Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste big cat

vraagje als je je testikels tijdens kuur nooit op formaat hebt gehouden, kun je dan met een hcg protocol later in die kuur ze weer op formaat krijgen? ik heb 3week lang met 500iu e3d ze geprobeerd te laten groeien maar geen resultaat
moet je ze shocken met hogere dosering?

grt

Idd, veel hogere. 10.000 voor paar weken, dan afbouwen naar 5000/3000/1500 en uiteindelijk 2x750 per week over een periode van maand of 3.

Of als het echt maar 1 kuur van een week of 10 was, dan kom je er wel met 5000/5000/2500/2500/1500/1500/750/750 e3d

BC,

Ik lees op internet heel uiteenlopende detectie tijden van tren ace en hex. Op de ene site staat 5 maand en op de andere 5 weken... Dit ivm de dopingcontroles in België.

Hoe ga jij hier trouwens mee om? Homegym of gaan trainen in de vroege uurtjes? Of hoop je op goed geluk? :D

BC,

Ik lees op internet heel uiteenlopende detectie tijden van tren ace en hex. Op de ene site staat 5 maand en op de andere 5 weken... Dit ivm de dopingcontroles in België.

Hoe ga jij hier trouwens mee om? Homegym of gaan trainen in de vroege uurtjes? Of hoop je op goed geluk? :D

Meesten gaan ermee om door te hopen dat iemand ze op tijd een sms stuurt dat ze die dag beter niet afkomen ;) Denk niet dat iemand het zich kan veroorloven van zich weken of maanden te gaan detoxen voor eenn controle die al dan niet komt. Uiteindelijk als het gebeurt is enige dat je kan doen is weigeren in het potje te pissen (wordt bij verstek veroordeeld maar naar verluid is boete minder als ze niet kunnen bepalen hoeveel je neemt - ook zeker beter als je een advokaat hebt die de privacy issue voor je wil opnemen), zorgen dat je nooit iets thuis liggen hebt en regelmatig je computer scrubben (en software als Tor, truecrypt, pidgin OTR en een secure mail gebruiken).

Raar om te zeggen, maar hoewel je in wezen niets verkeerd doet, en niemand kwaad doet, moet je je haast gaan gedragen als een crimineel om je in te dekken in Belgie.

Hallo Big Cat:

Ik weet dat je voorkeur voor een eerste kuur altijd Test E 500 is.

Vind je dat dat ook geld als eerste kuur van iemand van 43 jaar met een BF 18%?

Zo niet, welke combo stel je dan voor?

BC,

vooral allemaal openbaar zetten, beter een pm sturen. :gek:

Meesten gaan ermee om door te hopen dat iemand ze op tijd een sms stuurt dat ze die dag beter niet afkomen ;) Denk niet dat iemand het zich kan veroorloven van zich weken of maanden te gaan detoxen voor eenn controle die al dan niet komt. Uiteindelijk als het gebeurt is enige dat je kan doen is weigeren in het potje te pissen (wordt bij verstek veroordeeld maar naar verluid is boete minder als ze niet kunnen bepalen hoeveel je neemt - ook zeker beter als je een advokaat hebt die de privacy issue voor je wil opnemen), zorgen dat je nooit iets thuis liggen hebt en regelmatig je computer scrubben (en software als Tor, truecrypt, pidgin OTR en een secure mail gebruiken).

Raar om te zeggen, maar hoewel je in wezen niets verkeerd doet, en niemand kwaad doet, moet je je haast gaan gedragen als een crimineel om je in te dekken in Belgie.

Misschien weet jij het goede antwoord hierop :
Als je weigert te pissen zoals je hierboven zegt werd er dan niet meteen een huiszoeking gedaan ?
Als dit het geval is kan ik misschien maar beter in het potje plassen en daarna mijn spullen droppen bij een vriend.

Hallo Big Cat:

Ik weet dat je voorkeur voor een eerste kuur altijd Test E 500 is.

Vind je dat dat ook geld als eerste kuur van iemand van 43 jaar met een BF 18%?

Zo niet, welke combo stel je dan voor?

Altijd en voor iedereen. Het is DE referentiebasis.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Misschien weet jij het goede antwoord hierop :
Als je weigert te pissen zoals je hierboven zegt werd er dan niet meteen een huiszoeking gedaan ?
Als dit het geval is kan ik misschien maar beter in het potje plassen en daarna mijn spullen droppen bij een vriend.

Nee, helaas weet ik het antwoord daar niet op. Normaal zou je denken dat er een rechterlijk bevel nodig is voor een huiszoeking, maar in dit soort gevallen worden al je rechten op privacy al geschonden, dus wie zal het zeggen ?

Altijd en voor iedereen. Het is DE referentiebasis.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Nee, helaas weet ik het antwoord daar niet op. Normaal zou je denken dat er een rechterlijk bevel nodig is voor een huiszoeking, maar in dit soort gevallen worden al je rechten op privacy al geschonden, dus wie zal het zeggen ?

Jup , normaal zouden ze inderdaad een bevel moeten hebben, maar ik vertrouw het voor geen meter.
Hopeloos belgie :p Ik zit in een gym waar amper iemand komt en het meeste volk komt na 14 uur dus ik zit wel vrij safe denk ik. Ik zou het raar vinden dat ze op een uur komen controleren wanneer er weinig klanten zijn. Dan hebben ze risico op weinig pakkans en dat hele busje opsturen naar een gym inclusief politie kost nu eenmaal ook geld.

Jup , normaal zouden ze inderdaad een bevel moeten hebben, maar ik vertrouw het voor geen meter.
Hopeloos belgie :p Ik zit in een gym waar amper iemand komt en het meeste volk komt na 14 uur dus ik zit wel vrij safe denk ik. Ik zou het raar vinden dat ze op een uur komen controleren wanneer er weinig klanten zijn. Dan hebben ze risico op weinig pakkans en dat hele busje opsturen naar een gym inclusief politie kost nu eenmaal ook geld.

Ik weet niet in welke mate ze hun huiswerk doen voor ze beginnen met razzia's hoor :p Meestal gaat het lokale gerecht erover om te zien of er geld voor is, en hoe lang het geleden is, dan bepalen ze waarheen ze gaan, maar of ze dan daadwerkelijk gym per gym die ze uitkiezen gaan kijken waar ze op welk uur moeten zijn, weet ik niet (in veel gevallen plannen ze er meerdere op een dag, en kunnen niet in elke gym om 19.00 staan :p). Kunt ervan op aan dat het zeker zal zijn voor de kalme periode na de feesten, zo gaat het meestal. dan hebben ze niet veel werk en meer centjes over van het vorige budgetaire jaar. Als pakkans prioritair is dan zullen ze er uiteraard eerst de minder commerciele gyms waar veel bredere mannen zitten uithalen, al denk ik de dag van vandaag dat je geen enkel commerciele gym kan binnengaan waar je er niet op elk moment 20% pakt hoor.

Ben ik toch beetje van verschoten het laatste jaar hoeveel dutsen tegenwoordig al aan de AAS zitten voor ze ook maar iets snappen van eten of trainen. Dat was vroeger toch niet zo. Nuja, gezien ze er de bredere uithalen, zullen ze er mss toch een aantal missen. En dat zet onze hele community toch in een kwaad daglicht, de hoeveelheid mensen die tegenwoordig niet eens meer wil lezen of leren voor ze lichaamsvreemde stoffen in hun lijf stoppen.

In dat cruisen heb ik ook wel interesse. Ik zou liefst van al ook gewoon meteen doorknallen.
Psychologisch zou ik zeggen ik ga 6 weken cruisen om men lichaam rust te geven en dan daarna kickt de gear er misschien beter in.. Maar wat is hier nu van waar ?
Ik zou uiteraard gewoon liever 1 jaar blasten met verschillende compounds en daarna een lange cruise plannen.

Op deze vraag zou ik ook wel graag antwoord willen:)

Op deze vraag zou ik ook wel graag antwoord willen:)

Nee, flauwe kul, je gaat uiteraard verder geraken als je langer op een hogere dosis kan zitten. Maar gezondheid gaat voor op alles. Niet enkel voor jezelf, maar omdat je gedrag ons allemaal affecteert.

Bc. Gelooft niet in up down regulatie :p ??

Idd, veel hogere. 10.000 voor paar weken, dan afbouwen naar 5000/3000/1500 en uiteindelijk 2x750 per week over een periode van maand of 3.

Wat is het verschil tussen deze "behandeling" en wanneer je hcg vanaf week 1 mee laat lopen?
Zou je met deze noodactie je herstel net zo kunnen bevorderen?

'10.000 voor een paar weken'. Ik meen me te herinneren dat iemand van de oude garde hier z'n zaakie daarmee opblies toch? Waar letterlijk een zaadleider of whatever in z'n zak knapte?

'10.000 voor een paar weken'. Ik meen me te herinneren dat iemand van de oude garde hier z'n zaakie daarmee opblies toch? Waar letterlijk een zaadleider of whatever in z'n zak knapte?

Idd, dat staat mij ook bij. Was volgens mij Soulreaver die hier eea over had gepost in t verre verleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven