XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ga niks met anabolen doen of voorschrijven.
Underground kan je echt 100x makkelijker en goedkoper aan AAS komen. Als ik bijvoorbeeld Nebido vergelijk is 1 ampul/vial van 4ml = 1000 mg 90 euro. Voor dat kan je paar vials halen

Nebido is er toch nog niet in UG?

Chime in over recente bevindingen van ACE-blokkers icm AS BC.

Make nandi proud.

[Link niet meer beschikbaar]

Maak ik er niet uit op. Volgens mij zegt ie dat ie easier aan AAS kan komen UG en geeft ie Nebido als voorbeeld :P Leg ik de link dat ie Nebido UG kan krijgen. Voordeel van die shit is dat als je echt gaat trt'en je het maar 1 keer per 3 maand ofzo hoeft te zetten? Of per 8 weken. Scheelt je een boel gaten :P

Hey BigCat,

Aangezien ik ineens grote sprongen in kracht maak op anavar lijkt het me lekker om het nog even door te trekken.
Ik zit alleen wel al op 8 weken :P
Mijn bloedwaarden zijn echter wel vrij goed. Cholesterol, triglyceriden, gamma gt, asat zijn allemaal perfect, maar alat is 51

[Link niet meer beschikbaar]

Zou ik kunnen stellen dat ik het nog makkelijk een maandje kan gebruiken?

Hier is het inderdaad abnormaal duur. In andere landen koop je HG spul voor nog veel minder als UG gear (Galenika, Omnadren, Cidoteston, Testonon etc.).

Maak ik er niet uit op. Volgens mij zegt ie dat ie easier aan AAS kan komen UG en geeft ie Nebido als voorbeeld :P Leg ik de link dat ie Nebido UG kan krijgen. Voordeel van die shit is dat als je echt gaat trt'en je het maar 1 keer per 3 maand ofzo hoeft te zetten? Of per 8 weken. Scheelt je een boel gaten :P

ah ik leg de link: UG ass = cheaper, neem nou Nebido (geen UG) dat kost 90 eu voor 1000MG. UG kan je daar een paar vials voor halen. ;)

@Big Cat:

Vroeger in de tijd van Arnold S, Lou Ferrigno enzo werd er veel deca en primo en dianabol gebruikt. Testosteron veel minder frequent dan nu.
Denk je dat het zin heeft om te kuren zonder testosteron als basismiddel dus bijvoorbeeld alleen deca met primo combineren?
Alles is toch gewoon afgeleid van testosteron?

• Topic Starter Topic Starter
Jawel, dat is testosteron undecanoate.

Joh? Dat wist ik niet. Dat is 1x in de 3mnd zetten toch die nebido? Hoeveel mg moet je zetten dan? Iemand enig idee? Lijkt me wel handig als je even het prikken zat bent zodat je een pauze van 3mnd in kunt lassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven