Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC: Wat is naar jou mening de beste train. methode voor kracht & Massa (met een lichte voorkeur naar kracht) ?

momenteel ben ik bezig met Stronglifts. maar hoe kijk jij aan tegen de 5x5 / 5x3 / 5/3/1 / madcow programma's?
Of vind je het onzin en kan je beter een oldschool splitschema pakken?

Wat mij ook opvalt is dat bij stronglifts geen assistance oefeningen gepakt worden.
maar alleen maar squats/DL/Benchpress/OH-Press/BB-ROW En toch word er beweerd dat met die oefeningen assistance oefeningen niet nodig zijn. ook niet voor massa...?

Wat is jou visie hierop?

Laatst bewerkt:
hier ben ik ook wel benieuwd naar dan, ik ga nu 6 weken op 350 ace zitten( zit in week 3)
merk helemaal geen sides missschien een beetje zweten ofzo maar slapen enz allemaal prima.

Als ik dan rond de zomer ( juni/juli) op 500 ace wil gaan zitten ( ik noem maar iets) spelen alleen de bestaande sides dan wat meer op ( meer zweten dus) of kunnen dan die aggresie enz alsnog komen.

Nee, het ziet ernaar uit dat als je bij lagere dosissen geen of weinig last hebt dat die doorgaans ook niet komen bij hogere dosissen. Enkel je uithoudingsvermogen.

Nee, het ziet ernaar uit dat als je bij lagere dosissen geen of weinig last hebt dat die doorgaans ook niet komen bij hogere dosissen. Enkel je uithoudingsvermogen.

oh dit is wel goed om te horen haha, was meer bang voor de achterdochtigheid ( ivm relatie) maar daar heb ik gelukkig geen last van.

Van de rest ( aggresie enz) weet ik zeker dat ik het zou kunnen handelen.

Ik had wel bij tren 400 haast geen bijwerkingen en toen ik 500 zette draaide ik echt door :roflol:

BC: Wat is naar jou mening de beste train. methode voor kracht & Massa (met een lichte voorkeur naar kracht) ?

momenteel ben ik bezig met Stronglifts. maar hoe kijk jij aan tegen de 5x5 / 5x3 / 5/3/1 / madcow programma's?
Of vind je het onzin en kan je beter een oldschool splitschema pakken?

Wat mij ook opvalt is dat bij stronglifts geen assistance oefeningen gepakt worden.
maar alleen maar squats/DL/Benchpress/OH-Press/BB-ROW En toch word er beweerd dat met die oefeningen assistance oefeningen niet nodig zijn. ook niet voor massa...?

Wat is jou visie hierop?

Dat ik nog de eerste powerlifter moet tegenkomen die eruit ziet als een bodybuilder :p Maar die mening heerst al lang hoor in het powerliften. Hoorde dat al toen ik nog aan de unief zat. Kerels trainden nooit armen, omdat hij zei dat zen biceps al genoeg trainden door zen powerlifts. Maar kerel zag er dan ook uit als een aftandse bebaarde marginaal en niet bepaald het soort fysiek waar we naar streven.

Maar goed, voor massa zit je echt beter met Time Under Tension, waardoor je een ondergrens van een 6-tal reps en meestal meer (8-12) gaat aanhouden. Terwijl je voor kracht toch regelmatig die lagere reps en hogere gewichten, en de 1RMs wil en moet gaan opzoeken. Dat is zoals een oude vraag die ik kreeg "wat vind je de beste vechtsport om te leren vechten". Antwoorde ik altijd op, als je wil leren lopen, ga dan lopen. Als je wil leren vechten, ga dan vechten. Theorie kan je veel leren, maar het is maar de praktijk die de resultaten oplevert op het niveau dat telt. Als de mooie roundhouse kicks en grepen gaan je niet helpen als je in een chokehold onder een vetz*k van 160 kg ligt. Zo ook met krachtsport. De hogere reps, de build-up en zo, die helpen, want je onderhoud techniek, je zet ook beetje massa aan, wat kracht verhoogt natuurlijk, maar uiteindelijk draait het om die 1RMs, en als je ze nooit doet gaat dat toch altijd wat haperen.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

oh dit is wel goed om te horen haha, was meer bang voor de achterdochtigheid ( ivm relatie) maar daar heb ik gelukkig geen last van.

De agressie specifiek met tren is toch iets unieks vind ik. Ik ben de hele dag door immens kalm, maar dan kan een stomme opmerking, voor ik er erg in heb, me volledig door de rooie doen gaan. Het vergt wat zelfbeheersing om het zo op de seconde in toom te houden omdat het sporadisch is, het is niet constant.

Ivm relaties heeft tren zen eigen voor en nadelen. Tren lijkt de refractaire periode na coïtus te verminderen (na het klaarkomen, wat voorspel ertussen en ben al klaar voor de tweede keer), en ook de duur te verlengen (vroeger nog sessies van 8-9 uur gehad zo, met heel wat zweten :p) maar kan je dan plots in het midden van alles in de steek laten en wordt je halfzacht :p Goed, los je meestal op door je tong en vingers wat meer te leren gebruiken tot je weer zover bent (of haar tong ;) ), maar ook zo van die eigenaardige dingen die echt wel uniek zijn.

• Like
Waarderingen: mat

Haha ik moet wel echt heel goed m'n best doen om d'r na de coïtus niet gewoon weg te duwen en zelf m'n eigen ding te gaan doen. Heb echt een hekel aan lief doen na de tijd als ik op tren zit, wordt niet altijd gewaardeerd :P

Agressie is idd ook hoe je er zelf in staat. Ik kan af en toe van domme dingen echt uit m'n slof schieten, moet ik moeite doen om niet boos te worden, maar da's even tot 5 tellen en dan ist weer goed.

Wat vind je van mn kuur btw

1/8 HCG 500 IU EOD
1/8 TREN 400/600
1/8 TEST 125/250
1/4 T3 25/50 MCG
9/16 TEST E 1000 MG

Eigenaardig dat je begint met tren/T3 en eindigt met hoge dosis test. Voor de rest niets op aan te merken.
Wou 8 weken hard cutten en dan clean bulken met de test voor 8 weken.

De test 1000 mg kan overigens veranderen in 500 test en 600 deca , kijken hvl haaruitval en sides ik zal krijgen

little daddy en haaruitval. gewoon synoniem:D

thanks BC.
(mooie verhalen hier btw:D)

BC: low dose nolva tijdens test/tren kuur, een no-no ?
natuurlijk is een AI als aromasin beter indien gyno gevoelig. maar wou graag weten wat je vind van nolva tijdens tren gebruikt

nolva kan trengyno toch verergeren?

BC..

week 1-12 testosteron 250mg
week 1-12 deca 800mg
week 1-12 masteron 300mg
week 7-12 dianabol 70mg

Deze kuur word vaker toegepast op amerikaanse forums. Door de testosteron zo laag te houden voorkom je de overdreven bloat die je krijgt van de deca en door de masteron nog eens erbij toe te voegen zou je ervoor zorgen dat je nog meer vocht weg houd..

Wat is jouw mening over deze kuur?

BC: low dose nolva tijdens test/tren kuur, een no-no ?
natuurlijk is een AI als aromasin beter indien gyno gevoelig. maar wou graag weten wat je vind van nolva tijdens tren gebruikt

Doorgaans zijn SERMs beter dan AI's als acute eerstelijns hulp bij gyno. Als AI moet gebruikt worden dan aromasin inderdaad beter dan niet-suicide inhibitors. Momenteel iemand op hoge dosis test en tren met Raloxifene erbij, als test op mijn hypothese om het preventief effect van Ralox op de prostaat, en geen enkel probleem mee. Die persoon had natuurlijk nul gyno om te beginnen, dus weet niet hoe relevant dat is.

Mss toch voor de zekerheid nog eens meegeven, er is niet veel punt aan om een anti-e te nemen als je geen last van gyno hebt ...

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

nolva kan trengyno toch verergeren?

Nolva kan prolactine verhogen. Tren doet dat echter niet. Dus zou geen prob mogen zijn. Als je met hoge prolactine zit kan je best even bij de dokter langs lopen aangezien dit het gevolg kan zijn van een prolactinoom.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Schijnt dat je van Tren in principe geen eens gyno zou moeten kunnen krijgen ( ook gezien in BC z'n onderzoek, evenals Oxy )

Correct. Niet alleen mijn onderzoek. Ook 12 jaar ervaring met 100en athleten. En Bill Roberts is van dezelfde mening, en hij heeft ondertussen al bijna 20 jaar ervaring.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

BC..

week 1-12 testosteron 250mg
week 1-12 deca 800mg
week 1-12 masteron 300mg
week 7-12 dianabol 70mg

Deze kuur word vaker toegepast op amerikaanse forums. Door de testosteron zo laag te houden voorkom je de overdreven bloat die je krijgt van de deca en door de masteron nog eens erbij toe te voegen zou je ervoor zorgen dat je nog meer vocht weg houd..

Wat is jouw mening over deze kuur?

Wel Masteron gaat geen reet helpen tegen enige estrogene effecten van Deca omdat die voornamelijk via de AR verlopen. Zal natuurlijk wel helpen tegen enige problemen met erectiestoornissen wanneer je deca test 4:1 loopt. Uiteraard als je minder van andere wet compounds zet ga je minder vocht vast houden, maar lijkt me te stom om er dan 70 mg dbol achter te zetten waarvan je op zich al een warmwaterkruik wordt.

Dus voor het doel dat je beschrijft lijkt het me wat nutteloos. Zou eerder gewoon de bloat aanvaarden, mast laten vallen en 250 test bijzetten en voor de resultaten gaan.

Wel Masteron gaat geen reet helpen tegen enige estrogene effecten van Deca omdat die voornamelijk via de AR verlopen. Zal natuurlijk wel helpen tegen enige problemen met erectiestoornissen wanneer je deca test 4:1 loopt. Uiteraard als je minder van andere wet compounds zet ga je minder vocht vast houden, maar lijkt me te stom om er dan 70 mg dbol achter te zetten waarvan je op zich al een warmwaterkruik wordt.

Dus voor het doel dat je beschrijft lijkt het me wat nutteloos. Zou eerder gewoon de bloat aanvaarden, mast laten vallen en 250 test bijzetten en voor de resultaten gaan.

Dus geen masteron oke oke. Bloat moet ik eigenlijk ervaren op zo'n bulk cycle.

Deze dan:
Week 1-12 Testosteron 750mg
Week 1-12 Deca 800mg
Week ? Dianabol 60mg

Zou ik de dianabol dan juist op het eind of begin doen?

Waarom is dat raar ? Zolang prostaatkanker er gevoelig voor is, is anti-androgeentherapie de voornaamste eerstelijnstherapie.

Ik denk dat je verward bent door het feit dat androgenen prostaatkanker doen groeien. Maar er is een verschil tussen een invloed op de progressie en een causaal effect. Dat is zo voor zowat elke factor die (spier)groei veroorzaakt. GH, IGF-1, mTOR, etc, zijn allemaal factoren die bij verschillende kankers geremd worden omwille van het feit dat ze doen wat ze moeten doen : weefsel doen groeien.

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Zit relatief weinig verschil is, alleen test wordt doorgaans als slechter beschouwd omdat het omzet naar een sterker androgeen in androgeenspecifieke weefsels, en dat dat sterkere androgeen nu nagenoeg geen activiteit in de spier heeft.

Bij DHT derivaten is er geen conversie, je hebt dus maar 1 product, dus ten opzichte van test zullen ze beter uit de bus komen omdat ze dezelfde activiteit uitoefenen in alle weefsels. Dus terwijl je bij test voor X anabool effect 3X androgeen effect hebt, heb je bij een DHT derivaat X op X.

Maar als je dan eigenlijk verder kijkt naar niet DHT derivaten dan zie je producten die geen 5-alpha-reductie ondergaan, dus dan kom je ook X op X uit, en als er zijn die dat wel doen, dan is het metaboliet meestal ook actiever in de spier waardoor je nog steeds X op <3X hebt. Zoveel zijn er ook niet die 5alpha-gereduceerd worden in significante hoeveelheid. Fluoxymesterone is er 1, maar dat is een heel zwak androgeen en anabool, en hetzelfde geld voor zen 5alpha-metabolieten.

En nandrolone converteer naar DHN, dat zwakker is, waardoor je een X op <X krijgt, androgeen gezien.

Nu is het ook niet zo dat als je androgenen neemt dat je dag op dag kaal wordt. Als je een aanleg hebt voor haarverlies gaan androgenen dit een beetje versnellen, maar als je een aanleg hebt zul je er toch een gedacht van moeten maken dat het zal gebeuren, willen of niet, met of zonder androgenen.

Is dat dan zo ? Een hogere enkele dosis heeft uiteraard een zwaarder en langer onderdrukkend effect, natuurlijk hoe langer een kuur duurt hoe meer die twee naar elkaar toegroeien, tot er geen verschil is. Dus 20 weken 250 zal je niet veel beter uitkomen van 20 weken 1000.

Bedankt voor je reactie Big Cat:)

Maar dus in menselijke taal: het maakt dus helemaal niet uit welke AAS je neemt wanneer je bang bent voor haaruitval? toch zeggen velen dat bijv een trenbolone heftiger is voor je haargrens dan een primo.
Heeft het niet allemaal te maken met de mate van androgene binding?
Dianabol is dan toch ook schadelijk? en anavar minder?

Over de onderdrukiing van Test250 invg Test 1000mg. als je 10 weken kuurt op Test250 of op Test 1000 maakt dus qua herstel niet veel uit.
Men schrijft ook dat bijv 10 mg anavar je systeem onderdrukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven