- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gxl, gaat er bij jou ouders geen belletje rinkelen als je in 2 jaar 60 kilo aankomt? van ecto naar beest?
natuurlijk maar ze vragen er niet achter. Enkel men pa lacht naar me als familie/kennis lachend vraagt of ik aan de anabolen zit. 
49natuurlijk maar ze vragen er niet achter. Enkel men pa lacht naar me als familie/kennis lachend vraagt of ik aan de anabolen zit.
![]()
dem celltech is too powerfull.
Maar srs, zullen ze dat niet afvragen? ben benieuwd of ik er ook last van ga krijgen met mijn test only kuur ;P

Ze weten het goed genoeg.. maar ze vragen het niet. Zal wel met respect ofzo te maken hebbenZe hebben me zoizo enkel in positieve zin zien veranderen. Zou wel epic zijn als ik er nog 20k bijkrijg in 2 jaar
![]()
Haha dat zeg ik ook altijd . Ik heb maar eentje nodigof ik spring er op effe knijpen en ze kunnen niet meer ademen
![]()
Mijn puistjes komen ook door "hoge proteïne inname"
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------
heeft dat niet hier mee te maken??:
gelukkig dat ik geen puisten heb
lekker handig.
rest kan via pm haha.Dit. Bij mij zijn de voordelen ZO veel meer waard dan de nadelen.
Kinderen over het algemeen lijken me ook vrij katabool als je de gemiddelde vader tegenwoordig ziet.en de kosten die nageslacht met zich mee brengen kan je weer beter gebruiken voor je gear, enkel een win-win situatie.Kinderen over het algemeen lijken me ook vrij katabool als je de gemiddelde vader tegenwoordig ziet.

Als je kuurt en je niet gebruik zou maken van het cruise en blast principe, is het mogelijk dat je testosteron level lager komt te liggen dan wat je vantevoren naturel al had.
Big Cat,
1) Een vriend van mij is recentelijk begonnen met zijn test-e kuur. Dit is zijn derde week. Hij heeft tot nu toe geen hcg genomen. Ik heb hem de voordelen van hcg verteld en het topic van getXXL laten zien en hij krijgt zijn hcg (5000iu) binnen een week. Hoeveel hcg raad jij aan om te zetten, aangezien hij al twee weken achterloopt met EOD of 2x400iu pw? Is het überhaupt verstandig om 'in te halen' of moet hij vanaf nu gewoon de 250iu EOD opvolgen?
(Noot van hilariteit: hij volgde de raad op van zijn dealer die het 'niet nodig vond' en 'weinig andere mensen kende die hcg gebruikten'.)
2)
Hier reageerde jij op met 'Zeker weten'. Kun je dit verder toelichten, eventueel met bronnen? Met Google kom ik uit op vage bb-forums met hij-zei-jij-zei gezemel.
Ik ben namelijk zelf ook van plan om een kuur te plannen na veel inlezen, maar dit is wel een hekelpunt gezien mijn leeftijd (<30). Ik zou niet graag met de test van een 80 jarige man rondlopen na mijn eerste kuur (10 weken test-e en hcg 250iu EOD - redelijk safe, maar toch).

Big Cat,
1) Een vriend van mij is recentelijk begonnen met zijn test-e kuur. Dit is zijn derde week. Hij heeft tot nu toe geen hcg genomen. Ik heb hem de voordelen van hcg verteld en het topic van getXXL laten zien en hij krijgt zijn hcg (5000iu) binnen een week. Hoeveel hcg raad jij aan om te zetten, aangezien hij al twee weken achterloopt met EOD of 2x400iu pw? Is het überhaupt verstandig om 'in te halen' of moet hij vanaf nu gewoon de 250iu EOD opvolgen?
(Noot van hilariteit: hij volgde de raad op van zijn dealer die het 'niet nodig vond' en 'weinig andere mensen kende die hcg gebruikten'.)
2)
Hier reageerde jij op met 'Zeker weten'. Kun je dit verder toelichten, eventueel met bronnen? Met Google kom ik uit op vage bb-forums met hij-zei-jij-zei gezemel.
Ik ben namelijk zelf ook van plan om een kuur te plannen na veel inlezen, maar dit is wel een hekelpunt gezien mijn leeftijd (<30). Ik zou niet graag met de test van een 80 jarige man rondlopen na mijn eerste kuur (10 weken test-e en hcg 250iu EOD - redelijk safe, maar toch).
vraag me ook af waarom nederland weer zo anders is dan bijv. amerika.
daar opteren ze vaak voor mast P als libido booster bij een trenA cycle.
ziet er dan bijv zo uit:
100mg tren A ED
50mg MastP ED
800 bold ew
en dan geen test erbij.. vraag me alleen af waarom
Ik ben nu aan het cruisen op enkel bold, raar maar waar ben ik nu op een of andere manier nog geiler of toch anders geil dan andersCum is ook dikker/witter. Lul voelt voller aan. Very strange.
zoizo niet