- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Hey Big Cat, misschien een domme vraag maar heb je het dan over lange of korte esthers? Omdat je bij de cut maar 4 weken aanraad, of lees ik het mis?
Mij leek altijd dat als je lange esthers gebruikt dat je dit dan toch minstens 8 weken zou moeten doen.
Die 4 en 6 weken slaan enkel op de oxy. Ik spreek me doorgaans niet uit over de lengte van mensen hun blasts
De dosissen hier zijn gebaseerd op lange esters, met korte esters ga je er iets onder of iets boven zitten omdat je dan meestal met intervals van 350/525/700/etc werkt (50/75/100/etc ED)Tevens heb ik nog een vraagje ivm tren. Ik ben nu mijn eerste kuur met tren bezig, ben begonnen op 250test 200tren-e, en zit nu in week 6 en heb verhoogd naar 250test en 300tren-e, buiten wat meer zweten 's nachts heb ik geen bijwerkingen (behalve soms wat kramp in mijn buikspieren).
Als je bij 300tren-e geen sides ervaart, is het dan veilig om te zeggen dat 400 of meer ook geen sides zal geven? Of moet je dit echt zelf ervaren om het te weten? Weet jij trouwens hoe het komt dat ik sinds ik tren aan't gebruiken ben ik vaker spastische krampen in mijn buik krijg? Vooral als ik bijvoorbeeld languit in de zetel lig en ik trek mij dan recht, dan trillen ze precies. Ik drink elke dag toch een paar liter water dus ik denk niet dat het met mijn vochtniveau te maken heeft.
In het algemeen valt dat wel mee. Mijn eerste test/tren run was 500/400 en de tweede 500/800 en ik heb bitter weinig verschil gemerkt, buiten nog iets minder uithoudingsvermogen. nee, zou je niet kunnen zeggen waarom, maar spasmen zijn inderdaad niet vreemd aan tren. Ik heb er ooit eens in men linker pec gehad en ik dacht dat ik een hart-arythmie aan het krijgen was tot ik kalmeerde en eens doorredeneerde
Ik vermoed dat het ook met de lagere cortisol activiteit te maken heeft.

En flink ook. Cardio hou ik nog wel uit op een redelijke intensiteit maar na de coïtus bijv ben ik echt 10 minuten naar adem aan het happen. Traplopen zuigt ook als je een beetje haast hebt.
! Voor jou dus nooit meer?