Gjm had ook meer resultaat met 6iu eod te zetten dan 3iu ed. Welke logica hier achter zit weet ik ook niet. Interessante vraag.
Echt? Ik dacht dat een constante aanvoer van gh op dezelfde tijdstippen de bedoeling was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gjm had ook meer resultaat met 6iu eod te zetten dan 3iu ed. Welke logica hier achter zit weet ik ook niet. Interessante vraag.
Echt? Ik dacht dat een constante aanvoer van gh op dezelfde tijdstippen de bedoeling was.
Dacht ik ook maar hij is er toch een fan van, Ik meen ergens een reactie van hem gelezen te hebben : 6iu EOD wat neerkomt op 3iuED voor beter resultaat. Gjm kennende zal hij dat niet zomaar beweren.
BC, ik begin binnenkort met gh.
Is het noodzakelijk om bloedglucose te meten ?
En hoe zit het nu met eten voor en na de inject?De een zegt een uur voor en na geen carbs eten,de andere zegt dat dit achterhaald is?
En is de kans op hypo aanwezig? in de bijsluiter van HG gh staat het bij mogelijke bijwerkingen, hier heeft nog niemand er van gehoord.
GH SQ heeft een half leven van iet minder en IM van iets meer dan 6 uur. Dat is ook de reden waarom zodra dosissen van 6IU gebruikt worden geopteerd wordt voor meerdere injects per dag.
Geen idee, betwijfel alleen sterk of het een meerwaarde biedt. Denk dat je daarmee zowat in de buurt komt van wat je doorgaans met orals doet (heeft ook gelijkaardig halfleven). Hoe hoger je dosis maar infrequent, hoe drastischer mss het onmiddelijke effect, maar hoe kleiner het blijvende effect.
Gh is hyge.
5iu p/d
En wat raad jij aan? Savonds zetten? Of sochtends? Of pre of post?
Hoe zit het nu met eten rond de inject om even duidelijkheid te scheppen ?
bij lage dosis is impact minimaal, bij hoge dosis ga je kort erna slin zetten om de werking ervan tegen te gaan, dus eigenlijk is er specifiek met betrekking tot GH weinig waar je rekening mee moet houden rond je inject.
lees aandachtig allemaal mee.
BC: Klein advies vraagje:
Wil binnenkort weer gaan beginnen.
Doel is onder de 8% te komen met een kg of 3 vvm.
Sta nu op 11%, 98kg, 190cm
1-10 tren e 200mg
1-12 test e 250mg
1-6 T3 25-50mcg max
1-6 winstrol 60mg
Is t3 hierbij nodig?
Tren te laag?
geen ervaring met tren en t3 de rest wel?
Bedankt