MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC, ik kwam dit tegen op een forum:

My last point i wish to make on this topic for now with regards to the basics of such compounds is the fact that oestrogen antagonists such as tamoxifen and clomid have another dark fact about them. Whilst these drugs block oestrogen receptors to some degree, what you must consider here is the FACT that they do not shut down oestrogen production. This means LOTS of free oestrogen floating around in the bloodstream still active for other purposes. This is a MAJOR cardiovascular disease risk as well as a major cardiac arrest risk and cancer risk too.

Wat is je mening hierover? Zou iets als aromasin dit op kunnen lossen of valt het allemaal wel mee?

BC, ik kwam dit tegen op een forum:

My last point i wish to make on this topic for now with regards to the basics of such compounds is the fact that oestrogen antagonists such as tamoxifen and clomid have another dark fact about them. Whilst these drugs block oestrogen receptors to some degree, what you must consider here is the FACT that they do not shut down oestrogen production. This means LOTS of free oestrogen floating around in the bloodstream still active for other purposes. This is a MAJOR cardiovascular disease risk as well as a major cardiac arrest risk and cancer risk too.

Wat is je mening hierover? Zou iets als aromasin dit op kunnen lossen of valt het allemaal wel mee?
Dat is een MAJOR uitspraak zonder bronnen (lees: nietszeggende).

Oestrogeen oefent toch primair z'n invloeden uit via de ER, dus snap niet goed welk punt ie wil maken. Zelf eigenlijk geen idee of oestrogeen nog bindt aan 'n membraanreceptor oid. analoog aan androgenen.

Tijdens mn vorige kuur met test en deca was mn bloeddruk helemaal perfect dus vandaar, maar zodra ik met tren begin schiet ie omhoog dus daarom geen tren meer.
En kheb net mn cruise achter de rug+ een blessure en ben nu net 4-5 weekjes bezig met mn blast, dus zie het niet zo zitten om nu al of te gaan, vandaar dat ik de tren wil switchen voor deca.

Nou ja dan is het toch makkelijk voor je, alleen maar test en deca

Dat is een MAJOR uitspraak zonder bronnen (lees: nietszeggende).

Oestrogeen oefent toch primair z'n invloeden uit via de ER, dus snap niet goed welk punt ie wil maken. Zelf eigenlijk geen idee of oestrogeen nog bindt aan 'n membraanreceptor oid. analoog aan androgenen.

Klopt, ik heb geen bronnen kunnen vinden bij het stukje. Dus zo erg is overtollig oestrogeen niet tijdens de nakuur?

Klopt, ik heb geen bronnen kunnen vinden bij het stukje. Dus zo erg is overtollig oestrogeen niet tijdens de nakuur?
Tijdens de nakuur is er sowieso absoluut gezien vrij weinig oestrogeen aanwezig. Ga je oestrogeen maar eens meten in je nakuur wanneer je testosteron productie nog niet op gang is (waar moet anders de oestradiol vandaan komen? Niet alleen je testosteron productie is onderdrukt, maar resulterend dus ook je oestrogeen productie).

---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 19:26 ----------

Beste Bigcat,

Ik heb toch een vraag over de zaadkwaliteit naar aanleiding van een artikel dat ik heb gelezen bij ergogenics.
De bron van dit artikel is te vinden op: http://ethesis.helsinki.fi/julkaisut/laa/biola/vk/karila/adversee.pdf

De kwaliteit van het zaad zou achteruit gaan door het gebruik van hcg.
Zie opmerking: "Een ander verband was dat tussen abnormale zaadcellen en hCG. Hoe meer hCG de bodybuilders hadden gebruikt, des te meer afwijkende cellen zaten er in hun sperma. Bij de bodybuilders die minder dan 12.000 eenheden hCG hadden gebruikt was gemiddeld 28 procent van de zaadcellen abnormaal. Bij de bodybuilders die meer dan 12.000 eenheden hCG hadden gespoten was dat tachtig procent."

Het gaat meer om de volgende opmerking: "De WHO beschouwt zaad als 'abnormaal' als zeventig procent of meer van de zaadcellen abnormaal is. Dat was hier dus het geval. Verwekt een abnormale zaadcel een kind, dan is de kans op genetische afwijkingen verhoogd."
Ik dacht dat een afwijkende zaadcel gewoon niet het eitje kon bevruchten. Maar blijkbaar kan dit wel.
Is het risico op een kind met verstandelijke beperking groter? Ik wil natuurlijk een gezond kind.

1. Hoe moet ik dit in perspectief plaatsen en ken je dit onderzoek?

Ik heb zelf tijdens mijn kuur 10.500 IU HCG gebruikt. Ik ben van plan om 6 maanden te wachten voordat we het gaan proberen. Ik zou graag nog daarvoor een kuurtje pakken maar dan zonder HCG. Uiteraard gaat dit ten koste van het herstel.
2. Kan ik beter HMG gebruiken of gaat daar ook de zaadkwaliteit van achteruit?

Hopelijk zijn mijn 2 vragen een beetje duidelijk en kan mij het eea uitleggen hoe dit zit.
Nog even ter herhaling:
Dat komt hoogstwaarschijnlijk niet zo zeer door hCG, maar door afwezigheid van FSH. Doordat jij hCG zet wordt er testosteron geproduceerd in de testes, en is het intratesticulaire niveau van testosteron hoog genoeg om spermatogenese te stimuleren. Echter ontbreekt nu FSH, die een belangrijke rol speelt bij de spermatogenese. Ik ben zelf niet zo goed bekend met de spermatogenese, maar in z'n algemeenheid stimuleert testosteron de mitose en daaropvolgend meiose, en vervolgens ontbreekt de activatie van de FSHR door FSH die benodigd is voor de spermatid remodelling, een laatste stap in de spermatogenese. Daaruitvolgend is het tijdelijk, slechts zolang je hCG zet en FSH onderdrukt is en ligt er niks 'schadelijks' aan ten grondslag. Notabene is dit ook in overeenstemming met het volledige kwalitatieve herstel van de spermatogenese wat in een klinische studie geobserveerd werd.

BigCat of GetXXL, net bij de bloedbank geweest, leuk en aardig, bloeddruk was opzich goed alleen de bovendruk iets hoger dan normaal ( 135/80 ) maar m'n Hemaglobine als ik me niet vergis was wel eh, laag, 6.6 werd er gemeten. Kan dit komen door m'n Zink-inname? Zo ja wat kan ik daar aan doen en zo nee, waar kan het dan door komen? Op zich niet veel zin om naar de huisarts te gaan zoals werd aangeraden maar als dat nodig is doe ik dat natuurlijk wel ff.

De normale waarde is 8,5 - 11 hemoglobine (NL). 6,6 is niet goed. Voel je je vaak moe? Als wat je zegt klopt dan zou ik dit asap verder laten onderzoeken.

De normale waarde is 8,5 - 11 hemoglobine (NL). 6,6 is niet goed. Voel je je vaak moe? Als wat je zegt klopt dan zou ik dit asap verder laten onderzoeken.

Excuus, ik wist dat het hemoglobine moest zijn idd, typfoutje. Vroegen ze daar ook naar, of ik niet heel vaak moe was maar dat heb ik niet, alleen als ik wakker word :p Anders morgen maar ff langs de huisarts.

BC, adviseer jij je atleten om de middelen Test Prop, HCG en HGH tot aan de dag van de wedstrijd te blijven zetten?
Of gooi je die er 1-2 weken voor de wedstrijd eruit en blijf je op middelen als Mast Prop, Boldenone, Winstrol, etc?

BC, hoe belangrijk zijn refeeds wanneer je cut met T3 en clen in je cycle

BC, adviseer jij je atleten om de middelen Test Prop, HCG en HGH tot aan de dag van de wedstrijd te blijven zetten?
Of gooi je die er 1-2 weken voor de wedstrijd eruit en blijf je op middelen als Mast Prop, Boldenone, Winstrol, etc?

hgh word er sowieso uitgegooid rob,
ivm vocht retentie. de rest ben ik ook benieuwd naar.

BigCat of GetXXL, net bij de bloedbank geweest, leuk en aardig, bloeddruk was opzich goed alleen de bovendruk iets hoger dan normaal ( 135/80 ) maar m'n Hemaglobine als ik me niet vergis was wel eh, laag, 6.6 werd er gemeten. Kan dit komen door m'n Zink-inname? Zo ja wat kan ik daar aan doen en zo nee, waar kan het dan door komen? Op zich niet veel zin om naar de huisarts te gaan zoals werd aangeraden maar als dat nodig is doe ik dat natuurlijk wel ff.

Hee man,
Toen ik voor het eerst naar de bloedbank ging was ik on op test, tren en bold.
Ik nam toen tevens 250mg zink per dag, mijn hemoglobine werd op 10,2 gemeten.

5 weken later ging ik daadwerkelijk bloed doneren, ik was toen aan het cruisen op 250mg test.
En nam op dat moment geen zink meer, mijn hemoglobine was nog steeds 10,2.
Bij mij had een hoog zink innamen er geen invloed op.
Misschien heb je wat aan deze info, suc6 verder in ieder geval!
En houd ons op de hoogte. ;)

Hee man,
Toen ik voor het eerst naar de bloedbank ging was ik on op test, tren en bold.
Ik nam toen tevens 250mg zink per dag, mijn hemoglobine werd op 10,2 gemeten.

5 weken later ging ik daadwerkelijk bloed doneren, ik was toen aan het cruisen op 250mg test.
En nam op dat moment geen zink meer, mijn hemoglobine was nog steeds 10,2.
Bij mij had een hoog zink innamen er geen invloed op.
Misschien heb je wat aan deze info, suc6 verder in ieder geval!
En houd ons op de hoogte. ;)

Hmm oke, dan is het dus echt gewoon heel laag. Bel ik de huisarts zo ff!

Hmm oke, dan is het dus echt gewoon heel laag. Bel ik de huisarts zo ff!

Ik dacht dat dit meestal kwam door ijzertekort. Maar daar moet je wel even een bloedtest voor laten doen bij je HA, extra ijzer supplementeren is namelijk erg ongezond als je waarden daardoor te hoog worden.

Hey bro, lees deze ook even door, staat best wel wat nuttige info in en het kan geen kwaad je er goed over in te lezen zodat je in ieder geval weet waar de dokter het over heeft straks.

http://www.gezondheidsnet.nl/alles-over-bloed/bloedarmoede

Net ff gebeld en moet er zo heen, dan naar 't ziekenhuis om bloed te laten prikken. Mooi k*t hehe, hoop niet dat ze testen op shit als Testosteron :')

Mooie link die je poste, het herstel kan tot enkele weken/een half jaar duren -_-. Houdt dat in niet meer kuren voor het komende half jaar? :(

Net ff gebeld en moet er zo heen, dan naar 't ziekenhuis om bloed te laten prikken. Mooi k*t hehe, hoop niet dat ze testen op shit als Testosteron :')

Mooie link die je poste, het herstel kan tot enkele weken/een half jaar duren -_-. Houdt dat in niet meer kuren voor het komende half jaar? :(

Het hoeft niet direct een gevolg te zijn van het kuren bro. Dus niet meteen allerlei horrorscenario's bedenken na het lezen van een stukje tekst. Gewoon even afwachten.

Ze gaan niet zomaar je test levels meten en al doen ze dit wel, alle dokters hebben geheimhoudingsplicht. Dus niet zo stressen :D

Het hoeft niet direct een gevolg te zijn van het kuren bro. Dus niet meteen allerlei horrorscenario's bedenken na het lezen van een stukje tekst. Gewoon even afwachten.

Ze gaan niet zomaar je test levels meten en al doen ze dit wel, alle dokters hebben geheimhoudingsplicht. Dus niet zo stressen :D

Precies, iedereen doet hier veel te spastisch over het gebruik naar hun dokter..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven