Idd, dat staat mij ook bij. Was volgens mij Soulreaver die hier eea over had gepost in t verre verleden.
Lag het toch niet aan mij. Heb al geprobeerd te zoeken maar dat is ook onbegonnen werk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, dat staat mij ook bij. Was volgens mij Soulreaver die hier eea over had gepost in t verre verleden.

Niet? Word ik dan achterlijk johIk dacht echt dat iemand door 1 'blast' zeg maar de boel opblies. Krieltje misschien maar dat weet ik niet zeker, misschien dat iemand anders het weet.

Wat is het verschil tussen deze "behandeling" en wanneer je hcg vanaf week 1 mee laat lopen?
Zou je met deze noodactie je herstel net zo kunnen bevorderen?

Ja ik ken dat verhaal ook zo. Iig dat je de leydigcellen opblaast cq onherstelbaar beschadigd. Maar ik vind het sowieso maar raar met alle info. Ik ben nog van..gelijk voeding na het opstaan om je vetverbranding op gang te helpen, 500iu hcg mengen met minimaal halve ml water, hgh minimaal 8-12 mnd(nu neemt men dat al tijdens een kuurtje van 12wkn), van spinazie word je sterk(popeye), etc... Schijnt allemaal achterhaald te zijn en is geen info uit de jaren 80 maar van 2-3 jaar geleden.![]()
LH receptoren voor zover ik weet geen luchtpomp waardoor je je zak opblaast
of ik moet iets gemist hebben 
Niet? Word ik dan achterlijk johIk dacht echt dat iemand door 1 'blast' zeg maar de boel opblies. Krieltje misschien maar dat weet ik niet zeker, misschien dat iemand anders het weet.
Krieltje zei dat idd, maar zal echt niet met de hcg te maken hebben hoor. Anders zou dat heel vaak voor komen.

Ja ik ken dat verhaal ook zo. Iig dat je de leydigcellen opblaast cq onherstelbaar beschadigd. Maar ik vind het sowieso maar raar met alle info. Ik ben nog van..gelijk voeding na het opstaan om je vetverbranding op gang te helpen, 500iu hcg mengen met minimaal halve ml water, hgh minimaal 8-12 mnd(nu neemt men dat al tijdens een kuurtje van 12wkn), van spinazie word je sterk(popeye), etc... Schijnt allemaal achterhaald te zijn en is geen info uit de jaren 80 maar van 2-3 jaar geleden.![]()

)Dat van de hCG is altijd gebaseerd op gebakken lucht geweest. Er is nooit enig bewijs geweest dat hoge doseringen hCG de Leydig cellen permanent zouden kunnen beschadigen. Waarschijnlijk heeft ooit iemand met gebrekkige celbiologie kennis gelezen in een studie dat de LH receptor tijdelijk gedeactiveerd wordt na binding van zijn ligand (LH of HCG), en dit soort van geïnterpreteerd alszijnde mogelijk permanente deactivering bij hoge doseringen. Wat lulkoek is.Ja ik ken dat verhaal ook zo. Iig dat je de leydigcellen opblaast cq onherstelbaar beschadigd. Maar ik vind het sowieso maar raar met alle info. Ik ben nog van..gelijk voeding na het opstaan om je vetverbranding op gang te helpen, 500iu hcg mengen met minimaal halve ml water, hgh minimaal 8-12 mnd(nu neemt men dat al tijdens een kuurtje van 12wkn), van spinazie word je sterk(popeye), etc... Schijnt allemaal achterhaald te zijn en is geen info uit de jaren 80 maar van 2-3 jaar geleden.![]()
In principe krijgen ze het altijd weer in orde voor zover ik weet, maar ik houd me dan vast aan het gezegde "beter voorkomen dan genezen"![]()
Dacht eerst aan wat Aromasin op 10 mg EOD ofzo te pakken maar weet niet of ik daar zo'n fan van benZit nu in de vierde week van een nakuur (winny/test/tren cycle) waarbij ik enkel in de laatste 3-4 weken 500iu HCG eod heb gebruikt. Nu zijn mijn ballen nog steeds even groot als tijdens de kuur, niet extreem klein maar wel kleiner dan normaal. In welke mate geeft dit het herstel proces weer aangezien ik toch wel had verwacht dat ze na 4 weken weer op formaat zouden zijn.

Idd, veel hogere. 10.000 voor paar weken, dan afbouwen naar 5000/3000/1500 en uiteindelijk 2x750 per week over een periode van maand of 3.
Of als het echt maar 1 kuur van een week of 10 was, dan kom je er wel met 5000/5000/2500/2500/1500/1500/750/750 e3d
Goede post kerel, blijf hier nog maar even rondhangen, ontzettend nuttig imo.
BC, ik weet dat je geen fan van deca bent maar toch. High Test + moderate Deca, zeg 1000/600 zoals mijn plan is, helpt wat Mast daarbij tegen de bloat die vast wel vrij flink zal zijn of is 't dan beter om 250 test met bijvoorbeeld 800 deca te zetten. Ik vind wat bloat niet erg maar om nou met een kop als een waterballon rond te lopenDacht eerst aan wat Aromasin op 10 mg EOD ofzo te pakken maar weet niet of ik daar zo'n fan van ben
Om nog even terug te komen ok een eerder antwoord van je BC. Niet per se AAS gerelateerd maar je zei dat tijdens kuren bloed doneren helpt met het verlagen van je bloeddruk. Nu heb ik zelfs met medicatie nog aan bovendruk van 130 tot 150 ook als ik off ben. Zou het doneren van bloed elke 4 of 8 weken helpen met het laag houden van mijn bloeddruk, ook wanneer ik off ben en hoe groot zou de invloed hiervan zijn? Heeft het doneren van bloed geen negatieve gevolgen voor sportprestaties, op de eerste dag na natuurlijk.
plasma vrij snel weer aangevuld en dan duurt het een tijdje voor je hematocriet weer opbouwt.Heb dat gelezen ja, maar aangezien ik nu al in de 4e week van PCT zit. HCG onderdrukt ook dus weet niet of het productief is om nu weer HCG te gaan zetten. De bedoeling is zo snel mogelijk weer on te gaan, al zie ik de rest van mijn leven on blijven niet als een optie. Wat ik wel heb overwogen is om over 4 weken ff bloedwaardes te laten meten en wanneer het nog plat ligt weer on te gaan en dan in de eerste maand zo een protocol te volgen van 5000/5000/2500 en daarna gewoon 2x 750 pw.
Goede post kerel, blijf hier nog maar even rondhangen, ontzettend nuttig imo.
BC, ik weet dat je geen fan van deca bent maar toch. High Test + moderate Deca, zeg 1000/600 zoals mijn plan is, helpt wat Mast daarbij tegen de bloat die vast wel vrij flink zal zijn of is 't dan beter om 250 test met bijvoorbeeld 800 deca te zetten. Ik vind wat bloat niet erg maar om nou met een kop als een waterballon rond te lopenDacht eerst aan wat Aromasin op 10 mg EOD ofzo te pakken maar weet niet of ik daar zo'n fan van ben
Ik herinner mij die discussie ook tussen Soulreaver en Chemical over hcg. Is mij ook altijd bijgebleven. Soulreaver is niet lang daarna van het board verdwenen.
zijn gewoon 100% alleen is het zinloos om 500iu injects te nemen tijdens je kuur heeft 0.0 invloed. ja het zorgt ervoor dat je lichaan aan hcg went waarop het straks wanneer je het echt nodig hbet niets meet voor je doet.
Ik wacht nog steeds op de '100 stidies' die zijn standpunt bevestigen. Ach, Chemicalhem neem ik sowieso niet srs, kraamde af en toe echt de grootste bullshit uit:

Toevallig gisteren net 'n studie gelezen die inderdaad aantoont dat er toch wel verschillen zijn downstream van de receptor. MAPK1/2 en AKT activatie vindt slechts in beperkte mate plaats bij activatie van de LHR door hCG, wel is de ED50 een vijfmaal lager voor hCG. Daarnaast duurt het behalen van de maximale cAMP concentratie wat langer bij hCG. Heeft zo op het eerste gezicht voor kuurders toch geen praktische implicaties (al is het alleen al gezien we direct relevant klinisch materiaal hebben), primaire pathway die de steroidogenese stimuleert verloopt via cAMP -> PKA.Dat, celmembraan receptoren activeren een signaleringscascade en daarmee basta, net als 'n deurbel. Terwijl kernreceptoren zelf aan het DNA binden en zo invloed kunnen uitoefenen op de transcriptie (andere recruitering van coregulatoren, binding aan een andere promoter regio of zelfs andere response element, etc.)
Ik weet niet of hier uitzonderingen op zijn, uiteraard kan het theoretisch gezien dat door een andere confirmatie aan het intracellulaire domein van 'n transmembraan receptor leidt tot een andere cascade, dit ben ik echter nog niet tegengekomen. Er zitten hier ongetwijfeld 'n paar celbiologen die dit beter weten.![]()