Ja dacht ik ook. Die 8 mensen zaten in hetzelfde team, dus een uitschieter is dit niet...
Moesten het nu 8 mensen over heel de wereld geweest zijn ja...
Misschien dat er inderdaad iets mis was in t team maar dat wilt niet zeggen dat t doping was
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dacht ik ook. Die 8 mensen zaten in hetzelfde team, dus een uitschieter is dit niet...
Moesten het nu 8 mensen over heel de wereld geweest zijn ja...
Misschien dat er inderdaad iets mis was in t team maar dat wilt niet zeggen dat t doping was
Ik heb momenteel waarschijnlijk last van een vergrote prostaat. Vandaag bloed laten prikken om de psa waarden te laten meten. Nu is mijn vraag ofdat ik er baat bij heb als ik nolvadex zou slikken. En dit enigszins wat zou verminderen
Ik heb eens een keer gelezen dat wanneer je Saw Palmetto gebruikt dit het onderzoek kan beïnvloeden.Heb je hier zelf ervaring mee?
Lees veel tegenstrijdige berichten de een zegt dat het werkt, de ander dat het niet werkt.
Heb je hier zelf ervaring mee?
Lees veel tegenstrijdige berichten de een zegt dat het werkt, de ander dat het niet werkt.
ik heb af en toe dat ik op mast vaak en moeilijk pis. na twee weken 2x per saw palmetto loopt het lekker door. dus ik denk dat het wel werkt.
wat vinden jullie van een test bold kuurtje?
test e 500 1-16
Bold 800 1-16
Big Cat, waarom is het gebruik van een AI wel populair in Amerika gedurende de kuur maar hier helemaal niet?
En wat vind jij van het gebruik van HCG tijdens de eerste kuur? Beter een AI gebruiken of toch voor HCG gaan?
Jezus sorry hoor en niet alleen jij bent het, maar vet veel mensen die van die "noob" vragen hier stellen, zoals hierboven staat is dit de geavanceerde sectie.En wat vind jij van het gebruik van HCG tijdens de eerste kuur? Beter een AI gebruiken of toch voor HCG gaan?
Jezus sorry hoor en niet alleen jij bent het, maar vet veel mensen die van die "noob" vragen hier stellen, zoals hierboven staat is dit de geavanceerde sectie.
HCG en een AI zijn 2 totaal verschillende dingen, een AI blockt oestrogenen, en HCG houd je testikels op formaat (beter herstel na de kuur) en zorgt volgens mij eerder voor meer oestrogenen.
No offence maar is echt basic stuff..
Voor mij was dit vrij geavanceerd hoor, en er staan niet echt een lijstje van wat we niet kunnen vragen dus waagde ik mijn kans maar.
Is het niet zo dat een AI oestrogenen vernietigt en een SERM oestrogenen blokkeert terwijl HCG puur voor de testikels dient op formaat te houden?
Ik vind er niet veel informatie over eigenlijk
Voor mij was dit vrij geavanceerd hoor, en er staan niet echt een lijstje van wat we niet kunnen vragen dus waagde ik mijn kans maar.
Is het niet zo dat een AI oestrogenen vernietigt en een SERM oestrogenen blokkeert terwijl HCG puur voor de testikels dient op formaat te houden?
Als de vraag : Kan ik een AI ipv, let wel, ipv, HCG gebruiken in mijn 1e kuur ben je de komende jaren echt nog niet klaar om AAS te gaan gebruiken.
newinthegame zei:newinthegame hcg is niet voor het optische effect hea? of je moet 5x in de week een sauna pakken met allemaal zweedse vrouwen