AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut niet. Het overgrote deel van de informatie toont aan dat test de myostatine doet dalen, en hoewel er ook studies zijn die het omgekeerde beweren (Lakshman KM et al., 2009) moeten ze ook daar concluderen dat "Myostatin levels were not significantly associated with lean body mass in either young or older men." Dat blijkt overigens ook uit initiele tests met myostatine blokkers die heel sterk tegenvielen.

Het al dan niet toenemen of afnemen van gains over tijd is een fabeltje die al lang meegaat, en allerlei oorzaken kreeg toegewezen, maar wezenlijk ontstaan is uit het feit dat wanneer je een cycle aanvat je een initiele groei krijgt door eiwitsynthese, die dan naarvolgens de maximale capaciteit van de spierkernen verzadigd raakt, en dan even vertraagt tot er voldoende nieuwe kernen zijn opgenomen om de spiereiwitsynthese weer maximaal te bevorderen. Met andere woorden, groei is nu eenmaal niet lineair.

Het is een anti-androgeen, het gaat dus de AR blokkeren, en het proces dat AAS bevorderen ook terug vertragen. Dit gaat je je haar niet teruggeven of beletten dat het uitvalt, maar zal je dus wel weer op het natuurlijke ritme van haarverlies brengen. Een caveat, dit kan enkel als je het topical gebruikt, en het is met hydrofobe producten maar zeer de vraag of er geen systemische opname is. Systemische opname is uiteraard nefast omdat je dan je AAS tegenwerkt en tweemaal betaald voor een nul resultaat.

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Liet me er vroeger ook aan vangen dat ene pharm grade beter kon zijn dan de andere, maar dat is niet zo. Het actief ingredient is 100% hetzelfde, dus enkel de carrier verschilt, maar niet alleen kan ik weinig rationeels vinden die zou verklaren waarom de ingredienten van de carrier een andere effect zou uitoefenen, maar daarnaast leek de lijst met de must-have GH's ongeveer even snel te veranderen als de windrichting, en meestal samen met de "vested interests" van die mensen die zulke lijstjes maakten (maw vaak bleek dat het gewoon was omdat ze zelf die GH verkochten of iemand kenden die ze verkocht). Dus op mss een procentje na, zal er weinig of geen verschil zijn in pharm grade GH. Opteer voor de goedkoopste in jou regio (prijzen zijn vaak regiogebonden).

De blue-top saizen rage was inderdaad de laatste die de ronde deed, vooral op GH15 dan, maar gezien de volgorde zelfs daar van de rest van de top 5 elke twee maand of sneller lijkt te veranderen lijkt het erop dat het ook dit keer op niets gebaseerd is.

@BC: Ik merk dat je tegen het gebruik van finasteride bent in een kuur met testosteron maar je zou het toch kunnen vergelijken wanneer iemand standaard bij een test kuur nolvadex gedurende de kuur laat meelopen om een overmaat aan oestrogeen te kunnen blokken?

Als de persoon finasteride gebruikt bij test om overmatige dht tegen te gaan dan is de opzet toch hetzelfde?

@BC: Ik merk dat je tegen het gebruik van finasteride bent in een kuur met testosteron maar je zou het toch kunnen vergelijken wanneer iemand standaard bij een test kuur nolvadex gedurende de kuur laat meelopen om een overmaat aan oestrogeen te kunnen blokken?

Als de persoon finasteride gebruikt bij test om overmatige dht tegen te gaan dan is de opzet toch hetzelfde?

Omdat jij er nog altijd van uit gaat dat DHT alleen maar wat extra estrogeen blokkeren is ?

Jij bent van mening dat een split routine ook prima kan werken bij iemand die zonder middelen traint. Heb toevallig net het volgende artikel gelezen: http://www.victormooren.com/split-routine-goed-voor-optimale-spiergroei/

Zoals ik heb omschreven zijn er meerdere factoren waarom een split routine voor de meeste personen niet goed is voor optimale spiermassagroei. Er wordt te veel volume gedraaid per spiergroep; wat leidt tot onnodig glycogeenverbruik, problemen met de eiwitsynthese en een aanslag op het herstel van het lichaam.

Daarnaast is de frequentie van een split routine laag waardoor er minder/korter gebruik gemaakt kan worden van de eiwitsynthese. Voor de rest spelen AAS en goede genen een grote rol om er goed op te kunnen groeien.

Klopt dit allemaal? En zo ja is een split routine dus ook vele malen minder effectief?

Ik snap echt niet he, waarom je nog steeds, nadat door verdorie iemand die een wandelende encyclopedie is je 100 keer verteld is dat het stom is om te doen, je toch een manier probeert te vinden om het goed te praten. Geen haat ofzo, maar ram dan die spuit in je reet en slik er finasteride naast, no one cares.

Jij bent van mening dat een split routine ook prima kan werken bij iemand die zonder middelen traint. Heb toevallig net het volgende artikel gelezen: http://www.victormooren.com/split-routine-goed-voor-optimale-spiergroei/

Zoals ik heb omschreven zijn er meerdere factoren waarom een split routine voor de meeste personen niet goed is voor optimale spiermassagroei. Er wordt te veel volume gedraaid per spiergroep; wat leidt tot onnodig glycogeenverbruik, problemen met de eiwitsynthese en een aanslag op het herstel van het lichaam.

Daarnaast is de frequentie van een split routine laag waardoor er minder/korter gebruik gemaakt kan worden van de eiwitsynthese. Voor de rest spelen AAS en goede genen een grote rol om er goed op te kunnen groeien.

Klopt dit allemaal? En zo ja is een split routine dus ook vele malen minder effectief?
Altijd mooi om artikelen te lezen van auteurs die met termen gooien zonder dat ze eigenlijk weten wat het inhoudt. Zo te zien denkt de auteur dat je vastzit aan 'n trainingsfrequentie van 1 per week per spiergroep met 'n split, terwijl dit totaal niet het geval is. Ik hanteer ook een split schema waarbij ik iedere spiergroep 2x per week pak.

Hij begint heel leuk met het citeren van een meta-analyse van >1000 studies. Om te beginnen zal een dergelijke meta-analyse een shitload aan irrelevante studies meenemen voor ons, gezien er slechts een vrij beperkt aantal is met getrainde atleten. Desondanks worden er wel resultaten gegeven voor ook 'getrainde atleten' (ik betwijfel dat die dermate gevorderd zijn als wij, maar ok), en die resultaten zeggen:
Untrained participants experience maximal gains by training each muscle group 3 d.wk and trained individuals 2 d.wk.
Oke, dus hij predikt full body, en citeert vervolgens een studie die tweemaal een spiergroep per week trainen als meest effectief laat zien voor getrainde individueen? Tweemaal per week een spiergroep is in het voordeel van een split :roflol: Daarnaast doen wij aan bodybuilding: de meta-analyse kijkt naar kracht progressie, niet spiergroei, wat het nog minder interessant maakt om die meta-analyse aan te halen. Al met al, een goed begin van een slecht artikel.

Meneer gaat verder lullen over AMPK. Wat waarschijnlijk wederom een term is waar die geen kaas van heeft gegeten:
Door onnodig veel volume te draaien verbruikt het lichaam veel glycogeen. Dit zorgt ervoor dat het enzym AMPk geactiveerd wordt. AMPk voert een adaptieve respons uit op de skeletspieren zodat ze zich meer aan duurtraining aanpassen.4,5

AMPk verhindert hierdoor de activatie van mTOR; een anabole pad die noodzakelijk is voor het stimuleren van de eiwitsynthese.6 Nadat er glycogeen verbruikt is, is het primaire doel van het lichaam om het glycogeen te hervullen.7 Als dat proces volbracht is, kan het lichaam zich pas richten op spiergroei.
Hm, volgens mij is een split nu net zeer goed in AMPK alpha-2 te activeren, waarvan tijdelijke activatie nu net gunstig is voor hypertrofie. Bovendien weten we dat een laag glycogeen niveau de anabole response van training niet remt (zou overigens wat zijn als je de eiwitsynthese pas op gang komt zodra het glycogeen vol zit):
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22628371

Volgens zijn zelfde redenatie zou je uberhaupt niet moeten trainen, want hey, AMPK activatie.

Blijft weinig over van z'n epistel.

Oh en dit:
Alle aspecten die ik zonet genoemd heb doen er voor hun niet toe. Professionele bodybuilders of atleten die aan de AAS zitten kunnen daardoor goed groeien met een bodybuilding split. Zij kunnen al dat volume tolereren, terwijl een naturel zich zal opbranden. De AAS compenseren het voor de trainingsroutine.
:roflol: Ach god, geen idee waarom die profs uberhaupt nog trainen joh? Ze zitten toch aan de AAS, zij kunnen niet-trainen tolereren, terwijl er bij een naturel niets zal gebeuren. De AAS compenseren het. Wat een meesterlijk slechte onderbouwing ook weer.

Laatst bewerkt:

Zoals ik al vaker zij, split routine of niet heeft weinig met frequentie te zien. Doe jij upper/lower/push/pull dan heb je ook een 4daagse split, net als de mijne, train je ook alles op dezelfde frequentie, buiten dat mijn split complexer en gerichter is. Tenzij je letterlijk alles op een dag traint IS het gewoon een split routine, hoe je het ook draait of keert :p

Zoals ik al vaker zij, split routine of niet heeft weinig met frequentie te zien. Doe jij upper/lower/push/pull dan heb je ook een 4daagse split, net als de mijne, train je ook alles op dezelfde frequentie, buiten dat mijn split complexer en gerichter is. Tenzij je letterlijk alles op een dag traint IS het gewoon een split routine, hoe je het ook draait of keert :p
Dat dus. De auteur begint met het bekritiseren van split, terwijl z'n hele artikel uitstraalt dat ie om te beginnen al niet inziet dat een split schema totaal niet inherent is aan een frequentie van 1 maal per week per spiergroep. En terwijl ie nu net die frequentie wil bashen. Exact eenzelfde artikel had ie kunnen schrijven over een full body schema waarbij je 1 maal per week alles traint, maar dat doet ie dan weer niet. :o

Wat zouden we in de AAS sectie toch zonder jullie 2 moeten. Don't leave us :(

Erg respectvol gereageerd, GetXXL!

Big cat, even een vraag aangezien ik hier niets over kan vinden wat vind jij van low dose test p en high tren a? Heb al enige jaren ervaring met tren ook met de a versie maar dan wel met een gelijke test p of zelf meer dan de tren a.
Wat ik wil doen is het volgende.
1-6 tren a 150mg eod
1-10 test p 75 mg eod
6-10 methyl tren 2mg ed

Momenteel bezig op: test e 300mg ew winny 60mg ed.

Alvast bedankt.

Altijd mooi om artikelen te lezen van auteurs die met termen gooien zonder dat ze eigenlijk weten wat het inhoudt. Zo te zien denkt de auteur dat je vastzit aan 'n trainingsfrequentie van 1 per week per spiergroep met 'n split, terwijl dit totaal niet het geval is. Ik hanteer ook een split schema waarbij ik iedere spiergroep 2x per week pak.

Hij begint heel leuk met het citeren van een meta-analyse van >1000 studies. Om te beginnen zal een dergelijke meta-analyse een shitload aan irrelevante studies meenemen voor ons, gezien er slechts een vrij beperkt aantal is met getrainde atleten. Desondanks worden er wel resultaten gegeven voor ook 'getrainde atleten' (ik betwijfel dat die dermate gevorderd zijn als wij, maar ok), en die resultaten zeggen:

Oke, dus hij predikt full body, en citeert vervolgens een studie die tweemaal een spiergroep per week trainen als meest effectief laat zien voor getrainde individueen? Tweemaal per week een spiergroep is in het voordeel van een split :roflol: Daarnaast doen wij aan bodybuilding: de meta-analyse kijkt naar kracht progressie, niet spiergroei, wat het nog minder interessant maakt om die meta-analyse aan te halen. Al met al, een goed begin van een slecht artikel.

Meneer gaat verder lullen over AMPK. Wat waarschijnlijk wederom een term is waar die geen kaas van heeft gegeten:

Hm, volgens mij is een split nu net zeer goed in AMPK alpha-2 te activeren, waarvan tijdelijke activatie nu net gunstig is voor hypertrofie. Bovendien weten we dat een laag glycogeen niveau de anabole response van training niet remt (zou overigens wat zijn als je de eiwitsynthese pas op gang komt zodra het glycogeen vol zit):
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22628371

Volgens zijn zelfde redenatie zou je uberhaupt niet moeten trainen, want hey, AMPK activatie.

Blijft weinig over van z'n epistel.

Oh en dit:

:roflol: Ach god, geen idee waarom die profs uberhaupt nog trainen joh? Ze zitten toch aan de AAS, zij kunnen niet-trainen tolereren, terwijl er bij een naturel niets zal gebeuren. De AAS compenseren het. Wat een meesterlijk slechte onderbouwing ook weer.
Haha duidelijk! Wat betreft dikgedrukt, hoe ziet dat eruit? Ben benieuwd.

Haha duidelijk! Wat betreft dikgedrukt, hoe ziet dat eruit? Ben benieuwd.
Let wel dat mijn split tailored is voor moi (zo heb ik alleen wat lateral raises voor schouders i.v.m. pijn en doe ik geen deadlift i.v.m. trapezius blessure), hij is als volgt:
Maandag: Borst/triceps/schouders
10 sets flat benchpress
4 sets flat flies
4 sets skull crushers
4 sets triceps extensions
4 sets lateral raises

Dinsdag: Rug/biceps/traps
10 sets BOR
4 sets close-grip lat pulldown
4 sets preacher curls
4 sets concentration curls
4 sets barbell shrugs

Woensdag: Benen
10 sets squats
4 sets hamstring curls
x sets leg extensions
4 sets standing calve raises

Donderdag: Borst/triceps/schouders
10 sets incline benchpress
4 sets incline flies
4 sets skull crushers
4 sets lateral raises

Vrijdag: Rug/biceps/traps
10 sets low row
4 sets lat pulldown
4 sets preacher curls
4 sets barbell shrugs

Zaterdag: Benen
idem als woensdag, maar skip deze vrij vaak :o

Ik wissel het e.e.a. qua oefeningen af wat betreft de meer isolerende oefeningen. Verder varieer ik met de oefeningen van veel sets van zwaar met weinig reps (4-5), als ook wat lichter met wat meer reps (zoveel mogelijk spiervezels pakken op zowel mechanische stress als metabole stress, simpel gezegd. De laatste paar sets eindig ik dus met wat minder gewicht en meer herhalingen [12-15]). Aansluitend m'n flies op 'n press oefening is daar bijv. ook op gericht. Ook varieer ik enigszins over tijd qua intensiteit, dus wat hierboven staat is niet het hele plaatje.

Laatst bewerkt:
Ik zag toevallig wat verkeer hiervandaan komen. Leuk om te zien dat er professioneel gereageerd wordt.

@ GetXXL

Een algemene split routine wordt in de meeste gevallen geassocieerd met veel volume per spiergroep doen en een lage frequentie hanteren (1x per week de focus op een spiergroep leggen).

Een UB/LB routine, push/pull, etc. kan je ook een split routine noemen, maar is dat niet hetgeen wat hier bedoeld wordt. Het voorbeeld wat je in het artikel ziet lijkt me wel duidelijk.

Wat betreft de meta-analyses. Het klopt dat de meeste personen ongetraind zijn of niet zo lang aan krachttraining doen, maar betekent dat niet dat gevorderde atleten 2-3x zoveel volume nodig hebben. Wellicht dat je ze zelf nog eens goed door kan nemen?

Typische reactie wat betreft AMPK. Je weet zelf ook wel dat er een grens bestaat wat 'te veel' is en contraproductief gaat werken.

AAS zijn geen magic inderdaad nee. Het is inderdaad de split die de pro bodybuilders gemaakt heeft.

Ik zie toevallig dat je ook in Almere woont. Lijkt me leuk om verder over dit onderwerp te praten.

Laatst bewerkt:
Let wel dat mijn split tailored is voor moi (zo heb ik alleen wat lateral raises voor schouders i.v.m. pijn en doe ik geen deadlift i.v.m. trapezius blessure), hij is als volgt:
Maandag: Borst/triceps/schouders
10 sets flat benchpress
4 sets flat flies
4 sets skull crushers
4 sets lateral raises

Dinsdag: Rug/biceps/traps
10 sets BOR
4 sets close-grip lat pulldown
4 sets preacher curls
4 sets barbell shrugs

Woensdag: Benen
10 sets squats
4 sets hamstring curls
x sets leg extensions
4 sets standing calve raises

Donderdag: Borst/triceps/schouders
10 sets incline benchpress
4 sets incline flies
4 sets skull crushers
4 sets lateral raises

Vrijdag: Rug/biceps/traps
10 sets low row
4 sets lat pulldown
4 sets preacher curls
4 sets barbell shrugs

Zaterdag: Benen
idem als woensdag, maar skip deze vrij vaak :o

Ik wissel het e.e.a. qua oefeningen af wat betreft de meer isolerende oefeningen. Verder varieer ik met de oefeningen van veel sets van zwaar met weinig reps (4-5), als ook wat lichter met wat meer reps (zoveel mogelijk spiervezels pakken op zowel mechanische stress als metabole stress, simpel gezegd. De laatste paar sets eindig ik dus met wat minder gewicht en meer herhalingen [12-15]). Aansluitend m'n flies op 'n press oefening is daar bijv. ook op gericht. Ook varieer ik enigszins over tijd qua intensiteit, dus wat hierboven staat is niet het hele plaatje.

Trapezius blessure? Een verrekking of scheur van die spier komt bijna nooit voor. Moet dan schouder/nek gerelateerd zijn.

Dordrecht is maar 1,5u rijden voor jou, kan je daarna weer deadliften. ;)

Ik zag toevallig wat verkeer hiervandaan komen. Leuk om te zien dat er professioneel gereageerd wordt.

@ GetXXL

Een algemene split routine wordt in de meeste gevallen geassocieerd met veel volume per spiergroep doen en een lage frequentie hanteren (1x per week de focus op een spiergroep leggen).
Misschien in jouw omgeving, maar in mijn omgeving wordt er in de meeste gevallen met een hogere frequentie dan eenmaal per week 'n spiergroep (wat er verder tevens ook niet toe doet) gewerkt. Een split-schema is niet meer dan een schema waarbij de spiergroepen over 2 of meerdere trainingen worden verdeeld. Niet dat iedere spiergroep 1x per week wordt getraind. Het is ook prima als je split-schema's met een dergelijke lage frequentie van 1x per week wilt bekritiseren, maar definieer dan wat je gaat bekritiseren, het is immers het hele fundament van je artikel.

Een UB/LB routine, push/pull, etc. kan je ook een split routine noemen, maar is dat niet hetgeen wat hier bedoeld wordt. Het voorbeeld wat je in het artikel ziet lijkt me wel duidelijk.
Dat je artikel een dergelijk voorbeeld geeft maakt niet uit; niemand gaat er vanuit dat voorbeelden uitputtend zijn van wat je bedoelt (note: profs hanteren ook helemaal geen split zoals jouw voorbeeld). Definieer het expliciet. Verdere discussie lijkt me ook niet zo vruchtbaar; ik ben zelf ook geen fan van 1 maal per week 'n spiergroep pakken.

Rest geen tijd/zin voor om wat uitgebreider op in te gaan momenteel (sure mijn reactie was niet heel genuanceerd, maar het is dan ook 'n forumpost :)).

Ik zie toevallig dat je ook in Almere woont. Lijkt me leuk om verder over dit onderwerp te praten.
Heb er de komende tijd weinig tijd voor (bezig met afstudeerproject), maar na m'n afstuderen lijkt me zoiets prima.

Trapezius blessure? Een verrekking of scheur van die spier komt bijna nooit voor. Moet dan schouder/nek gerelateerd zijn.

Dordrecht is maar 1,5u rijden voor jou, kan je daarna weer deadliften. ;)
Ik weet wel een deal hoor. Als je het na 1 behandeling weet te fixen betaal ik dubbel, en anders betaal ik niet :D

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je feedback. De terminologie is dan misschien niet helemaal goed gebruikt. Dat ga ik dan nog aanpassen en verduidelijken.

Vandaar mijn voorstel inderdaad. Het is het topic van Big Cat.

Is prima. Je kan me een PM sturen als je tijd hebt. Succes nog met je afstudeerproject.

Misschien in jouw omgeving, maar in mijn omgeving wordt er in de meeste gevallen met een hogere frequentie dan eenmaal per week 'n spiergroep (wat er verder tevens ook niet toe doet) gewerkt. Een split-schema is niet meer dan een schema waarbij de spiergroepen over 2 of meerdere trainingen worden verdeeld. Niet dat iedere spiergroep 1x per week wordt getraind. Het is ook prima als je split-schema's met een dergelijke lage frequentie van 1x per week wilt bekritiseren, maar definieer dan wat je gaat bekritiseren, het is immers het hele fundament van je artikel.

Dat je artikel een dergelijk voorbeeld geeft maakt niet uit; niemand gaat er vanuit dat voorbeelden uitputtend zijn van wat je bedoelt (note: profs hanteren ook helemaal geen split zoals jouw voorbeeld). Definieer het expliciet. Verdere discussie lijkt me ook niet zo vruchtbaar; ik ben zelf ook geen fan van 1 maal per week 'n spiergroep pakken.

Rest geen tijd/zin voor om wat uitgebreider op in te gaan momenteel (sure mijn reactie was niet heel genuanceerd, maar het is dan ook 'n forumpost :)).

Heb er de komende tijd weinig tijd voor (bezig met afstudeerproject), maar na m'n afstuderen lijkt me zoiets prima.

Ik weet wel een deal hoor. Als je het na 1 behandeling weet te fixen betaal ik dubbel, en anders betaal ik niet :D

Graag eerst uitgebreide omschrijving van je klacht dan via pm, dan is het misschien wel een geinige deal. ;)

Zie jij een toegevoegde waarde in Exemestane in de nakuur Big Cat?
Het is een krachtig anti-oestrogeen en verlaagd het SHBG waardoor er meer vrij testosterone beschikbaar komt.
http://press.endocrine.org/doi/full...mone+igf+1+male+breast&andorexacttitleabs=and

Exemestane is het actieve ingredient in aromasin, is hier al veelvuldig besproken.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Bedankt voor je feedback. De terminologie is dan misschien niet helemaal goed gebruikt. Dat ga ik dan nog aanpassen en verduidelijken.

Vandaar mijn voorstel inderdaad. Het is het topic van Big Cat.

Is prima. Je kan me een PM sturen als je tijd hebt. Succes nog met je afstudeerproject.

Ik denk dat je vooral nog wat meer gaat moeten bijblokken over de fijnere punten van de wisselwerking AMPK - mTORC1. Is iets waar we in het kader van M.A.S.S. al heel wat rond gedaan hebben. Je haalt bv verkeerdelijk aan dat teveel glycogeen leidt tot AMPK, maar eigenlijk is AMPK zoals de naam al aangeeft in de eerste plaats een AMP sensor die het tekort aan ATP aanvoelt. Het glycogeen wordt gebruikt om ATP aan te vullen dus op het punt dat glycogeen depletie optreed is er nog ATP voorhanden en dan houd je nog geen rekening met dingen als creatine die ADP recycleren. Bij een langdurige inspanning van lage of matige intensiteit zal bij een te hoog AMP:ATP ratio er inderdaad voor zorgen dat als de lokale energie depletie optreed, er inderdaad systemische bronnen aangesproken worden, wat dan op langere en herhaalde termijn leidt tot meer adaptatie naar duurtraining. Helaas is de drempel bij dit soort activiteiten van die aard dat ze niet ondersteund en onderhouden kan worden op systemische energie. Glycogeendepletie, als gevolg van de intensiteit, wordt trouwens nog altijd aanzien als een van de metabole factoren die een bevorderende rol zou hebben bij hypertrofie. Veel programmas richten zich zelfs specifiek op glycogeendepletie.

Een laag AMPK gehalte zal daarvoor mTORC1 downregulaten, maar je vergeet dat dit van heel korte duur is omdat je niet lang daarna die calorien al weer aanvult, en het signaal om mTORC1 te activeren en versterken tot 48 uur na de training doorloopt.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Big cat, even een vraag aangezien ik hier niets over kan vinden wat vind jij van low dose test p en high tren a? Heb al enige jaren ervaring met tren ook met de a versie maar dan wel met een gelijke test p of zelf meer dan de tren a.
Wat ik wil doen is het volgende.
1-6 tren a 150mg eod
1-10 test p 75 mg eod
6-10 methyl tren 2mg ed

Momenteel bezig op: test e 300mg ew winny 60mg ed.

Alvast bedankt.

Zou vooreerst echt de acetaat ed zetten. Voor de rest geen probleem, is heel populair, zeker voor mensen die gevoeliger zijn aan waterretentie en zo, om lagere test (125-250 per week) te combineren met een hogere tren. Denk sowieso dat je tren maar echt goed gaat zien, uiterlijk, als het de belangrijkste component van je stack is (minstens evenveel als je test).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven