MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Big Cat, misschien een domme vraag maar heb je het dan over lange of korte esthers? Omdat je bij de cut maar 4 weken aanraad, of lees ik het mis?

Mij leek altijd dat als je lange esthers gebruikt dat je dit dan toch minstens 8 weken zou moeten doen.

Die 4 en 6 weken slaan enkel op de oxy. Ik spreek me doorgaans niet uit over de lengte van mensen hun blasts :p De dosissen hier zijn gebaseerd op lange esters, met korte esters ga je er iets onder of iets boven zitten omdat je dan meestal met intervals van 350/525/700/etc werkt (50/75/100/etc ED)

Tevens heb ik nog een vraagje ivm tren. Ik ben nu mijn eerste kuur met tren bezig, ben begonnen op 250test 200tren-e, en zit nu in week 6 en heb verhoogd naar 250test en 300tren-e, buiten wat meer zweten 's nachts heb ik geen bijwerkingen (behalve soms wat kramp in mijn buikspieren).

Als je bij 300tren-e geen sides ervaart, is het dan veilig om te zeggen dat 400 of meer ook geen sides zal geven? Of moet je dit echt zelf ervaren om het te weten? Weet jij trouwens hoe het komt dat ik sinds ik tren aan't gebruiken ben ik vaker spastische krampen in mijn buik krijg? Vooral als ik bijvoorbeeld languit in de zetel lig en ik trek mij dan recht, dan trillen ze precies. Ik drink elke dag toch een paar liter water dus ik denk niet dat het met mijn vochtniveau te maken heeft.

In het algemeen valt dat wel mee. Mijn eerste test/tren run was 500/400 en de tweede 500/800 en ik heb bitter weinig verschil gemerkt, buiten nog iets minder uithoudingsvermogen. nee, zou je niet kunnen zeggen waarom, maar spasmen zijn inderdaad niet vreemd aan tren. Ik heb er ooit eens in men linker pec gehad en ik dacht dat ik een hart-arythmie aan het krijgen was tot ik kalmeerde en eens doorredeneerde :p Ik vermoed dat het ook met de lagere cortisol activiteit te maken heeft.

Klein vraagje maar daalt je uithoudingvermogen echt zo drastisch met Tren? Of is dit alleen vanaf bepaalde dosis?

Weet jij trouwens hoe het komt dat ik sinds ik tren aan't gebruiken ben ik vaker spastische krampen in mijn buik krijg? Vooral als ik bijvoorbeeld languit in de zetel lig en ik trek mij dan recht, dan trillen ze precies. Ik drink elke dag toch een paar liter water dus ik denk niet dat het met mijn vochtniveau te maken heeft.

Je bent niet de enige met die spasmen op tren,vooral s'ochtends bij het wakker worden.

Klein vraagje maar daalt je uithoudingvermogen echt zo drastisch met Tren? Of is dit alleen vanaf bepaalde dosis?

Die daalt. :P En flink ook. Cardio hou ik nog wel uit op een redelijke intensiteit maar na de coïtus bijv ben ik echt 10 minuten naar adem aan het happen. Traplopen zuigt ook als je een beetje haast hebt.

Die daalt. :P En flink ook. Cardio hou ik nog wel uit op een redelijke intensiteit maar na de coïtus bijv ben ik echt 10 minuten naar adem aan het happen. Traplopen zuigt ook als je een beetje haast hebt.

Okee okee... Ja had er bij test/primo ook beetje last van dat ik echt ff moest bijkomen na een oefening :p

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Dat kan serieus tegenvallen, geloof me!

Vertel :)! Voor jou dus nooit meer?

Daarom wil ik ook A gaan zetten, mocht ik er niet tegenkunnen stop ik en ben ik er zo vanaf :)

Het is wel dosisafhankelijk. Op 400 had ik wat minder uithouding, op 800 is 20 minuten stappen fikse cardio en zweet ik me van alles te pletter.

Die 4 en 6 weken slaan enkel op de oxy. Ik spreek me doorgaans niet uit over de lengte van mensen hun blasts :p De dosissen hier zijn gebaseerd op lange esters, met korte esters ga je er iets onder of iets boven zitten omdat je dan meestal met intervals van 350/525/700/etc werkt (50/75/100/etc ED)

In het algemeen valt dat wel mee. Mijn eerste test/tren run was 500/400 en de tweede 500/800 en ik heb bitter weinig verschil gemerkt, buiten nog iets minder uithoudingsvermogen. nee, zou je niet kunnen zeggen waarom, maar spasmen zijn inderdaad niet vreemd aan tren. Ik heb er ooit eens in men linker pec gehad en ik dacht dat ik een hart-arythmie aan het krijgen was tot ik kalmeerde en eens doorredeneerde :p Ik vermoed dat het ook met de lagere cortisol activiteit te maken heeft.

Ok heel erg bedankt voor je antwoord! :) Hier ben ik wat mee :)

@BC
Ik heb nog 1 grootvader over, deze kampt met problemen veroorzaakt door o.a. lage test.
Redelijk normaal ook, hij is inmiddels 83.
Had tot 10 jaar geleden nog veel kracht, vb. hij kraakte toen nog walnoten met zijn hand, dit lukt nu bij lange na niet meer.
Is depressiever, slaapt erg veel, zit erg in met het slap worden van zijn armen die ooit groter waren, komt kilo's aan, heeft diabetes type 2 ontwikkeld en ga zo maar door.

Mijns inziens zou ik hem aan de TRT slepen en hem nog een laatste paar jaar een beter leven laten leiden en niet lijden.
Mocht ik het zover krijgen, ik stel het hem voor, laat bloedprikken, gesprek met de HA.
Wat zijn dan de ''regels'' waar hij zich aan moet houden?
Moet hij zich van te voren laten controleren op eventuele aanwezigheid van kanker?

@BC
Ik heb nog 1 grootvader over, deze kampt met problemen veroorzaakt door o.a. lage test.
Had tot 10 jaar geleden nog veel kracht, vb. hij kraakte toen nog walnoten met zijn hand, dit lukt nu bij lange na niet meer.
Is depressiever, slaapt erg veel, zit erg in met het slap worden van zijn armen die ooit groter waren, komt kilo's aan, heeft diabetes type 2 ontwikkeld en ga zo maar door.

Mijns inziens zou ik hem aan de TRT slepen en hem nog een laatste paar jaar een beter leven laten leiden en niet lijden.
Mocht ik het zover krijgen, ik stel het hem voor, laat bloedprikken, gesprek met de HA.
Moet hij zich van te voren laten controleren op eventuele aanwezigheid van kanker?

Mijn vader heeft ongeveer dezelfde problemen sinds een jaar of 5 a 6 (is 70 jaar), toen hij hier in België naar de HA ging hebben ze hem een paar weken lang 50mg deca p/w gegeven. Geen idee waarom.

BC, helpt het toevoegen van 25mcg T3 enigszins het tegen gaan van de onwijze vermoeidheid die ik ervaar op 250/400 test/tren? Zo nee, een tipje wat dan wel? Want na week 5-6 ben ik van 14.00 de rest van de dag alleen nog aan het gapen etc.

Er is interconversie tussen androstenedione en testosterone. Hoge test gaat je ook hoge androstenedione geven omdat een deel van je test gedeactiveerd wordt tot androstenedione.

Denk dat je deze omgekeerd heb amigo. Androstenedione wordt geproduceerd in de bijnieren en testis en is een precursor van testosteron ipv een metaboliet.

'Androstenedione is the common precursorhttp://en.wikipedia.org/wiki/Protein_precursor of male and female coïtus hormones. Some androstenedione is also secreted into the plasmahttp://en.wikipedia.org/wiki/Blood_plasma, and may be converted in peripheral tissues to testosterone and estrogens.'

Om ff wikipedia te quoten ;)

BC, helpt het toevoegen van 25mcg T3 enigszins het tegen gaan van de onwijze vermoeidheid die ik ervaar op 250/400 test/tren? Zo nee, een tipje wat dan wel? Want na week 5-6 ben ik van 14.00 de rest van de dag alleen nog aan het gapen etc.

Ik kan het niet onderbouwen of whatever maar voor mij werkte het wel. M'n 1e run Ace deed ik met T3 en had ik niet echt last van vermoeidheid en nu neem ik het er nog niet bij en ben ik 's avonds ook echt doodop, vooral als ik niks te doen heb. Wat wel lekker is voor het slapen, dat doe k als een roos :P

@BC

PSA moet gemonitord worden ja, maar simpele bloedtest vooraf moet volstaan. Eens hij dit allemaal ontwikkeld heeft zal de impact van TRT uiteraard niet meer zo drastisch zijn, maar toch een verbetering.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Mijn vader heeft ongeveer dezelfde problemen sinds een jaar of 5 a 6 (is 70 jaar), toen hij hier in België naar de HA ging hebben ze hem een paar weken lang 50mg deca p/w gegeven. Geen idee waarom.

Deca wordt hier voorgeschreven tegen asthenie. Beetje pleistertje tegen het krachtverlies eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Ik neem eigenlijk altijd T3 bij tren, dus zou je het verschil eerlijk gezegd niet kunnen zeggen.

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Denk dat je deze omgekeerd heb amigo. Androstenedione wordt geproduceerd in de bijnieren en testis en is een precursor van testosteron ipv een metaboliet.

'Androstenedione is the common precursorhttp://en.wikipedia.org/wiki/Protein_precursor of male and female coïtus hormones. Some androstenedione is also secreted into the plasmahttp://en.wikipedia.org/wiki/Blood_plasma, and may be converted in peripheral tissues to testosterone and estrogens.'

Om ff wikipedia te quoten ;)

Interconversie betekent dat het in twee richtingen werkt, slimmie ;)

Haha, dacht al dat ik je op een zeldzame fout had betrapt :D

Dus als je veel exogeen test zou zetten, heb je automatisch ook hoge androstenedion waarden?

Inderdaad ;) Is ook een proces van eliminatie, eerste stap naar omzetting naar androsterone, een van de primaire uitgescheiden metabolieten van testosterone.

Big Cat,

Wat is je visie op veel cardio tijdens de kuur?
Stel ik reken die activiteit gewoon mee in mijn voedingsschema is het dan toch "schadelijk"voor mijn spierwinst in de bulkfase?
En wat betreft verlaging van vetpercentage en algemene conditie?
In mijn geval heb ik het over zware interval training(vechtsport) zeg een uur of 3 in de week naast 4 sessies BB.

En hoe doe je dat zelf richting je wedstrijd?

Dank;)

Big Cat,

Wat is je visie op veel cardio tijdens de kuur?
Stel ik reken die activiteit gewoon mee in mijn voedingsschema is het dan toch "schadelijk"voor mijn spierwinst in de bulkfase?
En wat betreft verlaging van vetpercentage en algemene conditie?
In mijn geval heb ik het over zware interval training(vechtsport) zeg een uur of 3 in de week naast 4 sessies BB.

En hoe doe je dat zelf richting je wedstrijd?

Dank;)

Mijn mening over cardio is simpel. Als je het graag doet moet je het vooral doen. Zo niet, dan verlies je er best niet teveel tijd mee. Het draagt weinig bij tot het calorieverbruik op een dag, hoe meer cardio je doet, hoe efficienter je erin wordt (en dus hoe minder cals je er mee verbrand) en in combinatie met krachttraining wordt de adaptatie aan beide geremd.

Als je reden hebt om cardio te doen, dan moet je dat uiteraard niet laten ook, gewoon liefst niet op hetzelfde moment als je krachttraining. Als het op dezelfde dag moet, liefst eentje smorgens en eentje savonds.

Waarom en hoeveel T3 pak je bij Tren BC?

Heb jij enig idee wat de insomnia bij Tren kan verminderen? Ik had er eerst extreem veel last van en ben toen na nog geen 2 weken weer gekapt omdat ik als een zombie op werk zat.

Waarom en hoeveel T3 pak je bij Tren BC?

25-50µg. Meestal maar 25 omdat tren me zo al redelijk doet zweten tijdens de training.

Heb jij enig idee wat de insomnia bij Tren kan verminderen? Ik had er eerst extreem veel last van en ben toen na nog geen 2 weken weer gekapt omdat ik als een zombie op werk zat.

Nee, omdat ik eigenlijk niet veel mensen gekend heb die er overdreven veel last van hadden.

hier ben ik ook wel benieuwd naar dan, ik ga nu 6 weken op 350 ace zitten( zit in week 3)
merk helemaal geen sides missschien een beetje zweten ofzo maar slapen enz allemaal prima.

Als ik dan rond de zomer ( juni/juli) op 500 ace wil gaan zitten ( ik noem maar iets) spelen alleen de bestaande sides dan wat meer op ( meer zweten dus) of kunnen dan die aggresie enz alsnog komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven