MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ff gebeld en moet er zo heen, dan naar 't ziekenhuis om bloed te laten prikken. Mooi k*t hehe, hoop niet dat ze testen op shit als Testosteron :')

Mooie link die je poste, het herstel kan tot enkele weken/een half jaar duren -_-. Houdt dat in niet meer kuren voor het komende half jaar? :(

Hoop het niet voor je man, succes!

Het hoeft niet direct een gevolg te zijn van het kuren bro. Dus niet meteen allerlei horrorscenario's bedenken na het lezen van een stukje tekst. Gewoon even afwachten.

Ze gaan niet zomaar je test levels meten en al doen ze dit wel, alle dokters hebben geheimhoudingsplicht. Dus niet zo stressen :D

Die dok boeit me opzich ook niet, die zie ik toch nooit weer :P Herken me wel in de symptomen, zweten, hoge hartslag, vrij lui als ik niks te doen heb. Volgens mij heb ik dit echt al een tijd hahaha, dacht altijd dat het gewoon kwam doordat Tren iets in me verdoet had en ik een slechte conditie had.

Ja na week 10 begin ik me ook enorm lui en moe te voelen op tren. Geen idee welke waarde mijn hmb destijds had eigenlijk.

Komt mss door de dosis aangezien ik elke 5 weken ophoog.

Waarom? K*t voor je lichaam om iedere keer weer zo'n onstabiele periode te hebben man

Euhm? Nee?
1. blijf ik zo beter groeien
2. zit je niet in 1x op hoge dosis waardoor je lichaam allerlei ongemakken kan ervaren (persoonlijke ervaring)
3. goedkoper
4. makkelijker bijsturen naar gelang de resultaten die je boekt

Ik was vroeger ook altijd sceptisch, maar ik zou zeggen probeer het eens. Er zijn wel meer fans van elke x aantal weken verhogen kan ik je zeggen ;)

Main reason is en blijft dat ik op x weken op zelfde dosis na een bepaalde periode stop met groeien. Hard groeien bedoel ik dan. En met elke 5 weken verhogen (voor mij de sweet spot) heb ik daar geen last van.

Wat is verhogen Pun? Met hoeveel verhoog je je dosis dan?

Euhm? Nee?
2. zit je niet in 1x op hoge dosis waardoor je lichaam allerlei ongemakken kan ervaren (persoonlijke ervaring)
3. goedkoper

Ik was vroeger ook altijd sceptisch, maar ik zou zeggen probeer het eens. Er zijn wel meer fans van elke x aantal weken verhogen kan ik je zeggen ;)

Main reason is en blijft dat ik op x weken op zelfde dosis na een bepaalde periode stop met groeien. Hard groeien bedoel ik dan. En met elke 5 weken verhogen (voor mij de sweet spot) heb ik daar geen last van.

Sniezel is er ook fan van.
Zelf heb ik met verhogen nooit verbetering van gains gemerkt

Euhm? Nee?
3. goedkoper

Nu gain je dus iedere keer naar je dosis, waarom wil je niet meteen gainen naar de hoogste dosis die je toch al wil gaan zetten?

Nu gain je dus iedere keer naar je dosis, waarom wil je niet meteen gainen naar de hoogste dosis die je toch al wil gaan zetten?

Haha dat probeer ik je te zeggen, als ik meteen 1gr ga zetten voor 15 weken dan ga ik na een week of 6 enorm stagneren.

Maar dan zit je wel meteen op het gewicht wat je met 500mg niet gaat halen.

Hoe kom je daar bij?
Het is niet zo dat ik op 1gr test in 6 weken 8KG gain ofzo.

Simpelweg gezegd;

15 weken met 2x verhogen = 10KG gains
15 weken zonder verhogen = 6KG gains.

Cijfers zijn fictief btw.

Hoe kom je daar bij?
Het is niet zo dat ik op 1gr test in 6 weken 8KG gain ofzo.

Simpelweg gezegd;

15 weken met 2x verhogen = 10KG gains
15 weken zonder verhogen = 6KG gains.

Cijfers zijn fictief btw.

Big Cat heeft me verteld dat als je uiteindelijk naar 2g wil, je dat net zo goed meteen kan doen. Je zal dan eerder bij je doel komen dan wanneer je het in stapjes doet. Als je midden in een kuur blijft hangen qua gewicht dan betekend het dat je meer moet eten.
Veel mensen roepen dat er na een x aantal weken gewenning op treed, gewenning bestaat niet. Groei je niet, dan zit je op het limiet van je gear of eet je te weinig.

Big Cat heeft me verteld dat als je uiteindelijk naar 2g wil, je dat net zo goed meteen kan doen. Je zal dan eerder bij je doel komen dan wanneer je het in stapjes doet. Als je midden in een kuur blijft hangen qua gewicht dan betekend het dat je meer moet eten.
Veel mensen roepen dat er na een x aantal weken gewenning op treed, gewenning bestaat niet. Groei je niet, dan zit je op het limiet van je gear of eet je te weinig.

Ja en ik ga BC niet tegenspreken ;) Persoonlijk geef ik hier de voorkeur aan :) Het werkt voor mij dus waarom zou ik het veranderen?

Net ff gebeld en moet er zo heen, dan naar 't ziekenhuis om bloed te laten prikken. Mooi k*t hehe, hoop niet dat ze testen op shit als Testosteron :')

Mooie link die je poste, het herstel kan tot enkele weken/een half jaar duren -_-. Houdt dat in niet meer kuren voor het komende half jaar? :(

Neem je voor het ogenblik testosteron? Wel raar dat je hemoglobine laag is. Zou juist hoog moeten zijn. hematocriet en hemoglobine zijn bij mij zelfs boven de bovenwaarde als ik 250mg testosteron per week neem. Ik zou dat toch ook is laten onderzoeken want daar is meestal een reden voor.

was van plan kuurtje test en hgh of peptides vind over dit laatste weinig info, cyclic citrullinated peptide (ccp)
eerste keer hgh dus, thx

Neem je voor het ogenblik testosteron? Wel raar dat je hemoglobine laag is. Zou juist hoog moeten zijn. hematocriet en hemoglobine zijn bij mij zelfs boven de bovenwaarde als ik 250mg testosteron per week neem. Ik zou dat toch ook is laten onderzoeken want daar is meestal een reden voor.

Ben al geweest voor het bloedprikken, krijg vrijdag de uitslag. Waarschijnlijk weten we wel waar het door komt, een al langer lopende darmontsteking-achtig iets. Moet volgende maand naar de internist hiervoor, kan er ook nog wel bij :p Krijg in ieder geval, als vrijdag blijkt dat hemoglobine te laag is staal/ijzer tabletten als het goed is en dan hoop ik dat ze volgende maand m'n darm kunnen repareren/verwijderen zodat ik weer zorgeloos kan gainen. Wss dat dit ook de reden is waarom ik verdorie 5700 kcal per dag nodig heb om een klein beetje te gainen

Bc,
Wellicht geen geavanceerdevraag maar wellicht een interessante.
iedereen roept in elk topic twee waken na je kuur 4weken nolva klaar.
maar waar is dat op gebaseerden klopt dit wel.
de duur is imo afhankelijk van de duur van de kuur, ik lees ook veel 1/3 van je kuur.
maar met een vernieuwd inzicht in halfwaardetijden kun jij er misschienwat over zeggen.
lijkt me ook dat je later start als je eindigt met 2gr aas dan bv test only op 250mg/pw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven