MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
He BigCat, jij zei dat als je zink neemt je ook koper moet supplementeren, dat deel snap ik. Je zei tevens ijzer te monitoren. Wat gebeurt er met je ijzer als je zink/koper extra neemt? Daalt of stijgt dat? Dit omdat ik dus dinsdag die 1e afspraak heb en als ik er dan achter kom dat ijzer hoog is door m'n zink inname ik nog niet mag doneren. Vond 't wel handig ff te weten.

Ijzer absorptie daalt, dus minder ijzer. Kun je doorgaans zien dat je stoelgang ook bleker wordt.

Aangezien het niet in het forum besproken mag worden, graag in karma. Liefst natuurlijk van meerdere leden.
Wat vind jij/jullie een goed merk voor Test E, wil namelijk aanschaffen en kan kiezen uit meerdere merken.

Rare vraag. Test enanthaat is test enanthaat. Het is toch niet zo dat test enanthaat van een bepaald merk beter is dan test enanthaat van een ander merk. Het is dezelfde stof. Het enigste wat zou kunnen is (als we over UG labs spreken) dat ze niet altijd juist gedoseerd zijn. De meest verkochte UG merken die je in NL koopt, zijn volgens mijn ervaring gelijkwaardig. En het probleem met HG merken, is dat je niet zeker bent of het echte of valse zijn.

Langdurige inname van teveel zink kan leiden tot onder andere anemie (bloedarmoede) en een vermindering van de weerstand.(1)

Wat zijn de gevolgen van een tekort aan ijzer?

Bij een tekort aan ijzer kunnen klachten als duizeligheid en een verminderd concentratievermogen optreden. Een duidelijk tekort aan ijzer leidt tot bloedarmoede (anemie). (2)
je kan een eerder een tekort verwachten. Daarom is het ook goed om genoeg vitamine c erbij te supplementeren omdat vitamine c zorgt voor een betere ijzeropname(3)

1. http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/zink/
2. http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/ijzer/
3.http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/vitamine-c/

Ok BC, dan heb ik ook een keer een vraag haha.

Ik zit met zenuwletsel door een ongeval. Kan al 6maanden niet trainen. Volgende week krijg ik een zenuw transplantatie. Ik ben wel een klein beetje thuis in de aas en peptides maar weet niet of er een peptide is die zenuw herstel bevorderd. Weet jij hier iets over?

Big cat ben jij bekend met TAD-600 Glutathione ? Zie je niet heel vaak voorbij komen maar is in de bb wereld toch niet onbekend. Misschien dat jij wat meer info over kan geven als het aankomt op lengte, gebruik etc.

Big cat ben jij bekend met TAD-600 Glutathione ? Zie je niet heel vaak voorbij komen maar is in de bb wereld toch niet onbekend. Misschien dat jij wat meer info over kan geven als het aankomt op lengte, gebruik etc.

Nee, nooit gehoord van iemand die het exogeen gebruikte. Speelt wel een belangrijke rol bij herstel, is onder andere waarom vitamin B6 en zo erg belangrijk is. Naast het recycleren van homocysteine naar methionine onder invloed van betaine, B9 en B12, kan het ook verder omgezet worden tot gluthathione onder invloed van B6, en dit is een van de belangrijkere metabole buffers in het lichaam. Moet je natuurlijk de vraag stellen (en gezien ik nooit exogeen gebruik geweten heb heb ik alsnog zelf het antwoord ook niet) of externe toediening dan niet gaat leiden tot meer homocysteine build-up.

Nee, nooit gehoord van iemand die het exogeen gebruikte. Speelt wel een belangrijke rol bij herstel, is onder andere waarom vitamin B6 en zo erg belangrijk is. Naast het recycleren van homocysteine naar methionine onder invloed van betaine, B9 en B12, kan het ook verder omgezet worden tot gluthathione onder invloed van B6, en dit is een van de belangrijkere metabole buffers in het lichaam. Moet je natuurlijk de vraag stellen (en gezien ik nooit exogeen gebruik geweten heb heb ik alsnog zelf het antwoord ook niet) of externe toediening dan niet gaat leiden tot meer homocysteine build-up.

Deze post ga ik nog een paar x moeten lezen haha, Maar er valt jammer genoeg niet te veel over te vinden. Ik had gehoopt dat jij me wist te vertellen hoe lang het te gebruiken is zonder negatieve gevolgen. Misschien toch nog even mee wachten.

@BC ik zie af en toe nog het gebruik van triptorelin (GnRH) als PCT voorbij komen.
nemen deze personen geen enorme risico ? ookal is het een eenmalige injectie van 100mcg
zover ik heb gezien zijn er ook niet echt gevallen waarbij het daadwerkelijk bijgedragen heeft aan herstel.

@BC ik zie af en toe nog het gebruik van triptorelin (GnRH) als PCT voorbij komen.
nemen deze personen geen enorme risico ? ookal is het een eenmalige injectie van 100mcg
zover ik heb gezien zijn er ook niet echt gevallen waarbij het daadwerkelijk bijgedragen heeft aan herstel.

Alleen op DBB herstellen mensen na 30 jaar ON van 1 shot triptorelin bro.

Maakt het eigl veel uit wat voor soort eiwit je pakt na je slin injectie post workout?
Ik pak zelf altijd total protein van BF shop(4, 6gr vet per 100gr), maar zou ik beter whey of isolaat kunnen pakken? Of ga je geen verschil merken?

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Maakt het eigl veel uit wat voor soort eiwit je pakt na je slin injectie post workout?
Ik pak zelf altijd total protein van BF shop(4, 6gr vet per 100gr), maar zou ik beter whey of isolaat kunnen pakken? Of ga je geen verschil merken?

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Ga je eens inlezen over insuline haha. En eet gewoon normale voeding bij een slin injectie.

Ik zou toch opteren voor een whey (wat voor maakt weinig uit) omdat het verloop ervan aardig gelijk loopt met novarapid. Met andere eiwitten ga je iets meer moeten nemen om te compenseren. Maar het kan wel degelijk met andere eiwitten.

Ga je eens inlezen over insuline haha. En eet gewoon normale voeding bij een slin injectie.

Wat wil jij nou weer man, ben gwn stil als je niks zinnigs te melden hebt.
En volgens mij is t vrij standaard dat als na je workout slin zet, dat je vlak erna je whey+ dextrose pakt en een uurtje erna gwn je normale maaltijd met rijst en kip.

En volgens mij is t vrij standaard dat als na je workout slin zet, dat je vlak erna je whey+ dextrose pakt en een uurtje erna gwn je normale maaltijd met rijst en kip.

Dat is de manier die hier voorgeschreven wordt in een topic van bijna 10 jaar terug. Dextrose pwo is zoizo al niet nodig.

Alsjeblieft, gedraag je niet als een pro bber na 8 maanden trainen..

Ik doelde op het feit dat die vroeg dat er verschil zat in eiwit opname. Maar het kwam misschien wel verkeerd over ja. verder is normale voeding steeds beter dan een shake. Maar daar verschillen meningen ook in.

En dat terwijl je door dextro eerder nog een hypo opwekt, apart toch? Ik mixte het persoonlijk altijd, 30 gram dextro, 50 tot 70 gram oats en 40 gram isolaat. De dextro voor het snelle werk, oats voor het wat langzamere en als ik thuis was ( 10 tot 15 minuten later ) m'n vaste meal eten. Als ik pre-workout zette drukte ik er 10 iu in en at ik meteen daarna 125 gr rijst en wat kip. No problem dan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven