- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
beste big cat
vraagje als je je testikels tijdens kuur nooit op formaat hebt gehouden, kun je dan met een hcg protocol later in die kuur ze weer op formaat krijgen? ik heb 3week lang met 500iu e3d ze geprobeerd te laten groeien maar geen resultaat
moet je ze shocken met hogere dosering?
grt
Idd, veel hogere. 10.000 voor paar weken, dan afbouwen naar 5000/3000/1500 en uiteindelijk 2x750 per week over een periode van maand of 3.
Of als het echt maar 1 kuur van een week of 10 was, dan kom je er wel met 5000/5000/2500/2500/1500/1500/750/750 e3d

Denk niet dat iemand het zich kan veroorloven van zich weken of maanden te gaan detoxen voor eenn controle die al dan niet komt. Uiteindelijk als het gebeurt is enige dat je kan doen is weigeren in het potje te pissen (wordt bij verstek veroordeeld maar naar verluid is boete minder als ze niet kunnen bepalen hoeveel je neemt - ook zeker beter als je een advokaat hebt die de privacy issue voor je wil opnemen), zorgen dat je nooit iets thuis liggen hebt en regelmatig je computer scrubben (en software als Tor, truecrypt, pidgin OTR en een secure mail gebruiken). 
Ik zit in een gym waar amper iemand komt en het meeste volk komt na 14 uur dus ik zit wel vrij safe denk ik. Ik zou het raar vinden dat ze op een uur komen controleren wanneer er weinig klanten zijn. Dan hebben ze risico op weinig pakkans en dat hele busje opsturen naar een gym inclusief politie kost nu eenmaal ook geld.