XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi BC, wat denk je over het volgende, op- of aanmerkingen of g2g? (na de zomer)

Kuurverleden

week
1-6 winstrol 50mg pd
geen nakuur
+/- 3,5 kilo schoon aan over gehouden

week
1-4 tbol 50mg pd
3-14 proviron 50mg pd
1-12 Test-e 450mg pw
15-18 nolvadex
2 maanden na nakuur 8,5kg over

Idee voor volgende kuur:

week
1-4 Tbol 50mg p/d
1-12 Test-e 300 mg/pw (300mg/ml)
1-10 Tren-e 375 mg/pw (evt naar 500 mg/pw, 250mg/ml)
1-14 HCG 2x 250iu pw
15-18 Nolvadex 20mg pd
15-18 Aromasin 20mg pd

Big cat is hier niet actief meer en het is hier de geavanceerde sectie. Kuurvoorstellen kun je ergens anders plaatsen.

Waarom is BC niet meer actief overigens? Dacht dat het wel lekker ging.

hallo Big C,

ik wil een heel jaar boldenone op 500mg zetten,niet alleen voor de mooie gains maar ook voor de andere mooie voordelen die je ermme hebt tijdens het kuren met dit middel zoals een betere conditie en een betere eetlust. Bedoeling is dan te bulken het hele jaar met nog andere middelen erbij. Test zet ik er zowiezo standaar bij .

Wat vind jij hiervan? mss ervaring hiermee? In amerika wordt dit wel regelmtig gedaan .

hallo Big C,

ik wil een heel jaar boldenone op 500mg zetten,niet alleen voor de mooie gains maar ook voor de andere mooie voordelen die je ermme hebt tijdens het kuren met dit middel zoals een betere conditie en een betere eetlust. Bedoeling is dan te bulken het hele jaar met nog andere middelen erbij. Test zet ik er zowiezo standaar bij .

Wat vind jij hiervan? mss ervaring hiermee? In amerika wordt dit wel regelmtig gedaan .

Bold verhoogt de rode bloedlichaampjes nogal dus is niet verstandig om year round te nemen of je moet in ieder geval je bloed laten checken van tijd tot tijd.

merken jullie ook dat zg de 'edge' van tren word weggenomen wanneer er wat mast bij word gezet?

Ik weet dat Big Cat hier niet meer zal reageren, maar misschien kan GetXXL of iemand anders met kennis over dit onderwerp kunnen antwoorden.

Ik heb een bloedonderzoek laten doen en ik kan maar niet terugvinden waar "Testosteron 2ng gen voor staat". Rechts is de referentiewaardes van het lab. De dokter kende het ook niet...

1e onderzoek
336pvyR.png

2e onderzoek
Az6qrGr.png

Is een chemiluminescente immunoanalyse van microdeeltjes om de hoeveelheid testosteron in je bloed te bepalen.

aka nauwkeuriger onderzoek

en gefeliciteerd, je test is 2 nmol/l hoger op je tweede onderzoek

Big cat zei hier in dit topic ooit dat je met 3ML EQ een gelijkaardige hoeveelheid test in je bloed zou hebben als dat je met 1ML test zou hebben, betekent dat dat je ook gewoon in het midden van een cruise over kan stappen van 1 ML test naar 3ML EQ per week?

@ BC

de theorie/stof omschreven http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/korte-kuren-theorie-l-rea-67482/
gaat toch vooral over HgH en IGF-1 Insuline toch ? geld toch niet zo zeer voor de Testosteron-familie producten ?

Thnx in Advance

Het gaat om een artikel van een auteur die wijdverbreid zowat ontkracht is, maar gaat wel degelijk over AAS. Dus gaat het over AAS ? Ja. Is het correct ? Nee. Ben ik het er mee eens ? In de verste verte niet. Staat veel te veel bro-science onzin in. Doorgaans hoe verder je progressie in AAS en groei, hoe minder je vocabularium het woord "kuur" zou mogen bevatten, laat staan een bepaalde lengte.

Op een bepaald ogenblik spreek je enkel nog over blasten en cruisen.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

Big cat zei hier in dit topic ooit dat je met 3ML EQ een gelijkaardige hoeveelheid test in je bloed zou hebben als dat je met 1ML test zou hebben, betekent dat dat je ook gewoon in het midden van een cruise over kan stappen van 1 ML test naar 3ML EQ per week?

600mg EQ geeft je een hoog normaal test niveau. Dat is nog steeds iets minder dan 1 ML test. EQ bouwt relatief traag op, dus kunt hier toch best iets van overgang laten, week of 2 mss. Meestal ga ik van 2ml test basis naar 1ml + EQ (600-900) voor week of 2-3, om dan de test te laten vallen.

Het gaat om een artikel van een auteur die wijdverbreid zowat ontkracht is, maar gaat wel degelijk over AAS. Dus gaat het over AAS ? Ja. Is het correct ? Nee. Ben ik het er mee eens ? In de verste verte niet. Staat veel te veel bro-science onzin in. Doorgaans hoe verder je progressie in AAS en groei, hoe minder je vocabularium het woord "kuur" zou mogen bevatten, laat staan een bepaalde lengte.

Op een bepaald ogenblik spreek je enkel nog over blasten en cruisen.

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

600mg EQ geeft je een hoog normaal test niveau. Dat is nog steeds iets minder dan 1 ML test. EQ bouwt relatief traag op, dus kunt hier toch best iets van overgang laten, week of 2 mss. Meestal ga ik van 2ml test basis naar 1ml + EQ (600-900) voor week of 2-3, om dan de test te laten vallen.

BigCat, kunnen we er overigens vanuit gaan dat bold net zoals het androgeen/anabool-ratio doet vermoeden even anabool is als testosteron? Ben nu bezig op 840 mg. bold per week, en merkt dat het aardig begint in te kicken (zit nu in week 7). Zet hier wat test en mast bij op lage doseringen (Beiden 1 ml.). Ik kan de test volgens jou dus volledig laten vallen? ;) Ben aan het cutten, en wil zo hard mogelijk komen.

BigCat, kunnen we er overigens vanuit gaan dat bold net zoals het androgeen/anabool-ratio doet vermoeden even anabool is als testosteron? Ben nu bezig op 840 mg. bold per week, en merkt dat het aardig begint in te kicken (zit nu in week 7). Zet hier wat test en mast bij op lage doseringen (Beiden 1 ml.). Ik kan de test volgens jou dus volledig laten vallen? ;) Ben aan het cutten, en wil zo hard mogelijk komen.

Zeker. Of dat effectief helpt zo hard mogelijk te komen is een eerder individueel gegeven. Zijn weinig mensen die geen baat hebben bij extra test of er overmatig op reageren door extra water op te houden, dus tenzij je een van die mensen bent is kans klein dat test laten vallen het verschil maakt. Dat gezegd zijnde, ik doe het ook de laatste 6 weken hoewel ik vermoed dat het voor mij ook weinig bijdraagt :p

Bold zeker niet zo anabool als test, maar denk in voldoende dosis wel anaboler dan meeste mensen denken. Denk door dat het zeer lang ester is, tegen dat het zen ding doet, en feit dat veel mensen het als een soort secundair product gebruiken in medium-lengte kuren (10-12 weken) dat het zelden echt tot zen recht komt.

Big Cat,

Wat waren de ervaringen nu van u cliënt in verband met M1T, SD en EPI ?

alvast bedankt !

Huh, bold converteert deels naar testosteron? Heb ik echt nog nooit van gehoord ???. Ik ben op zoek gegaan naar antwoord in de literatuur, maar ik kan er weinig over vinden. Wel een studie (konijnen) waarin testosteron in de bold-groepen (4,4 mg / kg en 8,8 mg / kg) significant lager is. Een andere studie waarin een groep paarden met 0,55 mg / kg bold per week een verhoogde testosteronspiegel heeft, maar de onderzoekers gaan er verder niet echt op in en de groep van 1,1 mg / kg bold per 3 weken heeft geen stijging van test. Bovendien zijn die doseringen een beetje lastig te vertalen naar onze dosissen en lijkt het bewijs een beetje karig. Hoe zit het dan? En zijn er nog meer AAS die testosteron verhogen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven