- Waardering
- 2.343
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
big cat, wat raadt jij aan voor macros % gewijs? 30/45/25 E/K/V ?
als ik die waardes aanhoud zit ik ronde de ~350gram eiwit ~400 gr carbs en 100gr vet. Vind het vooral veel carbs en merk gelijk dat ik veel bloat. wat vind jij de ideal verhoudingen?
Ook wel benieuwd naar, zit rond de 5700 kcal met 350 gram eiwit en 160 vet, de rest is carbs a ongeveer 750. Gelukkig (nog) geen last van bloat, alleen m'n midsectie een beetje.
750 carbs?? ik bloat al bij 400... en zit op 3600 kcals in bulk. split jij carbs en vetten of eet je alles in 1 meal?
Moet toch wat, anders kom ik niet aan m'n kcal.750 carbs?? ik bloat al bij 400... en zit op 3600 kcals in bulk. split jij carbs en vetten of eet je alles in 1 meal?
ik bloat en word vetter op deze macro's. Snap er ook niet echt veel van.3600 in bulk op AAS? dan heb je een trage stofwisseling man, zeker gezien je gewicht..
ik bloat en word vetter op deze macro's. Snap er ook niet echt veel van.
Be happy with it.Als je HGH tijdens je blast/cruise/blast hebt laten meelopen, en je wilt volledig off gaan om je eigen test terug in in te schakelen en je krentjes terug op normaal formaat te krijgen. Kan je de HGH gewoon blijven zetten dan zonder nadelen om je eigen productie terug in gang te krijgen?.. meende ergens te lezen dat het ook lichtjes onderdrukte op 1 of andere manier, maar vind het niet zo meteen terug.
ik bloat en word vetter op deze macro's. Snap er ook niet echt veel van.
Nope, wil eigenlijk nu nog 1x off gaan na de zomer om er terug wat beweging in te krijgen...
Vraagje heb potje GHRP - 6, 5mg staat er op
men dealer zei dat ik elke dag 0,02 ml moest zetten.
dit is gemengd nu met 1ml bacterieel water.
komt neer op ongeveer 50 doseringen voor 1 potje dan klopt dit![]()
Damn waarom schaf je iets aan waarvan je zelf geen idee hebt hoe het te gebruiken? Weet je wel wat 't doet of?
Eitherway, dose die de meeste pakken is 3 tot 5 keer per dag 100 mcg. Ofwel 3 tot 5 keer per dag die 0.02 ml.

hopelijk mega gains
is me gezegd dat ik 4uurs er voor niet mag eten dus zet ik s'morgens en dan half uur later moet eten
lijkt me moeilijk dan bij 3 tot 5 x per dag
bedankt voor info wel![]()
4 uur ervoor niet eten? Alles wat ik erover lees zegt 1 uur ervoor en 1 uur erna niet eten. 3 tot 5 keer per dag is wel in combinatie met CJC no Dac voor GH pulsen. Volgens mij doet een GHRP op zich geen drol behalve zorgen voor meer honger.

mja kan zijn hoop dat het wel iets doet, was vrij goedkoop daarmee
zet er enkel test e naast nu, vanaf september terug deca en tren
honger geeft het zeker wel een uur erna niet eten dat trek ik niet denk
ga beginnen met 2 keer per dag beetje aanzien en dan eventueel verhogen/opbouwen