- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Big cat
Over die onverzadigbare coïtusdrang, over welke doseringen test/tren spreken we dan?
Bijvoorbeeld 250 test 600 tren ? Of moet de test dan hoger zijn
Weet niet, heb nooit lager dan 500 gedaan
maar had het op 500/400, had het op 500/800 met mast.---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------
Was hier al antwoord op gegeven? Kon het zo snel niet vinden maar ben hier ook wel benieuwd naar..
Mast is zeker anabool. Zelfde categorie als primo en bold. Relatief licht anabool, maar toch beter dan pakweg var of winny. Een licht anti-estrogene werking is soms mooi meegenomen, maar zou nooit mast nemen met dat als primaire reden.
---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------
@Big Cat: Hoe sta je tegenover anavar/dianabol om osteoporose tegen te gaan? ook bij vrouwen?
In de US zijn verschillende onderzoeken geweest dat dit zou kunnen helpen?
Zou je dit aanraden voor vrouwen?
Specifiek voor osteoporose ? Nee, want estrogenen en SERMs doen dit ook, dus ga je een vrouw niet aan de androgenen steken voor sterkere botten. Standaard behandeling is overigens raloxifene.
---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------
Hoezo dan? Ben je bang dat je door trt geen kinderen kan krijgen? Hoe krijgen de ifbb pro's het voor elkaar die year round blasten in de grammen aan toe? Zelfs branch warren kreeg het voor elkaar.
Simpele hcg kuur van zo'n 3 maanden en je kan je partner gevruchten.
Het gaat bij sommigen wel duidelijk makkelijker dan anderen, dus is een beetje een loze belofte om te zeggen even wat HCG zetten en het gaat lukken, dat is zeker niet altijd zo. Het is best mogelijk voor sommigen om zwanger te raken tijdens kuur zelfs zonder HCG, maar dat zal een minderheid zijn. Zal ook wel minderheid zijn die 4-5 maand behandeling nodig heeft en dan 3 maand proberen, dus logischerwijs val je ergens ertussen.
---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------
Ik ga de risico sws niet nemen man, met wat kortere kuren kan ik al goed breed worden.
Ga al zelf 6 maanden on over paar maanden. Vind dat max, ga sws hcg en een goed pct voorbereiden.
Voor alle duidelijkheid ik had het niet over enige risico's. Ik denk gewoon dat ik aan 21 er tegenop zou zien om altijd HCG te moeten kopen en bijzetten een heel jaar rond, voor kinderen die ik mss pas over 6 jaar zou willen. Maar als je dat wel ziet zitten is er niet echt een risico aan. kans bestaat altijd dat je tijdelijk zult moeten off komen als bevruchting moeilijk verloopt, maar dat kan dan geen probleem zijn als je al die tijd je HCG gezet hebt om testiculaire grootte te behouden.

). Beter IM dan subQ (is dan effectiever)
Zoals ik al zei, zie me niet onder 250 per week gaan.