Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big cat

Over die onverzadigbare coïtusdrang, over welke doseringen test/tren spreken we dan?
Bijvoorbeeld 250 test 600 tren ? Of moet de test dan hoger zijn

Weet niet, heb nooit lager dan 500 gedaan :p maar had het op 500/400, had het op 500/800 met mast.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Was hier al antwoord op gegeven? Kon het zo snel niet vinden maar ben hier ook wel benieuwd naar..

Mast is zeker anabool. Zelfde categorie als primo en bold. Relatief licht anabool, maar toch beter dan pakweg var of winny. Een licht anti-estrogene werking is soms mooi meegenomen, maar zou nooit mast nemen met dat als primaire reden.

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

@Big Cat: Hoe sta je tegenover anavar/dianabol om osteoporose tegen te gaan? ook bij vrouwen?

In de US zijn verschillende onderzoeken geweest dat dit zou kunnen helpen?

Zou je dit aanraden voor vrouwen?

Specifiek voor osteoporose ? Nee, want estrogenen en SERMs doen dit ook, dus ga je een vrouw niet aan de androgenen steken voor sterkere botten. Standaard behandeling is overigens raloxifene.

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Hoezo dan? Ben je bang dat je door trt geen kinderen kan krijgen? Hoe krijgen de ifbb pro's het voor elkaar die year round blasten in de grammen aan toe? Zelfs branch warren kreeg het voor elkaar.

Simpele hcg kuur van zo'n 3 maanden en je kan je partner gevruchten.

Het gaat bij sommigen wel duidelijk makkelijker dan anderen, dus is een beetje een loze belofte om te zeggen even wat HCG zetten en het gaat lukken, dat is zeker niet altijd zo. Het is best mogelijk voor sommigen om zwanger te raken tijdens kuur zelfs zonder HCG, maar dat zal een minderheid zijn. Zal ook wel minderheid zijn die 4-5 maand behandeling nodig heeft en dan 3 maand proberen, dus logischerwijs val je ergens ertussen.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

Ik ga de risico sws niet nemen man, met wat kortere kuren kan ik al goed breed worden.
Ga al zelf 6 maanden on over paar maanden. Vind dat max, ga sws hcg en een goed pct voorbereiden.

Voor alle duidelijkheid ik had het niet over enige risico's. Ik denk gewoon dat ik aan 21 er tegenop zou zien om altijd HCG te moeten kopen en bijzetten een heel jaar rond, voor kinderen die ik mss pas over 6 jaar zou willen. Maar als je dat wel ziet zitten is er niet echt een risico aan. kans bestaat altijd dat je tijdelijk zult moeten off komen als bevruchting moeilijk verloopt, maar dat kan dan geen probleem zijn als je al die tijd je HCG gezet hebt om testiculaire grootte te behouden.

Weet niet, heb nooit lager dan 500 gedaan :p maar had het op 500/400, had het op 500/800 met mast.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Test dus op 500 gwhoude altijd geen low test high tren?

Ik zit aan een ester te denken om te kuren van Bold en TestE nu zit er in 1 ml 150 gr Bold en 150 gr Test E wat is jou advies om dan te nemen 2ml ( 300 gr Bold en 300 gr Test E ) ? is een eerste kuur heb er al Dbol bij voor de 1e 2/4 weken

Ik zit aan een ester te denken om te kuren van Bold en TestE nu zit er in 1 ml 150 gr Bold en 150 gr Test E wat is jou advies om dan te nemen 2ml ( 300 gr Bold en 300 gr Test E ) ? is een eerste kuur heb er al Dbol bij voor de 1e 2/4 weken

Hm moeilijk, omdat het een eerste kuur is en ik toch heel sterk de voorkeur geef an 500 mg test only om te beginnen, kwestie van een referentiepunt te hebben. Daarnaast bold ook niet zo sterk en niet de moeite in lage dosis. Als het echt moet zou ik toch eerder opteren voor 450/450.

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Test dus op 500 gwhoude altijd geen low test high tren?

Nee, ben geen zo'n gelover in low test. Ik zie instanties waar ik het naar 750 of 250 zou brengen mss, maar doorgaans is test bij mij de basis aan 500mg.

Ik hoop dat ik niet afgemaakt ga worden voor deze vraag... :o

Hoe doen Belgische bb'ers het om te trainen en AAS te gebruiken zonder gecontroleerd te worden. Ik kan me niet inbeelden dat bb'ers die wedstrijden meedraaien 365/365, 24/7 het risico nemen om x jaar geschorst te worden.

Hoe doen Belgische bb'ers het om te trainen en AAS te gebruiken zonder gecontroleerd te worden. Ik kan me niet inbeelden dat bb'ers die wedstrijden meedraaien 365/365, 24/7 het risico nemen om x jaar geschorst te worden.

Die vraag hoort hier niet thuis.
Maar om het te beantwoorden : Natuurlijk gaan die nog trainen in de gym. Je denkt toch niet dat iederen die aas neemt thuis gaat trainen ?

Hm moeilijk, omdat het een eerste kuur is en ik toch heel sterk de voorkeur geef an 500 mg test only om te beginnen, kwestie van een referentiepunt te hebben. Daarnaast bold ook niet zo sterk en niet de moeite in lage dosis. Als het echt moet zou ik toch eerder opteren voor 450/450.

dus dat is 3 ml en hoelang pakken 10 weken of 16 weken ??

Waarom denk je dat er geen enkele Belgische prof ooit doorbreekt :p ? Doorgaans valt het nogal mee, het doet meestal wel de ronde dat er weer een razzia op komst is, en als je geluk hebt is iemand die je kent er voor jou en sturen ze je een bericht of zo. Maar ja, kans dat je er vroeg of laat eens mee te maken krijgt op de een of andere manier is absurd groot hier.

Ken letterlijk mensen waar de flikken aan de deur stonden, ze doen de deur open, bekijken je van kop tot teen, zien dat je wat gespierd bent en zeggen tegen hun collega "ja, tzal die wel zijn die we moeten hebben".

Flikken hier zijn zowat de grootste discriminators in de wereld. Tegen alles en iedereen. Tegen illegalen, tegen andere rassen, tegen andere religies, tegen mensen die groter zijn, kortom iedereen die buiten de norm valt. Ik denk dat het een vereiste is om flik te mogen worden in belgie.

Waarom denk je dat er geen enkele Belgische prof ooit doorbreekt :p ? Doorgaans valt het nogal mee, het doet meestal wel de ronde dat er weer een razzia op komst is, en als je geluk hebt is iemand die je kent er voor jou en sturen ze je een bericht of zo. Maar ja, kans dat je er vroeg of laat eens mee te maken krijgt op de een of andere manier is absurd groot hier.

Ken letterlijk mensen waar de flikken aan de deur stonden, ze doen de deur open, bekijken je van kop tot teen, zien dat je wat gespierd bent en zeggen tegen hun collega "ja, tzal die wel zijn die we moeten hebben".

Flikken hier zijn zowat de grootste discriminators in de wereld. Tegen alles en iedereen. Tegen illegalen, tegen andere rassen, tegen andere religies, tegen mensen die groter zijn, kortom iedereen die buiten de norm valt. Ik denk dat het een vereiste is om flik te mogen worden in belgie.

Ik hoop echt dat ze er gewoon eens mee gaan stoppen. Persoonlijk ben ik er nog niet mee geconfronteerd maar als het gebeurt weet ik niet meteen wat ik ga doen.

Ik hoop echt dat ze er gewoon eens mee gaan stoppen. Persoonlijk ben ik er nog niet mee geconfronteerd maar als het gebeurt weet ik niet meteen wat ik ga doen.

iemand moet het voor Europa brengen. het is algemene discriminatie, en een serieuze inbreuk op de privacy, en daarnaast nog eens volledig buiten proportie. Probleem is dat er zich niemand echt geroepen voor voelt om het te doen. Ben bijna zeker dat een Europees arrest zou oordelen dat deze praktijken illegaal zijn en indruisen tegen de rechten van de mens.

iemand moet het voor Europa brengen. het is algemene discriminatie, en een serieuze inbreuk op de privacy, en daarnaast nog eens volledig buiten proportie. Probleem is dat er zich niemand echt geroepen voor voelt om het te doen. Ben bijna zeker dat een Europees arrest zou oordelen dat deze praktijken illegaal zijn en indruisen tegen de rechten van de mens.

Helemaal waar , voor zover ik weet is belgie ook het enigste land waar zulke controles gebeuren in de gym. Ik vind het absurd dat je zelfs het recht niet hebt om dit te weigeren. Als je dit doet krijg je gelijk de maximum straf.

Helemaal waar , voor zover ik weet is belgie ook het enigste land waar zulke controles gebeuren in de gym. Ik vind het absurd dat je zelfs het recht niet hebt om dit te weigeren. Als je dit doet krijg je gelijk de maximum straf.

Zweden ook, en daar is het nog erger. Blijkbaar is een simpel gerucht of verwijt daar al voldoende om een illegaal urinestaal uit een urinoir te verzamelen. Belgie is wel het enige land waar het gebruik van AAS harder gestraft wordt, met een factor tien, dan het gebruik van schadelijke harddrugs of zware verkeersovertredingen met alcohol in het spel. Een van de weinige dingen waarvoor ze blijkbaar onmiddelijk een recht op huiszoeking verkrijgen, met in beslagname van je computer etc.

Ik mag hier niet teveel over praten, want wordt er kwaad van als ik er aan denk, dat mensen die een gezonde levensstijl nastreven, gezond eten, niet roken, niet drinken, de ziektezorg nauwelijks iets kosten, 6x per week sporten en meer bijdragen aan de samenleving dan meesten, en uiteindelijk gewoon doen op een veiligere manier wat anderen doen door middel van ingrijpende chirurgische ingrepen, behandeld worden als criminelen, en dan nog eens zwaarder bestraft worden dan iemand die moedwillig dronken achter het stuur kruipt en een kind omver rijd. Het is een walgelijk landje waarin we leven.

Zweden ook, en daar is het nog erger. Blijkbaar is een simpel gerucht of verwijt daar al voldoende om een illegaal urinestaal uit een urinoir te verzamelen. Belgie is wel het enige land waar het gebruik van AAS harder gestraft wordt, met een factor tien, dan het gebruik van schadelijke harddrugs of zware verkeersovertredingen met alcohol in het spel. Een van de weinige dingen waarvoor ze blijkbaar onmiddelijk een recht op huiszoeking verkrijgen, met in beslagname van je computer etc.

Ik mag hier niet teveel over praten, want wordt er kwaad van als ik er aan denk, dat mensen die een gezonde levensstijl nastreven, gezond eten, niet roken, niet drinken, de ziektezorg nauwelijks iets kosten, 6x per week sporten en meer bijdragen aan de samenleving dan meesten, en uiteindelijk gewoon doen op een veiligere manier wat anderen doen door middel van ingrijpende chirurgische ingrepen, behandeld worden als criminelen, en dan nog eens zwaarder bestraft worden dan iemand die moedwillig dronken achter het stuur kruipt en een kind omver rijd. Het is een walgelijk landje waarin we leven.

Inderdaad ik heb me er ook al zeer druk in gemaakt , dat ze zomaar je persoonlijke bezittingen mogen doorzoeken inclusief je laptop wat echt een zware inbreuk op de privacy is vind ik wel het toppunt.
Gelukkig ga ik smorgens trainen en zit er amper iemand in de gym. Het enigste wat je kan doen is de rustige momenten van de dag uitkiezen om te gaan trainen.

Beste Big Cat,

Helemaal top deze topic, bedankt daarvoor.:bow:

Ik heb de hele topic gelezen en voor mijzelf heb ik er punten uitgehaald. Omdat ik zo’n persoon ben die graag bevestiging wil hebben zou ik je willen vragen of het volgende correct is;

- “beste” kuur; test-e/tren-e/mast-e in verhoudingen 2;2;1
- voor cut; test omlaag. Voor bulk test gelijk aan tren of tren omhoog. Naar wedstrijd toe, laatste weken test eruit of verlagen en vervangen voor bold. (bij wedstrijd evt. laatste 4 weken anadrol mee laten lopen, 100 mg p/d)
- Zodra last van gyno dan aromasin, anders geen AI’s.
- Gehele kuur + 2 weken na de kuur HCG laten meelopen 2 x 500iu evt. te verhogen naar 2 x 750iu (als ze toch nog krimpen:)). Beter IM dan subQ (is dan effectiever)
- Eigenlijk op latere leeftijd geen HCG nodig en op trt basis “on” blijven, 250 mg test-e 1x in de 2 weken.
- HGH niet alleen gebruiken maar altijd in combinatie met AAS.
- PCT; 20 mg Nolva na laatste inject voor 2 a 3 weken, daarna 40 mg voor 3 weken en vervolgens 20 mg aanhouden voor zolang nodig.

Hoeveel HGH raad jij minimaal aan om in combinatie met AAS extra resultaat te krijgen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het (deprimerende) antwoord Big Cat.

@Gxl1 Ik besef dat dit semi offtopic is... Maar de meerderheid van de leden kunnen hier moeilijk op antwoorden aangezien ze in NL trainen of er geen ervaring mee hebben. Daarom mijn vraag aan Big Cat.

Beste Big Cat,

Helemaal top deze topic, bedankt daarvoor.:bow:

Ik heb de hele topic gelezen en voor mijzelf heb ik er punten uitgehaald. Omdat ik zo’n persoon ben die graag bevestiging wil hebben zou ik je willen vragen of het volgende correct is;

- “beste” kuur; test-e/tren-e/mast-e in verhoudingen 2;2;1
- voor cut; test omlaag. Voor bulk test gelijk aan tren of tren omhoog. Naar wedstrijd toe test eruit of verlagen en vervangen voor bold. (bij wedstrijd evt. laatste 4 weken evt. anadrol mee laten lopen, 100 mg p/d)

"beste" hangt van doel af, is mijn favoriete kuur. Is geen verhouding met test. Ik heb graag men test in 500mg, kan 250 zijn als je er bold bijzet of 750 als je meer of sneller massa moet pakken., maar dat is zowat men comfortzone voor test. Lager of hoger zul je van mij niet zo snel horen. Tren/mast in een 2:1 verhouding lijkt het voor veel mensen te doen ja. Ikzelf niet zo gevoelig, dus kan moeilijker oordelen, maar veel mensen loven de kalmerende invloed van mast op tren. Maar ja, als het aan mij lag dan was test/tren/mast een basis, anadrol altijd op het einde voor een show of shoot, en eventueel bold erbij voor look.

Dan spreken we uiteraard nog niet over T3, GH etc.

- Zodra last van gyno dan aromasin, anders geen AI’s.

Eerst acuut behandelen met nolva of raloxifene. Als het na verdwijnen en stoppen toch terugkomt dan aromasin. Andere AI's zijn uitsluitend voor die mensen die zo gevoelig zijn dat ze best altijd een AI gebruiken, waardoor de rebound dan van minder belang is. Maar zijn weinig mensen ZO gevoelig, dus ik raad ze af in het algemeen.

- Gehele kuur + 2 weken na de kuur HCG laten meelopen 2 x 500iu evt. te verhogen naar 2 x 750iu (als ze toch nog krimpen:)). Beter IM dan subQ (is dan effectiever)

Correct

- Eigenlijk op latere leeftijd geen HCG nodig en op trt basis “on” blijven, 250 mg test-e 1x in de 2

Ja, of 125 per week, of gewoon meer, als je dan toch on blijft ;) Zoals ik al zei, zie me niet onder 250 per week gaan.

- HGH niet alleen gebruiken maar altijd in combinatie met AAS.

Zou inderdaad weinig nut hebben. AAS ook effectiever en goedkoper, dus best om altijd eens te zien hoe ver je raakt met AAS voor je noodzakelijkerwijs eerst low dose GH toevoegt, en dan erna mss hoger met insuline als je echt een BB carriere beoogd.

- PCT; 20 mg Nolva na laatste inject voor 2 a 3 weken, daarna 40 mg voor 3 weken en vervolgens 20 mg aanhouden voor zolang nodig.

Correct

Hoeveel HGH raad jij minimaal aan om in combinatie met AAS extra resultaat te krijgen?

Is te zien wat je bedoelt met resultaten.HGH op zich is een heel slechte massabouwer, maar 3IU in combinatie met AAS per dag zal wat meer vet afhouden, huid dunner en mooier maken en een hele andere "densere" look geven, zonder noodzakelijk veel extra massa toe te voegen. Is pas in hogere dosis met insuline (voor IGF modulatie) dat je dan effectief meer massa kweekt, maar dan spreken we al van 7-8IU minimum.

@Big Cat: je verwijt naar Raloxifene om osteoporose tegen te gaan bij vrouwen ipv androgenen.
Nu is Raloxifene ook een zwaar middel met kans op embolieen. Is een hele lichte dosering anavar 10 mg per dag niet beter voor een vrouw van>70 jaar?

@Big Cat: je verwijt naar Raloxifene om osteoporose tegen te gaan bij vrouwen ipv androgenen.
Nu is Raloxifene ook een zwaar middel met kans op embolieen. Is een hele lichte dosering anavar 10 mg per dag niet beter voor een vrouw van>70 jaar?

Anavar op 10 mg is niet heel licht voor een vrouw.

Big cat al praat je over hgh op 3iu dan bedoel je human grade hgh neem ik aan?
Enig idee wat bv hyges tov nordi staat want 8iu nordi is imo 20iu hyges ofzo?

Supertopic trouwens thnx daarvoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven