@BC:
Je adviseert dus elke beginner Test E 500 mg
Om teveel DHT conversie tegen te gaan zou het een goed idee zijn om erbij 200 mg Primo or Masteron bij toe te voegen (omdat deze middelen concurreren met 5 AR enzym)
Thx
Tenzij je nieuwe data hebt die ik nog niet gelezen heb, concurreren die middelen niet met het 5AR enzym, aangezien de 4-ene structuur nodig is om 5AR te binden.
---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------
Misschien een domme vraag, is de werking van proviron hetzelfde als masteron, werd hier namelijk altijd geroepen op dit board, ik heb namelijk mijn twijfels over
ps je doet hier geweldig werk
Nee, Provi ligt nog iets dichter bij DHT qua werking. de 1-methyl groep beschermt wel wat tegen metabolisatie in de lever, maar niet in de spier, waardoor het net als DHT geen enkele anabole werking in de spier heeft. de 2-methylgroep, hoewel die de AR binding verder vermindert, beschermt echter wel tegen de metabolisatie in de spier waardoor het mg voor mg minder androgeen is, maar wel even anabool ook. Tenzij je mikt op het verhogen van de primaire androgene eigenschappen, is mast dus altijd de beter keuze.
Let wel dat hoewel beide een lichte anti-aromatase werking hebben, provi meer dan mast, geen van beiden echt geschikt is als een primair anti-estrogeen.
---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------
Big Cat en Cools zijn belezen mannen die wel het één en ander weten maar dat wil nog niet zeggen dat ze altijd gelijk hebben. Ook een beetje kritisch blijven. Ik vind 500mg test per week ook overrated. Ik heb het overlaatst nog geschreven dat ik meer kracht en evenveel spieren heb gewonnen tijdens een 6 weken durende kuur van epistane en testosterongel. Wat bij de ene goed werkt, werkt misschien niet zo bij iemand anders. Ik lees hun posts ook en leer er ook wat van maar neem ook wat met een korreltje zout. Big Cat vind winstrol brol, bij mij werkt winstrol zeer goed en dan zeker met 250mg of 500mg test erbij.
Dat is de n=1 mentaliteit. Als jij de die dag goed voelt, en opstaat en in de spiegel kijkt met rooskleurige bril, toevallig de dag ervoor op zo'n manier gegeten hebt dat je die dag wat minder water vasthoud en goede lichtinval hebt in je badkamer dan denk je "damn die winstrol is goed" terwijl het gewoon je eigen interpretatie is.
Je spreekt over belezen, maar je weet toch wel dat ik al meer dan 100 BBers uit eerste hand geholpen heb en nog minstens een paar honderd extra via elektronische weg ? Dat ik ook rondhang op al dezelfde boards, en al de ervaringen zie, en als dingen meer voorkomen dat ik die probeer, waar mogelijk, te rijmen met de nodige data ? Ben heel grote voorstander van ervaring, omdat het je alles veel sneller in een juiste context laat plaatsen. is ook een van de weinige area's waar je al zoveel ervaring hebt, samen met of vaak voor de eigenlijke wetenschappelijke data.
En dat als ik zeg 500 test dat dat niet enkel is omdat ik ervan uitga dat dit hetgeen is dat voor jou beste resultaten gaat geven ? Maar omdat het goedkoop, efficient, veilig is en DE REFERENTIE VOOR AL WAT VOLGT (heb zo'n gevoel dat ik dit toch al zo'n 8 keer herhaald heb op deze thread alleen ...). Het is die eerste ervaring met een vaste dosis test only, die je toelaat de mogelijk verschillen te herkennen en identificeren en later vinden wat eventueel voor jou beter werkt.