AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het niet praktisch als een middel zo lang werkt

Kun je beter om de 2 weken je test enanthaat zetten. Ik zou eerder om de week 125 tot 150 mg zetten. Heb ik ook een tijdje gedaan en dat beviel mij ook wel.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Weet je welke landen je gewoon test-e kunt kopen? Kocht in turkije sustanon maar vind het niet echt wat

Egypte, Griekenland. Als je in Egypte koopt, zit je wel met het probleem dat je bij het binnenkomen van B of NL door de douane gecontroleerd kan worden. Voor Griekenland is dat geen probleem omdat je binnenkomt langs de EU ingang.

Test undecanoate is prima verkrijgbaar via UG :)

Kun je beter om de 2 weken je test enanthaat zetten. Ik zou eerder om de week 125 tot 150 mg zetten. Heb ik ook een tijdje gedaan en dat beviel mij ook wel.

Twee weken is lang hoor voor enanthaat. Tegen het einde zal je behoorlijk laag zitten.

Hey Big Cat,

Wat is jou mening over winny aan het einde van een test/tren kuur ipv als kicker?

Hey Big Cat,

Wat is jou mening over winny aan het einde van een test/tren kuur ipv als kicker?

Vroeg zelf ook naar het nut van winny in een test/tren/mast kuur dit was toen zijn antwoord:

Winstrol zal er weinig bij doen, tenzij je een van die mensen bent die er magische reacties op heeft. Voor meeste mensen valt winny niet zo sterk uit, en al zeker niet in combinatie met dit. In dit geval zou ik de tren 2x zo hoog zetten. Wat was je vorige kuur qua dosis ?

Hey Big Cat,

Zoals stefanovich zei, ben geen zo'n winny fan. Het is extreem zwak spul dat onderdoet voor gewoon een ml extra van tren of mast of zo. Er zijn blijkbaar wel paar mensen die er heel goed op reageren, er zijn er ook paar (waaronder ik) die er gigantisch pijn van krijgen aan pezen en/of gewrichten. bij mij vooral de voorarmpezen. Voor het merendeel is het gewoon een heel zwak anabool echter zonder meer of minder.

Orals en zo op het einde gebruiken is iets wat je typisch doet naar een wedstrijd of shoot toe, in elk ander geval is kickstart uiteraard beter omdat je acuut je dosis wat hoger zet terwijl langere esters opbouwen.

Zoals stefanovich zei, ben geen zo'n winny fan. Het is extreem zwak spul dat onderdoet voor gewoon een ml extra van tren of mast of zo. Er zijn blijkbaar wel paar mensen die er heel goed op reageren, er zijn er ook paar (waaronder ik) die er gigantisch pijn van krijgen aan pezen en/of gewrichten. bij mij vooral de voorarmpezen. Voor het merendeel is het gewoon een heel zwak anabool echter zonder meer of minder.

Orals en zo op het einde gebruiken is iets wat je typisch doet naar een wedstrijd of shoot toe, in elk ander geval is kickstart uiteraard beter omdat je acuut je dosis wat hoger zet terwijl langere esters opbouwen.

Ah ok, thanks. Ik krijg idd vooral last van mn handen met winny :o

beste big t

heb nog een vraag miss beetje off topic maar graag jou mening aub.

ik heb vroeger altijd geleerd om om de 3 uur te eten dit om je stofwisseling- metabolisme draaiende te houden en nooit te grootte hoeveel heden voedsel in je maag te hebben ..

nu is alles aan verandering onderhevig en andere tijden en inzichten etc kijk maar naar het aas protocol dat veranderd ook qua stacken en qua doseringen ..

zo ook met voeding lees nu ook veel dat als je je kcal en macro.s maar binnen krijgt je helemaal niet om de 3 uur etc hoeft te eten ik ben eigenlijk een beetje erg gewend aan de oude manier van eten en ga er nog steeds goed op ..

mijn vraag aan jou is eigenlijk.. maakt het niet uit hoe je eet of als je maar aan je KCAL komt ??????

gr. hardcore opa

Hey BigCat,

Aangezien ik ineens grote sprongen in kracht maak op anavar lijkt het me lekker om het nog even door te trekken.
Ik zit alleen wel al op 8 weken :P
Mijn bloedwaarden zijn echter wel vrij goed. Cholesterol, triglyceriden, gamma gt, asat zijn allemaal perfect, maar alat is 51

[Link niet meer beschikbaar]

Zou ik kunnen stellen dat ik het nog makkelijk een maandje kan gebruiken?

Yo BC ;)

Hey Black cat ,
Ik heb een stukje tekst gevonden betreft test vs deca voor het massa opbouwen hier quote ik even het onderzoek:

In the late eighties the American army did experiments with anabolic steroids on soldiers. One of the experiments that the army doctors carried out was a comparative study on the effect of deca-and testosterone. Which works best? This is what the doctors wanted to know.

Nandrolone is almost identical to testosterone. The difference between the two molecules is that the C19 methyl group is present in testosterone and is absent in nandrolone. As a result, nandrolone does not convert easily into estradiol and it has fewer feminizing side effects. The absence of the C19 methyl group also means that nandrolone interacts more strongly with the androgen receptor. In animal studies the anabolic effect of nandrolone is higher than that of testosterone.

The doctors used thirty healthy and physically active soldiers for their study. One of them was a cyclist, nine did weight training and twenty were runners. The doctors divided the soldiers into four groups.

Those in group 1 were given a weekly injection containing 100 mg of testosterone enanthate for a period of six weeks. The preparation used was Delatestryl, made by Squibb. Those in group 2 were given an injection each week containing 300 mg of the same substance.

Those in group 3 were given an injection each week containing 100 mg of nandrolone decanoate. The preparation used was Organon Deca-Durabolin. Those in group 4 were given 300 mg of deca each week.

The effects of the testosterone injections are shown below. The second table below shows the effect of the course of deca injections.

Of the light dosage injections (100 mg per week, by todays standards regarded as a homeopathic quantity by the average chemical athlete), deca works better. One hundred milligrams of deca builds more bulk than one hundred milligrams of testosterone, and breaks down more fatty tissue as well. And the increase in body strength also seems to be bigger.

The three-hundred-milligram per week doses worked better than the hundred-milligram doses. If you compare the results of the two heavier dosages, then testosterone comes out best. The weight increase is approximately the same for both substances over three kilograms but the testosterone users lose fat and the deca users do not. What is more, the effect of testosterone on body strength is greater.

Some of the blood analysis results are shown below. If you want to base your verdict on the side effects of the two cures on these blood counts, then the only thing you can really say is that there is not much to choose between them.

B = values at the beginning, D = measurements after six weeks.

The men in the testosterone group had higher concentrations of testosterone and estradiol. It is pretty clear why that is. The chance of the testosterone users developing gyno is therefore somewhat higher. But on the other hand, we now know that nandrolone is not only an androgen, but also an oestrogen. Because it has no C19 methyl group, nandrolone also fits in the estradiol receptor.

What is clear is that, certainly at the lower dosage, deca has fewer negative effects on the testes. There is less volume decrease and sperm cell production stays nearer to the normal level. The difference between deca and testosterone is smaller at the 300 mg per week dose.

Based on this study, you can conclude that at non-homeopathic dosages you can expect more effect from testosterone than from deca. You could also conclude that deca is perhaps safer. But recent studies cast doubt on this assertion. In animal studies high doses of nandrolone proved slightly more dangerous for the blood vessels than high doses of testosterone.

Anabolic steroids are made for use in small quantities. If you go for higher dosages, many of the positive characteristics no longer apply. In that case old-fashioned testosterone turns out to be more effective, and less risky.

Sources: J Steroid Biochem Mol Biol. 1991;40(4-6):607-12.

---

Enige mening erover?

EDIT: Helaas kan ik het plaatje met de resultaten niet kopiëren als je lid bent van GH15 is het iig dit topic: http://gh15.org/forum/index.php?topic=4354.30 2de post.

Staat veel onzin in. Testosteron is anaboler dan nandrolon, daarnaast kun je prima gyno ontwikkelen met nandrolon, en heb je ook last van het andere 'feminizing effect' genaamd waterretentie. Beide ga je niet kunnen tegenhouden met een SERM, daar het niet te wijten is aan oestrogeen, wat het dus moeilijker maakt om te behandelen. Verder is de affiniteit van nandrolon bijna nihil voor de oestrogeen receptor; oestrogene activiteit van nandrolon wordt via de AR gemedieerd.

Edit: uit de studie haal ik ook niet dat die effecten m.b.t. de spermatogenese en vetverbranding significant verschillen tussen de 2 groepen (test en nan 300), dit heeft de auteur ook uit z'n anus getrokken. Verder is dat sowieso vrij nutteloos; je raakt toch volledig onderdrukt en je spermatogenese dus ook, onafhankelijk welke AAS je gaat gebruiken in bodybuild context. Als je de spermatogenese wilt handhaven zul je hCG moeten gebruiken. Enige wat goed geïnterpreteerd lijkt is dat testosteron beter uit de bus komt. :)

Laatst bewerkt:
Als je gewoon voldoende HCG neemt tijdens je kuur kan je dan hele lange kuren nemen en dan weer snel herstellen? Bijvoorbeeld een kuur van een half/ 1 jaar.

Ja.

Volgens mij ben ik zelf wel heel snel hersteld, ga nog even mn bloed laten test maar heb voor een 10 weken kuur 1500 iu hcg per week genomen 2 weken nolvadex en 2 weken clomid.

Had je niet al low test voordat je begon? Dan herstel je niet zo rap en kans is groot dat je test nu stukken lager ligt dan voorheen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven