AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien dat er inderdaad iets mis was in t team maar dat wilt niet zeggen dat t doping was

Het kan ook heel goed wel doping zijn. Weten wij veel wat voor prestatiebevorderend rattengif die gasten toegediend krijgen,dat zal vast niet bij een beetje test en bold blijven. Wel toevallig dat 8 man uit het zelfde team er last van hebben, of zal het douchewater niet goed zijn geweest voor ze?

Ik heb momenteel waarschijnlijk last van een vergrote prostaat. Vandaag bloed laten prikken om de psa waarden te laten meten. Nu is mijn vraag ofdat ik er baat bij heb als ik nolvadex zou slikken. En dit enigszins wat zou verminderen

'saw palmetto' bestellen.

BC/XXL: Selenium extra supplementeren tbv algehele gezondheid, doen of niet?

Heb je hier zelf ervaring mee?

Lees veel tegenstrijdige berichten de een zegt dat het werkt, de ander dat het niet werkt.
Ik heb eens een keer gelezen dat wanneer je Saw Palmetto gebruikt dit het onderzoek kan beïnvloeden.
Ik weet alleen niet meer of je dan een vals positieve of vals negatieve uitslag krijgt.

Heb je hier zelf ervaring mee?

Lees veel tegenstrijdige berichten de een zegt dat het werkt, de ander dat het niet werkt.

ik heb af en toe dat ik op mast vaak en moeilijk pis. na twee weken 2x per saw palmetto loopt het lekker door. dus ik denk dat het wel werkt.

ik heb af en toe dat ik op mast vaak en moeilijk pis. na twee weken 2x per saw palmetto loopt het lekker door. dus ik denk dat het wel werkt.

Oke nou goed ik krijg een deze dagen de uitslag van me bloedwaardes. En dan zou ik het bij de volgende kuur preventief erbij kunnen slikken.

wat vinden jullie van een test bold kuurtje?

test e 500 1-16
Bold 800 1-16

Mijn excuses als het al eerder gevraagd is.
Is het voor een oral zoals dbol met een korte halfwaarde tijd nou raadzaam om de dosis te verdelen over de hele dag of om in 1 keer te nemen?
Dit omdat ik eens een grafiekje heb gezien waarbij de bloedwaardes stabieler leken bij een eenmalige dosis per dag. ( hogere piek en langzamer zakkende in plaats van lagere pieken en snel zakkende)

Verder ben ik ook wel benieuwd hoe het zit met de afbraak door de lever.
Is het zo dat bij bv. 60mg winny eenmalig 10mg afgebroken word door de lever en als je het verdeelt over de dag elke keer van inname ook 10mg is.
Of kan ik de afbraak zien als percentage van iname. Bv 10% word afgebroken bij elke iname.

Big Cat, waarom is het gebruik van een AI wel populair in Amerika gedurende de kuur maar hier helemaal niet?

En wat vind jij van het gebruik van HCG tijdens de eerste kuur? Beter een AI gebruiken of toch voor HCG gaan?

Big Cat, waarom is het gebruik van een AI wel populair in Amerika gedurende de kuur maar hier helemaal niet?

En wat vind jij van het gebruik van HCG tijdens de eerste kuur? Beter een AI gebruiken of toch voor HCG gaan?

volgens mij heb je het verschil tussen een AI en HCG niet helemaal begrepen

Jezus sorry hoor en niet alleen jij bent het, maar vet veel mensen die van die "noob" vragen hier stellen, zoals hierboven staat is dit de geavanceerde sectie.

HCG en een AI zijn 2 totaal verschillende dingen, een AI blockt oestrogenen, en HCG houd je testikels op formaat (beter herstel na de kuur) en zorgt volgens mij eerder voor meer oestrogenen.

No offence maar is echt basic stuff..

BC reageert toch niet meer dus stel mooi je noobvragen :P

Jezus sorry hoor en niet alleen jij bent het, maar vet veel mensen die van die "noob" vragen hier stellen, zoals hierboven staat is dit de geavanceerde sectie.

HCG en een AI zijn 2 totaal verschillende dingen, een AI blockt oestrogenen, en HCG houd je testikels op formaat (beter herstel na de kuur) en zorgt volgens mij eerder voor meer oestrogenen.

No offence maar is echt basic stuff..

Voor mij was dit vrij geavanceerd hoor, en er staan niet echt een lijstje van wat we niet kunnen vragen dus waagde ik mijn kans maar.

Is het niet zo dat een AI oestrogenen vernietigt en een SERM oestrogenen blokkeert terwijl HCG puur voor de testikels dient op formaat te houden?

Ik vind er niet veel informatie over eigenlijk

Voor mij was dit vrij geavanceerd hoor, en er staan niet echt een lijstje van wat we niet kunnen vragen dus waagde ik mijn kans maar.

Is het niet zo dat een AI oestrogenen vernietigt en een SERM oestrogenen blokkeert terwijl HCG puur voor de testikels dient op formaat te houden?

Zoek en gy zult vinden !!!

Als de vraag : Kan ik een AI ipv, let wel, ipv, HCG gebruiken in mijn 1e kuur ben je de komende jaren echt nog niet klaar om AAS te gaan gebruiken.

hcg is niet voor het optische effect hea? of je moet 5x in de week een sauna pakken met allemaal zweedse vrouwen

Als de vraag : Kan ik een AI ipv, let wel, ipv, HCG gebruiken in mijn 1e kuur ben je de komende jaren echt nog niet klaar om AAS te gaan gebruiken.

newinthegame zei:
newinthegame hcg is niet voor het optische effect hea? of je moet 5x in de week een sauna pakken met allemaal zweedse vrouwen

Bedankt voor de berichtjes, het begint me door te dringen.

Het verschil snap ik nu wel voor een groot deel, maar het geen dat ik niet snap is waarom ik nog steeds verschillen zie in het gebruik van die producten in de AAS-wereld wereldwijd. Zo ben ik actief op Amerikaanse fora, Britse, Canadese en Franstalige zelfs, maar ik heb nog geen één kuur gezien die je op de andere ook zult terugvinden, telkens is er respons van 'dit zou je zo moeten doen, dat zou je zo moeten doen,...'.

Hetgeen dat me dus eigenlijk in de war brengt is vaak de mening van anderen. Aangezien je niet kunt betwisten met de wetenschappelijke meningen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven