AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt voor je antwoord bigCat.

nog 1 vraag.

ben nu al 17 weken on en ben van plan nog zeker tot eind zomer on te blijven en daarbij prik ik ook hcg. Als ik stop na deze lange kuur kan ik dan nog kinderen krijgen???

The treatment of hypogonadism in men of reproductive age.

In dit artikel bespreekt men voornamelijk de rol van Clomid in het terug vruchtbaar maken van mensen die voor een langere periode trt hebben gedaan. (bijna 90+% kans dat er binnen het jaar meer dan 20 miljoen spermacellen aanwezig zijn, overige % had een langere tijd nodig of een alreeds voorafgaande aandoening)

Zou u dit ook aanraden om dit in combinatie met HCG uit te voeren of slechts HCG alleen ? (artikel bespreekt men ook de rol van HCG maar niet zo diep als die van Clomid)

Gebruik van SERM om de GnRH/LH/FSH op gang te brengen door inhibitie van estrogene feedback is goed bekend, is wat we PCT noemen. We weten ook dat de bottleneck echter de testiculaire grootte is en HCG dus belangrijker is dan PCT, maar bij voorkeur doen we beiden. Dus uiteraard zou ik aanraden om het in combinatie te doen. (moet nu wel even zeggen dat kans dat je na een vol jaar weer vruchtbaar bent ook zonder behandeling redelijk goed is ;) )

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

bedankt voor je antwoord bigCat.

nog 1 vraag.

ben nu al 17 weken on en ben van plan nog zeker tot eind zomer on te blijven en daarbij prik ik ook hcg. Als ik stop na deze lange kuur kan ik dan nog kinderen krijgen???

Tuurlijk. Kans bestaat dat je zelf on nog kinderen kan krijgen met HCG, maar onderhouden van testiculaire grootte zal er voor zorgen dat je redelijk vlot zal herstellen als je off moet komen.

Oke thnx, maar ik was eerder verward door de lange duur van PCT dan… en ook de manier van doseren dacht dat ze maar 25mg tot 50mg eod deden.

Maar bedankt voor even te verhelderen…

Oke thnx, maar ik was eerder verward door de lange duur van PCT dan… en ook de manier van doseren dacht dat ze maar 25mg tot 50mg eod deden.

Maar bedankt voor even te verhelderen…

Naar analogie met Nolva denk ik ook niet dat meer dan 50 mg nodig is.

als je voor altijd on blijft big cat en geen hcg prikt kan je dan nog kinderen krijgen? lijkt me wel toch?

Hey BC,

Ik weet dat als eerste keer vaak 500 mg test e wordt aangeraden maar hoe sta je tegenover 250 mg test e 10-12 weken? Is dit gewoon te laag en niet het prikken waard of eerder ook een goede basis om mee te beginnen? Op een schema in de AAS sectie staat dat zowel 250 als 500 mg kan maar ik zie dat je steeds toch 500mg aanraadt.
Ik denk dat het voor mij persoonlijk een voordeel zou zijn dat mijn omgeving me visueel niet té hard ziet veranderen/gainen op korte tijd :)

Laatst bewerkt:
Hier komen wel heel veel vragen voorbij die gewoon in het aas topic te vinden zijn. Stelletje lamme kloten :p

@big cat: is het beter om methyl tren 2x per dag te nemen of gewoon in 1x zit nu op 3mg in de ochtend maar wil naar 4mg ed ?

Alvast bedankt

Big Cat ten eerste bedankt voor het beantwoorden van de vragen.
Ik zou het volgende willen stellen:

Ik doe mijn eerste anabolen kuurtje en het ziet er als volgt uit:

1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)
1-10: 500 mg test e (1x pw)
1-12: 500 IU HCG (2x pw)
12-15: 20 mg nolvadex (1x pd)

Hoe vindt jij dit eruit zien? HCG gelijk erbij laten lopen of in de nakuur?
Nolva 3 of 4 weken?

Ik heb als HCG trouwens ovigil 5000 iu. Ik lees op de wiki van dbb dat je deze beter kan toedienen met bac water.
Hoelang gaat 5000 iu ovigil mee?

Ik heb in de kuurvoorstellen al een topic hierover aangemaakt waar ik redelijk wat behulpzame antwoorden heb gekregen. Echter zou ik ook graag jou mening erover willen weten. Bedankt voor je tijd om het door te nemen en het te beantwoorden..

Lees toch eens gewoon de topics door. Iedereen is hier precies te lui geworden om zelf dingen op te zoeken. Big cat is geen google. Ik denk dat dit topic eerder bedoeld is voor de meer geavanceerde vragen of vragen waar niet meteen een duidelijke antwoorden op te vinden zijn.

Lees toch eens gewoon de topics door. Iedereen is hier precies te lui geworden om zelf dingen op te zoeken. Big cat is geen google. Ik denk dat dit topic eerder bedoeld is voor de meer geavanceerde vragen of vragen waar niet meteen een duidelijke antwoorden op te vinden zijn.

Mee eens man :thumb: Sommige vragen gaan nergens over...

@gxl: Is toch niks mis mee als ik een ervaren BBer om zijn mening vraag? Als hij het niet wilt antwoorden dan gaat hij er gewoon overheen en beantwoord hij een ander wel. No hard feelings... Vind je attidute echter niet gewaardeerd..

@Stefanovic: zoals hierboven beschreven geldt ook voor jou ;-)

@gxl: Is toch niks mis mee als ik een ervaren BBer om zijn mening vraag? Als hij het niet wilt antwoorden dan gaat hij er gewoon overheen en beantwoord hij een ander wel. No hard feelings... Vind je attidute echter niet gewaardeerd..

Bedoel alleen een beetje meer info zoeken kan geen kwaad. Als je in dit topic op HCG zoekt weet je dat BC een voorstander is van HCG de hele kuur mee laten lopen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.795

Ja inderdaad. Ik heb er al een paar keer fijntjes wat over gezegd. Big cat mag het aangegeven, als hij het zat word zet ik het topic in de geavanceerde sectie.
Maar heb BC er nog niet over gehoord, hulde voor deze man. Zelf was ik het allang zat geweest.:D

BC,
Is het mogelijk dat organen groeien bij GHRP-2/6 net zoals dit zou kunnen bij direct GH gebruik?
Aangezien GHRP een soort pro GH is lijkt mij dit niet zo voor de hand liggend.

BC,
Is het mogelijk dat organen groeien bij GHRP-2/6 net zoals dit zou kunnen bij direct GH gebruik?
Aangezien GHRP een soort pro GH is lijkt mij dit niet zo voor de hand liggend.

Is een beetje overdreven die gut waar men altijd over spreekt. Neem maar eens een kijkje en het topic van mike morris. Kerel had ook een gut in zijn pro jaren. Nu lijkt het wel een beachboy.

Is een beetje overdreven die gut waar men altijd over spreekt. Neem maar eens een kijkje en het topic van mike morris. Kerel had ook een gut in zijn pro jaren. Nu lijkt het wel een beachboy.

Dat viel me inderdaad ook heel erg op.
Is ook niet echt dat ik er bang voor ben en daarom GHRP wil gebruiken ipv GH maar vroeg het me gewoon af.
GHRP is gewoon veel goedkoper, ook al zal het zeker minder effectief zijn. :D

Als je nog vraagt of je hcg tijdens of in nakuur moet doen heb je zelf echt geen moeite genomen om rond te kijken hier op het forum.

Beste propro,

Dit is een ernstig topic, die gasten hebben groot gelijk dat jouw post hier niet thuis hoort.

Met excuses voor het attidute.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven