. Uiteraard gaat dit ten koste van het herstel.
2. Kan ik beter HMG gebruiken of gaat daar ook de zaadkwaliteit van achteruit?

Hopelijk zijn mijn 2 vragen een beetje duidelijk en kan mij het eea uitleggen hoe dit zit.

Laatst bewerkt:
Beste Bigcat,

Ik heb toch een vraag over de zaadkwaliteit naar aanleiding van een artikel dat ik heb gelezen bij ergogenics.
De bron van dit artikel is te vinden op: http://ethesis.helsinki.fi/julkaisut/laa/biola/vk/karila/adversee.pdf

De kwaliteit van het zaad zou achteruit gaan door het gebruik van hcg.
Zie opmerking: "Een ander verband was dat tussen abnormale zaadcellen en hCG. Hoe meer hCG de bodybuilders hadden gebruikt, des te meer afwijkende cellen zaten er in hun sperma. Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal. Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent."

Het gaat meer om de volgende opmerking: "De WHO beschouwt zaad als 'abnormaal' als zeventig procent of meer van de zaadcellen abnormaal is. Dat was hier dus het geval. Verwekt een abnormale zaadcel een kind, dan is de kans op genetische afwijkingen verhoogd."
Ik dacht dat een afwijkende zaadcel gewoon niet het eitje kon bevruchten. Maar blijkbaar kan dit wel.
Is het risico op een kind met verstandelijke beperking groter? Ik wil natuurlijk een gezond kind.

1. Hoe moet ik dit in perspectief plaatsen en ken je dit onderzoek?

Ik heb zelf tijdens mijn kuur 10.500 IU HCG gebruikt. Ik ben van plan om 6 maanden te wachten voordat we het gaan proberen. Ik zou graag nog daarvoor een kuurtje pakken maar dan zonder HCG. Uiteraard gaat dit ten koste van het herstel.
2. Kan ik beter HMG gebruiken of gaat daar ook de zaadkwaliteit van achteruit?

Hopelijk zijn mijn 2 vragen een beetje duidelijk en kan mij het eea uitleggen hoe dit zit.

Ik denk dat dit onderzoek al verscheidene keren aan bod gekomen is, zowel ikzelf als GetXXL hebben het ook al meerdere malen vernoemd, en als ik me niet vergis is het zelfs in dit topic al besproken. Het is inderdaad zo dat HCG zorgt voor een verhoging van het aantal abnormale zaadcellen, maar de toename in zaadcel productie is doorgaans hoger, waardoor de fertiliteit toeneemt (de zaadcellen met abnormale morfologie in dit geval kunnen gewoon geen eicel bevruchten). Hierbij is inderdaad de dosis van belang, de algemene vruchtbaarheid blijft meer dan hoog genoeg met de 2x500, of maximaal 2x750 dosis die steevast aangeraden wordt, maar het is inderdaad zo als je daarna hoger gaat zitten dat er mogelijks een grotere toename is van het aantal abnormale zaadcellen ten opzichte van de productietoename (deels door desensitisatie) waardoor meer nemen dan die dosissen tevens dosisgewijs de kwaliteit zal verslechteren. Daarom dat mensen die behandeld worden met stootdosissen voor langere periodes omwille van het niet systematisch gebruiken van HCG doorgaans ook niet zwanger raken voor de volledige behandeling ten einde is.

De meerwaarde van HMG in deze context is nog altijd niet aangetoond, als HCG correct en in de correcte dosis wordt gebruikt. Bottom line : HCG zal de vruchtbaarheid behouden of verbeteren, zolang het correct gebruikt wordt.

Kben inmiddels bezig aan mn derde keer tren, en zit nu in week 5 en heb weer hoge bloeddruk (hoofdpijn, rode kop etc).
Nu wil ik niet nu weer al gaan cruisen omdat ik net een langr cruise achter de rug heb mede door blessures.
Nu ben ik dus aant denken om de tren te switchen voor deca, aangezien mijn bloeddruk tijdens een kuur met deca op 600mg na 4 maanden helemaal perfect was.

Nu wil ik dus gaan beginnen met 400mg deca en dan over een paar weken verhogen, denk je dat mn bloeddruk dan gewoon weer omlaag zal gaan?

Kga overigens nooit meer tren pakke...

hoe zit dat trouwens met rebound gyno na Superdrol? lees er wel vaker iets over maar lijkt mij complete bullcrap..

zo zou je 6 maand na de tijd nog steeds rebound gyno kunnen krijgen maar hoe zou dit in godsnaam kunnen gebeuren dan, dat je oestrogeen lvl's na 6 maand zoieens skyhigh gaan? lijkt me sterk toch..

weet niet of je de theorie hier achter weet.

Hallo,

Ik heb een vraagje hoelang kan je veilig 50ug T3 per dag gebruiken.

Wordt gedaan icm met hgh

Heb 1ste 6 weken 25ug genomen heb nu 50ug tabs maar deze zijn heel moeilijk te breken.

25 ug kan voor lange periode gebruikt worden maar hoe zit dit met 50ug?

hoe zit dat trouwens met rebound gyno na Superdrol? lees er wel vaker iets over maar lijkt mij complete bullcrap..

zo zou je 6 maand na de tijd nog steeds rebound gyno kunnen krijgen maar hoe zou dit in godsnaam kunnen gebeuren dan, dat je oestrogeen lvl's na 6 maand zoieens skyhigh gaan? lijkt me sterk toch..

weet niet of je de theorie hier achter weet.
In het prohormonen topic staat rebound gyno prima uitgelegd, zoek daar eens?

Kben inmiddels bezig aan mn derde keer tren, en zit nu in week 5 en heb weer hoge bloeddruk (hoofdpijn, rode kop etc).
Nu wil ik niet nu weer al gaan cruisen omdat ik net een langr cruise achter de rug heb mede door blessures.
Nu ben ik dus aant denken om de tren te switchen voor deca, aangezien mijn bloeddruk tijdens een kuur met deca op 600mg na 4 maanden helemaal perfect was.

Nu wil ik dus gaan beginnen met 400mg deca en dan over een paar weken verhogen, denk je dat mn bloeddruk dan gewoon weer omlaag zal gaan?

Kga overigens nooit meer tren pakke...

Van deca ga je vocht vasthouden normaal gesproken dus lijkt het me dat je bloeddruk ook zal gaan stijgen.

Waarom niet eens een tijd stoppen met alles? misschien dat je bijv over 6 maanden dan minder snel last zult gaan krijgen van hoge bloeddruk? je bent toch al continue een tijdje bezig als ik die posten van je leest.

Van deca ga je vocht vasthouden normaal gesproken dus lijkt het me dat je bloeddruk ook zal gaan stijgen.

Waarom niet eens een tijd stoppen met alles? misschien dat je bijv over 6 maanden dan minder snel last zult gaan krijgen van hoge bloeddruk? je bent toch al continue een tijdje bezig als ik die posten van je leest.

Tijdens mn vorige kuur met test en deca was mn bloeddruk helemaal perfect dus vandaar, maar zodra ik met tren begin schiet ie omhoog dus daarom geen tren meer.
En kheb net mn cruise achter de rug+ een blessure en ben nu net 4-5 weekjes bezig met mn blast, dus zie het niet zo zitten om nu al of te gaan, vandaar dat ik de tren wil switchen voor deca.

Ik heb sinds mijn nakuur nogal last van haaruitval, verlies na schatting zon >200 haren per dag wellicht is dit aantal nog een stuk hoger.
Echter heb ik ook haaruitval aan de achterkant van mijn hoofd waar naar mijn weten haarfollikels zouden zitten die DHT resistent zijn.
Is dit dan niet het gevolg van DHT vorming door mijn vorige kuur of zijn de resistente haarfollikels maar een fabel?

Ik heb sinds mijn nakuur nogal last van haaruitval, verlies na schatting zon >200 haren per dag wellicht is dit aantal nog een stuk hoger.
Echter heb ik ook haaruitval aan de achterkant van mijn hoofd waar naar mijn weten haarfollikels zouden zitten die DHT resistent zijn.
Is dit dan niet het gevolg van DHT vorming door mijn vorige kuur of zijn de resistente haarfollikels maar een fabel?

Volgens mij zijn alleen die haren die aan de onderkant van je kruin dht resistent. Kijk maar eens naar oudere mannen die helemaal kaal zijn. ze hebben altijd wel een randje haar over aan de achterkant.

Gewoon kaalscheren kerel. niet druk op maken, ik ben er ook achter gekomen dat je er anders paranoia van wordt en dat is al die shit niet waard.

Gaar is dat he, ik had er tijdens m'n kuur nauwelijks last van en sinds ik cruise valt het echt met bosjes uit m'n dikke kop. Merk ook dat ik wat inhammetjes krijg, mooi k*t want millimeteren staat me voor geen meter.

Gaar is dat he, ik had er tijdens m'n kuur nauwelijks last van en sinds ik cruise valt het echt met bosjes uit m'n dikke kop. Merk ook dat ik wat inhammetjes krijg, mooi k*t want millimeteren staat me voor geen meter.

Haartransplantatie

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Dat is wel balen kerel. het rottige is dat wanneer je stopt met kuren je gewonnen spiermassa weer inlevert maar je verloren haren komen wel niet terug.:o

Klopt, daarom leer ik er wel mee leven. Haartransplantatie en pruiken ga ik iig niet aan doen, zie wel of ik echt kaal word. M'n pa heeft ook inhammen maar dacht altijd dat het van de kant van je moeder kwam, daar heeft iedereen nog al z'n haar ( voor zover ze nog leven ;P )

Ja had er niet zoveel erg in en dacht dat het wel eens op zou houden, niet dus.
Als millimeteren je niet staat, staat kaal/bijna kaal je misschien wel goed.
En dat meen ik serieus, ik lijk echt een clown met gemillimeterd haar maar scheermes kaal of tondeuse zonder opzet stuk ziet er prima uit.

Denk dat ik ook gewoon kaal ga wanneer ik terug ben in Nederland, elke nacht heb ik mijn kussen vol met haar en dat vind ik ook maar 3x niks.

Ik krijg alleen maar meer haar van kuren, en dan bedoel ik op mijn hoofd. Helaas ben ik true natty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven