MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wil zijn kennis met mij delen voor wat betreft de psychologische klachten die mogelijk zijn (vaak voorkomend) met 500mg test / 200 mg tren bij iemand die gevoelig is voor stimulanten (bijv. na PWO 1,3dmaa hele dag down na training, teveel koffie nerveus, teveel bier op hardstylefeesten dag erna paniekerig/angstig).

Dit vraag ik voor een vriend van mij ofc ;)

Deze specifieke vragen krijg ik nergnes op het internet beantwoord (ook niet in de wiki van DBB)

Ik weet dat klachten te ondervangen zijn als men korte esthers gebruikt (immers houden ze dan max 3 dagen aan), maar stel dat die persoon enanthaat heeft liggen die 2014 over datum gaat ;) (en al een jaar aan het inlezen is)

Grtz

orals, met uitzondering van dbol, wel vaak de neiging om je eetlust te doen dalen, zeker naarmate de tijd vordert. maar effectief maagproblemen weet ik zo niet. Weet wel dat er bij Var verschillende zuiverheden zijn die gebruikt werden bij UG's, en hoewel nu vaak voor beter zuiverheid gekozen wordt was de laagste zuiverheid inderdaad wel wat minder mild voor het maag-darmstelsel, zeker in hogere dosis.

Hey big cat , jij gebruikte bold wel eens tijdens je cruise als ik het goed heb ?
Zoja op welke dosis ga je dan zitten om ongeveer gelijkt te staan met 250mg test ?
Ik zou graag gewoon de bold doorzetten tijdens mijn cruise om daarna te blasten met Test p, Tren a en bold.

Grt

Hey big cat , jij gebruikte bold wel eens tijdens je cruise als ik het goed heb ?
Zoja op welke dosis ga je dan zitten om ongeveer gelijkt te staan met 250mg test ?
Ik zou graag gewoon de bold doorzetten tijdens mijn cruise om daarna te blasten met Test p, Tren a en bold.

Grt

Bold tijdens cruise is logisch want relatief mild en bold laat zen effect eigenlijk pas goed zien na een week of tien, dus best al beginnen in de cruise ervoor om er de beste effecten van te zien. Zou zeker 600 mg zetten. Ik geef doorgaans de voorkeur aan 500mg test om te cruisen en als bold er bij komt wordt dat algauw 250 + 900 bold.

Beste BigCat,

Ik wil binnenkort met Winstrol Only kuur beginnen. Ik wil finasteride erbij gebruiken om de DHT te blokkeren, hoe kun je het beste met finasteride beginnen? 2 weken voor de kuur of tijdens de kuur? Hoe werkt dat precies?

En zal het effect hebben op de winsten die je krijgt door Winstrol?

Bold tijdens cruise is logisch want relatief mild en bold laat zen effect eigenlijk pas goed zien na een week of tien, dus best al beginnen in de cruise ervoor om er de beste effecten van te zien. Zou zeker 600 mg zetten. Ik geef doorgaans de voorkeur aan 500mg test om te cruisen en als bold er bij komt wordt dat algauw 250 + 900 bold.

wat houd cruisen eigenlijk in is gelijk een bridge maar dan hogere dosis ?

Ik ben vergeten melden dat ik nu al ruw gegokt 12 weken bold neem op 800mg.
Ik neem aan dat ik er dan toch maar wat test moet bijzetten ?

thx

Beste BigCat,

Ik wil binnenkort met Winstrol Only kuur beginnen. Ik wil finasteride erbij gebruiken om de DHT te blokkeren, hoe kun je het beste met finasteride beginnen? 2 weken voor de kuur of tijdens de kuur? Hoe werkt dat precies?

En zal het effect hebben op de winsten die je krijgt door Winstrol?

Are you ****ing kidding me ? Het enige advies wat ik voor jou heb is begin aub niet aan de AAS, en lees eens wat.

Toen ik dit begon te lezen was ik aan het wachten tot er een of andere smiley of sarcastische opmerking zou komen ...

Winstrol converteert niet naar DHT, enkel testosterone converteert naar DHT. Finasteride is een 5AR blokker en winstrol bind niet en kan niet veranderd worden door het 5AR enzym, dus finasteride doet **** all bij winstrol. En dan ben ik nog niet begonnen (voor de miljoenste keer) hoe enorm idioot je wel moet zijn om een winstrol only kuur te doen.

Get ... the ... **** ... off ... my ... thread.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

wat houd cruisen eigenlijk in is gelijk een bridge maar dan hogere dosis ?

Cruise en bridge is hetzelfde, behalve dat een bridge een verlaagde dosis is tussen twee kuren, en een cruise een verlaagde dosis tussen elke kuur, want je komt niet meer off.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Ik ben vergeten melden dat ik nu al ruw gegokt 12 weken bold neem op 800mg.
Ik neem aan dat ik er dan toch maar wat test moet bijzetten ?

thx

het is niet absoluut nodig, 800 mg bold zou je al moeten een normaal test niveau geven. Ik persoonlijk zou er wel nog test bijnemen ja.

Dan hou ik het toch op bridge voor het moment.:D volgend jaar 4 maandjes off zal wel voldoende zijn.
ik ben in ieder geval van plan van te knallen van begin januari tot eind augustus :eek: en dan zien we wel verder...
maar die bridge begin ik nu wel te overwegen van er bold bij te doen.

bridge:125mg test EW
600mg bold EW

Laatst bewerkt:
Dan hou ik het toch op bridge voor het moment.:D volgend jaar 4 maandjes off zal wel voldoende zijn.
ik ben in ieder geval van plan van te knallen van begin januari tot eind augustus :eek: en dan zien we wel verder...

Zolang je niet vergeet dat zolang het plan is nog off te gaan je HCG altijd te blijven doorzetten.

dan zal ik toch maar hcg moeten gaan halen :)

Are you ****ing kidding me ? Het enige advies wat ik voor jou heb is begin aub niet aan de AAS, en lees eens wat.

Toen ik dit begon te lezen was ik aan het wachten tot er een of andere smiley of sarcastische opmerking zou komen ...

Winstrol converteert niet naar DHT, enkel testosterone converteert naar DHT. Finasteride is een 5AR blokker en winstrol bind niet en kan niet veranderd worden door het 5AR enzym, dus finasteride doet **** all bij winstrol. En dan ben ik nog niet begonnen (voor de miljoenste keer) hoe enorm idioot je wel moet zijn om een winstrol only kuur te doen.

Get ... the ... **** ... off ... my ... thread.

de tren is blijkbaar al goed hard ingeslagen :D

dan zal ik toch maar hcg moeten gaan halen :)

Zolang off gaan een feit is, altijd HCG. Enige kuren waar je die niet voor nodig hebt zijn die waar je niet van groeit. Safety first ;)

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

de tren is blijkbaar al goed hard ingeslagen :D

Op een keer is het genoeg, als ze dan nog expliciet op deze thread dat soort stommiteiten komen vragen, zeker als ze al de moeite gedaan zouden hebben om andere stukken van de thread te lezen, dan verlies je op een moment wel eens je geduld, ja :p

Zeker al vaker gepost maar HCG kan dus met steriel water ingevroren worden?

Beste BigCat,

:trollfacex::trollfacex::trollfacex::trollfacex::trollfacex:

(Kon niet laten :p )

beste big cat

draai om het moment de kuur

1500test
800 bold

libido is zwaar beneden nul.. zat zelf de denken aan oestrogeen levels te hoog,
aromasin optie? (proviron al geprobeert had geen effect)

Wie wil zijn kennis met mij delen voor wat betreft de psychologische klachten die mogelijk zijn (vaak voorkomend) met 500mg test / 200 mg tren bij iemand die gevoelig is voor stimulanten (bijv. na PWO 1,3dmaa hele dag down na training, teveel koffie nerveus, teveel bier op hardstylefeesten dag erna paniekerig/angstig).

Dit vraag ik voor een vriend van mij ofc ;)

Deze specifieke vragen krijg ik nergnes op het internet beantwoord (ook niet in de wiki van DBB)

Ik weet dat klachten te ondervangen zijn als men korte esthers gebruikt (immers houden ze dan max 3 dagen aan), maar stel dat die persoon enanthaat heeft liggen die 2014 over datum gaat ;) (en al een jaar aan het inlezen is)

Grtz

*bump* Big Cat? Cools?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven