Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Vocht of niet, voor een ervaren gebruiker is vaste massa aanzetten met een oral heel moeilijk, zoniet onmogelijk. Dus kans is groot na x aantal maanden dat dit relatief weinig is. Uiteraard moet je van test wel wat overhouden.
Ik las in je andere topic inderdaad dat je aangeeft dat orals (iig na beginperiode) weinig meer uithalen. Heeft in die zin een kickstart van een kuur dan ook totaal geen nut? Mijn interpretatie is dan dat als je richting je natuurlijke max/erboven zit, de oral anabool weinig zinnigs doet en je daarom geen gains hebt in massa? of interpreteer ik nu alles foutief?
HCG altijd laten meelopen, dat dien je zelfs niet te vragen aan mij. Mijn mening is daarin tamelijk strikt en goed gekend, dus hoef je niet te vragen. En als je HCG erin gooit dan is herstel na 2-3 maanden realistisch. Met 1000 per week na 12 weken zul je zeker helemaal opgebouwd zijn, dus mag je rekenen met een enanthaat dat je 6 dagen na laatste inject op 500 zit, 12 dagen 250, 18 dagen 125 en 24 dagen 75. Herstel zal dus goed en wel aanvatten na kleine maand, 28-29 dagen, (met test kan dat zelfs paar dagen vroeger zijn omdat het goed metaboliseerd en gebufferd wordt) en van daar uit relatief vlot verlopen omwille van je HCG. Dus zeker binnen de 2 maand als er daar niets fout loopt.
Dat is goed nieuws. Als ik in december bloed laat trekken en het is goed, kan ik ook begin januari starten. Dat is er wat meer tijd, HCG laat ik dus sowieso bij beide meelopen.
[[/QUOTE]
Als het eind juni is komt het wel uit denk ik. eind januari tot eind april, 2 maand is eind juni.[/QUOTE]
Klinkt goed. thanks! Voor de 2e kuur (cutten) zat ik te denken aan
125 test-e e4d
200 tren-e e4d
keuze voor enanthate voornamelijk omdat ik eerst niet vaker wil prikken dan 2x pw, ook al zullen de resultaten op acetaat misschien beter zijn, Is dit zo goed te doen?
---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------
Denk dat GetXXL daar nog uitgebreid over geschreven heeft. Is inderdaad bullshit. HCG, en zeker teveel HCG, tast inderdaad de morfologie van sperma aan, maar dat betekent in de eerste plaats dat ze niet in staat zijn de eicel te bevruchtenEn ja, in heel veel gevallen kun je gewoon vruchtbaar blijven terwijl je on blijft met HCG. Je denkt toch echt niet dat Coleman voor elk van zen 9 kinderen gestopt is ?
![]()
nooit geweten dat die kerel 9 kids heeft. crazy

En ja, in heel veel gevallen kun je gewoon vruchtbaar blijven terwijl je on blijft met HCG. Je denkt toch echt niet dat Coleman voor elk van zen 9 kinderen gestopt is ?