MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wist niet dat het uitmaakte of ik 500kcal met cardio verbrandde of 500kcals minder zou eten, vandaar mijn vraag.

500 kcal eten is altijd 500 kcal. Wat je cardiotoestel zegt dat 500 kcal is, is dat zelden. Dat is mss van toepassing op ongetrainde mensen, maar zal geleidelijk aan steeds minder worden, naarmate je lichaam efficienter wordt.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Je overdrijft wel veel hoor, de apotheek kan dat wel vragen, verder kunnen ze geen reet doen. Je mag zelfs zeggen waar ze zich mee bemoeien.
Alleen bij een hoog dosering bij bijv amoxicilline etc dan gaan ze je bellen of de dosering veranderen maar verder doen ze niks.

helaas is dat niet overdreven : de apotheek kan met een klacht of vermoeden terecht bij de orde van geneesheren. van een klacht van een apotheek zal waarschijnlijk niets komen, maar 2 of 3 en verwacht je maar aan een audit.

Big C,

Als je nu een lage natuurlijke testwaarde hebt van pakweg 400ng/dl, zou je dan veel verschil merken mocht je exogeen toedienen en naar 1100ng/dl gaan op vlak van gemoed, libido en recuperatie?

500 kcal eten is altijd 500 kcal. Wat je cardiotoestel zegt dat 500 kcal is, is dat zelden. Dat is mss van toepassing op ongetrainde mensen, maar zal geleidelijk aan steeds minder worden, naarmate je lichaam efficienter wordt.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

helaas is dat niet overdreven : de apotheek kan met een klacht of vermoeden terecht bij de orde van geneesheren. van een klacht van een apotheek zal waarschijnlijk niets komen, maar 2 of 3 en verwacht je maar aan een audit.

Klopt maar komop denk je dat meerdere apotheken een klacht gaan indienen als iemand melanotine of sustanon voorschrijft aan mannelijke patienten?

Als een arts veel mensen HGH voorschrijft dan begrijp ik dat de zorgverzekering/ apotheek op je hielen kan zitten maar dit is totaal anders.

Big C,

Als je nu een lage natuurlijke testwaarde hebt van pakweg 400ng/dl, zou je dan veel verschil merken mocht je exogeen toedienen en naar 1100ng/dl gaan op vlak van gemoed, libido en recuperatie?

Waarschijnlijk wel, maar of dat drastisch is, en/of dit dan noodzakelijk is is een andere zaak.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Klopt maar komop denk je dat meerdere apotheken een klacht gaan indienen als iemand melanotine of sustanon voorschrijft aan mannelijke patienten?

Als een arts veel mensen HGH voorschrijft dan begrijp ik dat de zorgverzekering/ apotheek op je hielen kan zitten maar dit is totaal anders.

Het gaat niet om de kost hoor, het gaat om gecontroleerde medicijnen. met bepaalde licht verdovende of stimulerende middelen heb je hetzelfde probleem.

Ik wist niet dat het uitmaakte of ik 500kcal met cardio verbrandde of 500kcals minder zou eten, vandaar mijn vraag.

Om 500kcal te verbranden, moet je al bijna een uur goed doorfietsen. Dat ga je niet verbranden door een uurtje lichte cardio te doen. BB'ers die gauw nog een halfuurtje cardio na hun training doen, verbranden misschien 200 kcal meer. Niet echt de moeite als je het doet om vet te verbranden. Mijn broer loopt marathons, soms zelf 100 km en regelmatig 20 tot 30 km op training. Hij is niet mager en heeft zelfs wat vet rond zijn middel. Waarom? Omdat hij niet op zijn eten let en ook niet vies is van een pint of fles wijn. Ik had als loper vroeger ook vet rond mijn middel alhoewel ik wel redelijk mager was. Is nooit verdwenen tijdens mijn loopperiode. Is pas verdwenen tijdens het cutten en op mijn calorieën te letten en suikers uit mijn voeding te bannen. Vermageren is rekenen en zorgen dat je minder binnenkrijgt dan je verbruikt. Hoe kun je nu vermageren als je maar 500 kcal per dag meer verbruikt door cardio maar 1000kcal te veel binnenkrijgt.

Heeft het volgens jou nut om elke dag 1 a 3 gram kurkuma te eten?
En heeft kaneel nou wel of geen nut door een wheyshake heen?

Big C,

Mijn eigen ervaring is dat om je goed te voelen op alle gebied, dat het niet beter is om 750mg test per week ipv 250mg test per week. Integendeel zelfs. Bij te hoge dosis, worden sommigen zelf moe of heb je er geen voordeel mee op gebied van gemoed, libido en recuperatie. Enkel om spiergroei te bevorderen, is het beter. Je testlevel op een normale hoge waarde zetten, voelt bij mij beter aan dan een waarde te hebben die veel te hoog is.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Sorry voor mijn antwoorden. Ik was vergeten dat de vragen voor Big Cat bedoeld zijn.

Mijn eigen ervaring is dat om je goed te voelen op alle gebied, dat het niet beter is om 750mg test per week ipv 250mg test per week. Integendeel zelfs. Bij te hoge dosis, worden sommigen zelf moe of heb je er geen voordeel mee op gebied van gemoed, libido en recuperatie. Enkel om spiergroei te bevorderen, is het beter. Je testlevel op een normale hoge waarde zetten, voelt bij mij beter aan dan een waarde te hebben die veel te hoog is.

Ik ben op de hoogte van het feit dat meer test je niet altijd beter doet voelen. Vooral doordat je oestrogeen ook stijgt naarmate je meer test zet.

Daarom zeg ik ook een waarde van 1100ng/dl, wat zowat de bovengrens van de referentiewaarden is.

Voor iemand die met een waarde van 400ng/dl rondloopt is dat bijna een verdrievoudiging van zijn eigen aanmaak, wat volgens mij toch significante effecten moet hebben.

Jouw inbreng wordt gewaardeerd skydirk ;)

Thx voor de info ivm letrozole. Heb wat verharding achter de tepel en gaat niet weg. Ook niet na arimidex. Daarom dat ik aan letrozole dacht.

Anonimiteit geeft veel vrijheid. Dat mes snijdt echter wel aan twee kanten: jullie weten niet of ik de waarheid spreek.

Of iets schadelijk is of niet hangt voornamelijk af van de soort AAS. Ondanks dat ik arts ben is mijn kennis omtrent AAS relatief klein, ik denk dat de meeste bodybuilders meer weten van voeding en AAS dan de gemiddelde huisarts. Ik zou nooit AAS voorschrijven voor recreatieve doeleinden (d.w.z. dat ik een medisch-verantwoorde reden nodig heb), daarbij mag dat ook niet. Sterker nog, ik kreeg laatst een telefoontje omtrent melatonine. Dit schrijf ik relatief snel voor aan patienten met slaapproblemen. Melatonine is ongevaarlijk en wordt niet eens vergoed (zelfs niet als je er specifiek op zet dat het voor medicatieve doeleinden is; je krijgt het ook niet terug van de verzekering), je betaalt voor 30 stuks 3mg melatonine iets van 18,- en voor 90 stuks 30,- (meer krijg je meestal niet mee, max 3 maanden). Als ik opeens massaal AAS ga voorschrijven dan krijg je daar echt wel problemen mee.

Schadelijkheid afhankelijk van de soort AAS? ik denk toch meer afhankelijk van de dosering en lengte van de kuur ipv het middel (methyltren uitgezonderd)Bijvoorbeeld: Anavar wordt gezien als meidenmiddel maar als je 6 maanden lang continue 200 mg per dag zou innemen dan zou ook anavar schadelijk zijn

Schadelijkheid afhankelijk van de soort AAS? ik denk toch meer afhankelijk van de dosering en lengte van de kuur ipv het middel (methyltren uitgezonderd)Bijvoorbeeld: Anavar wordt gezien als meidenmiddel maar als je 6 maanden lang continue 200 mg per dag zou innemen dan zou ook anavar schadelijk zijn
Alles is schadelijk afhankelijk van dosering en tijdsspanne van gebruik.

Dat is dan ook totaal niet realistisch. Zo is water ook schadelijk, drink er 10 liter van achter elkaar en je valt dood neer.

Dat is dan ook totaal niet realistisch. Zo is water ook schadelijk, drink er 10 liter van achter elkaar en je valt dood neer.
challenge_accepted_by_sarah_the_ninja_101-d4zm9nm.jpg

Als je in een cutkuur test en tren a gebruikt kun je dan na een bridge opnieuw test en tren e gebruiken of beter een ander middel gebruiken voor een cleanbulk?

Als je in een cutkuur test en tren a gebruikt kun je dan na een bridge opnieuw test en tren e gebruiken of beter een ander middel gebruiken voor een cleanbulk?

Dat kan prima, zijn er wel die year round tren blasten. Wel bloedwaardes in de gaten houden maar neem aan dat als je gaat blasten/cruisen je dat wel weet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven