MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over een aantal maandjes ga ik na een 6 weken cruise op 250mg test e over naar een clean bulk met tren e en test e. De dosering van tren e zal 500 of 600mg/w zijn maar nu twijfel ik enkel aan de dosering test e.

Volledige kuur zal zijn

1-8 200mg sustanon e3d
2-7 T3 opbouwen tot 75mcg
1-9 clen opbouwen tot 160mcg 2w on/off
9-14 250mg test e
15-26 Test e 250/375 of 500
15-24 Tren e 500 of 600

Zitten er voordelen aan het doseren van 500mg test e naast 600 tren e in tegenstelling tot 250 of 375mg test e, of zal het enkel meer bloat veroorzaken?

Dus geen masteron oke oke. Bloat moet ik eigenlijk ervaren op zo'n bulk cycle.

Deze dan:
Week 1-12 Testosteron 750mg
Week 1-12 Deca 800mg
Week ? Dianabol 60mg

Zou ik de dianabol dan juist op het eind of begin doen?

Begin, kickstart lijkt me gewoon leuker ipv wachten tot test en deca opbouwen. Standaard bread and butter cycle ;)

@Big Cat:

Wat zou je een veilig en effectief beginnerskuurtje willen noemen?

Test 500

of Test 250/Primo

of Test 250/Deca 200

Welke van de 3?

Maar dus in menselijke taal: het maakt dus helemaal niet uit welke AAS je neemt wanneer je bang bent voor haaruitval? toch zeggen velen dat bijv een trenbolone heftiger is voor je haargrens dan een primo.
Heeft het niet allemaal te maken met de mate van androgene binding?
Dianabol is dan toch ook schadelijk? en anavar minder?

Anavar en primo zijn minder erg omdat het slappe shit is. Je resultaat komt overeen met je risico. Op dit vlak zijn al deze producten behoorlijk gelijkaardig. Uiteraard gaat 800 tren erger zijn dan 800 Primo, je gaat er ook twee/drie keer meer aan over houden. Vergelijk het met 2g primo echter ...

Over de onderdrukiing van Test250 invg Test 1000mg. als je 10 weken kuurt op Test250 of op Test 1000 maakt dus qua herstel niet veel uit.
Men schrijft ook dat bijv 10 mg anavar je systeem onderdrukt?

Idd. Lage dosissen, bridgen, etc om shutdown te voorkomen of milderen, zijn allemaal theorien waar weinig tot geen staving voor is.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Over een aantal maandjes ga ik na een 6 weken cruise op 250mg test e over naar een clean bulk met tren e en test e. De dosering van tren e zal 500 of 600mg/w zijn maar nu twijfel ik enkel aan de dosering test e.

Volledige kuur zal zijn

1-8 200mg sustanon e3d
2-7 T3 opbouwen tot 75mcg
1-9 clen opbouwen tot 160mcg 2w on/off
9-14 250mg test e
15-26 Test e 250/375 of 500
15-24 Tren e 500 of 600

Zitten er voordelen aan het doseren van 500mg test e naast 600 tren e in tegenstelling tot 250 of 375mg test e, of zal het enkel meer bloat veroorzaken?

Hangt ervan of je doorgaans veel last hebt van bloat, en of het er uberhaupt toe doet gezien het een bulk is. Maar ik zou toch al rap opteren voor 500.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

@Big Cat:

Wat zou je een veilig en effectief beginnerskuurtje willen noemen?

Test 500

of Test 250/Primo

of Test 250/Deca 200

Welke van de 3?

Denk dat ik dit al een keer of 10 vermeld heb in deze thread alleen : 500 test only is altijd de beste beginnerskuur.

Ik had op 600 tren echt prima conditie, niks op aan te merken. Wel licht ontvlambaar en zweeeeeeeeeeeten, bah! :-) geweldig spul wel :-)

Big cat,

wat vind jij van deca en tren in dezelfde cycle?

Ja maar Big Cat, heb je niet veel meer kans dat je kaal wordt met zoveel Test? Of dat je ballen krimpen? Of dat je vocht vast houdt? Of dat je extra beharing krijgt? Of dat je constant een stijve hebt? Kun je toch veel beter eerst 50mg Winny of nog liever Var pakken?

:trollface:

hoeveel weken kan je T3 achter elkaar nemen?

op 25 µg ? Permanent.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Big cat,

wat vind jij van deca en tren in dezelfde cycle?

Wel ik houd niet van deca dus niet zoveel ervaring mee, behalve met mensen die er per se op staan deca te gebruiken. het merendeel daarvan is van oordeel dat deca een deel van de effecten van tren, zeker de visuele, maskeert. En gezien ze qua massa evenwaardig zijn, dat je dan beter de tren laat voor wat ze is. Als je het doet, zou ik in elk geval de tren hoger dan de deca zetten. En het kan verder ook geen kwaad om het te proberen, zijn geen kwalijke effecten aan of zo.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Ja maar Big Cat, heb je niet veel meer kans dat je kaal wordt met zoveel Test? Of dat je ballen krimpen? Of dat je vocht vast houdt? Of dat je extra beharing krijgt? Of dat je constant een stijve hebt? Kun je toch veel beter eerst 50mg Winny of nog liever Var pakken?

:trollface:

Bij zulke vragen heb ik gewoon zin om te zeggen "ja, en je ballen gaan ontploffen, je krijgt je lul niet meer recht en je krijgt t**ten als pamela anderson".

En als je beter voor Var of Winny gaat krijg je er de vagina bij ook.

Haha just kidding bro. Ik zie die vragen over kaalheid echt in elk topic opduiken in 1 keer en telkens door dezelfde mensen. En een zinnig antwoord is er in principe niet want de 1 heeft er wel last van en de ander niet.

Haha just kidding bro. Ik zie die vragen over kaalheid echt in elk topic opduiken in 1 keer en telkens door dezelfde mensen. En een zinnig antwoord is er in principe niet want de 1 heeft er wel last van en de ander niet.

Inderdaad, en gezien het er toch van komt is het gewoon een afweging of je liever een beter lichaam hebt en wat sneller je haar verliest, of het liever jaartje of twee langer houd en klein blijft. En die keuze kan ik toch niet voor ze maken :p ?

• Topic Starter Topic Starter
Begin me een beetje bezwaard te voelen dat ik big cat deze thread aangesmeerd heb.:o

Zie de meest simpele basis kuurtjes en vragen voorbijkomen en die een ieder via de search tientallen topics over had kunnen vinden.

Aub dit topic voor de wat meer geavanceerdere vragen gebruiken, anders ga ik 'm naar die sectie verplaatsen.

Wel ik houd niet van deca dus niet zoveel ervaring mee, behalve met mensen die er per se op staan deca te gebruiken. het merendeel daarvan is van oordeel dat deca een deel van de effecten van tren, zeker de visuele, maskeert. En gezien ze qua massa evenwaardig zijn, dat je dan beter de tren laat voor wat ze is. Als je het doet, zou ik in elk geval de tren hoger dan de deca zetten. En het kan verder ook geen kwaad om het te proberen, zijn geen kwalijke effecten aan of zo.

Deze dan?:

Week 1-12 Testosteron 500mg
Week 1-12 Deca 400mg
Week 1-12 Trenbolone 400mg
Week 1-6 Dianabol 60mg

Ik dacht dat deca en trenbolone samen je bloed dikker maakte en dat het daarom niet aan te raden was? Maar dat effect is dus te verwaarlozen?

Begin me een beetje bezwaard te voelen dat ik big cat deze thread aangesmeerd heb.:o

20 pagina's al :p Nuja, geen probleem zolang het geen vragen zijn waar ik weer oude studies voor moet gaan opzoeken etc :p

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Deze dan?:

Week 1-12 Deca 400mg
Week 1-6 Dianabol 60mg

Ik dacht dat deca en trenbolone samen je bloed dikker maakte en dat het daarom niet aan te raden was? Maar dat effect is dus te verwaarlozen?

Alle AAS maken je bloed dikker :p Van oxymetholone is geweten dat het effect nog al drastisch is, van de rest ben ik me niet bewust van enige effect, dus denk dat 400/400 evenveel effect heeft als 800 van het een of het ander op dat vlak. Hematocriet kun je altijd best in de gaten houden, en indien nodig, bloed gaan geven ;)

Deze dan?:

Week 1-12 Deca 400mg
Week 1-6 Dianabol 60mg

Was het niet zo dat je test 2 weken langer moet laten doorlopen dan deca?:)

beste Big Cat een interessante vraag

GH15 heeft het over een limiet wat je kan zetten aan test dosis als je geen hgh zet
waarop berust dit feit? wat is de wetenschappelijke verklaring hiervoor?

Stel je gaat een jaartje cruise en blast toepassen. Je laat hCG het hele jaar meelopen, tijdens cruise (125mg test pw) op 2x250iu en tijdens blast 2x500iu pw. Hoe zou je pct er dan best uitzien, combinatie nolva en clomid en high dose hCG?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven