MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
500 kcal eten is altijd 500 kcal. Wat je cardiotoestel zegt dat 500 kcal is, is dat zelden. Dat is mss van toepassing op ongetrainde mensen, maar zal geleidelijk aan steeds minder worden, naarmate je lichaam efficienter wordt.

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Hier heb ik toch een vraag over. Stel je begint met zware cardio en je verbrandt daarmee 500 kcal in een sessie van één uur. Als je dan elke keer dat uur blijft trainen en zorgt dat je hartslag op hetzelfde niveau zit als gedurende alle voorgaande trainingen, verbrandt je dan niet telkens hetzelfde aantal kcal, dus 500?
Of is deze redenering fout?

Big Cat,

Een vriend van me wil na nieuwjaar (wanneer naar verluid de dopingrazzia's terug gaan beginnen) cruisen op 125mg test e tot aan aan de zomer. Zou hij een eventuele urinecontrole doorstaan? Gaat zijn T/E ration maw binnen de perken blijven.

Nee.

Op TRT dose test niet? Vroeg ik me ook al ff af. Kun je uitleggen waarom niet XXL?
Omdat je je eigen aanmaak onderdrukt en epitestosteron (17a-testosteron) een bijproduct is van de steroidogenese vanuit androstenedione; door zelf testosteron toe te dienen onderdruk je je eigen aanmaak, en dus ook de productie van epitestosteron. Dit is nu net de reden waarom het zo'n effectieve doping test is.

Omdat je je eigen aanmaak onderdrukt en epitestosteron (17a-testosteron) een bijproduct is van de steroidogenese vanuit androstenedione; door zelf testosteron toe te dienen onderdruk je je eigen aanmaak, en dus ook de productie van epitestosteron. Dit is nu net de reden waarom het zo'n effectieve doping test is.

Oke duidelijk, thanks man. Hoe zit 't dan met users op naturel wedstrijden? Bedoel het valt toch ook op als je 0.0 test in je fl**ker hebt ;P

Oke duidelijk, thanks man. Hoe zit 't dan met users op naturel wedstrijden? Bedoel het valt toch ook op als je 0.0 test in je fl**ker hebt ;P
Naturel wedstrijden zijn voornamelijk een illusie, en voor de rest zijn er uiteraard ook manieren om dopingtests te misleiden (als ze al effectief plaatsvinden).

Kleine snippet overigens uit het boek die we aan het schrijven zijn die dit toevallig behandelt:
2mzfrs6.png

Laatst bewerkt:
"17-keto steroïden ... KOMEN nagenoeg niet voor." Spelfoutje, zonde als dat in je boek komt...

Alsof iemand dat boek gaat kopen :p

"17-keto steroïden ... KOMEN nagenoeg niet voor." Spelfoutje, zonde als dat in je boek komt...
Bedankt, maar de zin was 'Verdere 17a-hydroxylatie van de resulterende 17-keto steroïden komt nagenoeg niet voor'.

Is overigens sowieso nog 'n draft. Zodra alles geschreven is wordt waarschijnlijk nog flink wat herschreven voor de leesbaarheid, en daarna nog grammaticanazi'en :D

Bedankt, maar de zin was 'Verdere 17a-hydroxylatie van de resulterende 17-keto steroïden komt nagenoeg niet voor'.

Is overigens sowieso nog 'n draft. Zodra alles geschreven is wordt waarschijnlijk nog flink wat herschreven voor de leesbaarheid, en daarna nog grammaticanazi'en :D

doping test -> dopingtest :p

Sorry bro, ben geen GZ, zou het alleen jammer vinden als er spelfouten in je boek staan. Dat is voor mij persoonlijk altijd een afhaker - onafhankelijk van de inhoud.

Gr:p

Sorry bro, ben geen GZ, zou het alleen jammer vinden als er spelfouten in je boek staan. Dat is voor mij persoonlijk altijd een afhaker - onafhankelijk van de inhoud.

Gr:p
Voor mij inderdaad ook, struikel er altijd over bij anderen. Voordat het gepubliceerd gaat worden gaan er meerdere ogen overheen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven