Als je er vast hebt met echte GH in dan zal het effect voor equipotente dosis, vermoed ik even goed zijn. Ik denk ook naarmate tijd vordert dat er meer betrouwbare UG HGH op de markt zal komen. Maar punt is vooral dat ik op dat vlak geen uitspraak kan doen over het nemen van 3IU, omdat tenzij je elke batch individueel gaat gaan testen voor gebruik, je geen vergelijking kan trekken met hoeveel van een bepaalde batch, bepaald merk UG dit overeen zal komen. Is bv goed mogelijk dat je een batch Hyges hebt waar 3IU overeen komt met 5IU, en mss is volgende batch minder en moet je 8IU nemen voor zelfde effect, snap je ?
Ik denk voor de meer avontuurlijke gebruiker is UG HGH stilaan wel een optie, maar het wordt meer experimenteren met wat je bereikt met een bepaalde dosis. UG gear is ook nog altijd ondergedoseerd hoor. Maar gezien de beperkte of compleet geen beschikbaarheid van pharm grade alternatieven en de goedkope prijzen is dat makkelijker te compenseren dan met HGH.
Absoluut, cijfers wat overdreven, maar het is voor veel mensen hoedanook een crapshoot op dit moment.