- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The treatment of hypogonadism in men of reproductive age.
In dit artikel bespreekt men voornamelijk de rol van Clomid in het terug vruchtbaar maken van mensen die voor een langere periode trt hebben gedaan. (bijna 90+% kans dat er binnen het jaar meer dan 20 miljoen spermacellen aanwezig zijn, overige % had een langere tijd nodig of een alreeds voorafgaande aandoening)
Zou u dit ook aanraden om dit in combinatie met HCG uit te voeren of slechts HCG alleen ? (artikel bespreekt men ook de rol van HCG maar niet zo diep als die van Clomid)
)bedankt voor je antwoord bigCat.
nog 1 vraag.
ben nu al 17 weken on en ben van plan nog zeker tot eind zomer on te blijven en daarbij prik ik ook hcg. Als ik stop na deze lange kuur kan ik dan nog kinderen krijgen![]()
Oke thnx, maar ik was eerder verward door de lange duur van PCT dan… en ook de manier van doseren dacht dat ze maar 25mg tot 50mg eod deden.
Maar bedankt voor even te verhelderen…

als je voor altijd on blijft big cat en geen hcg prikt kan je dan nog kinderen krijgen? lijkt me wel toch?
Lees toch eens gewoon de topics door. Iedereen is hier precies te lui geworden om zelf dingen op te zoeken. Big cat is geen google. Ik denk dat dit topic eerder bedoeld is voor de meer geavanceerde vragen of vragen waar niet meteen een duidelijke antwoorden op te vinden zijn.
@gxl: Is toch niks mis mee als ik een ervaren BBer om zijn mening vraag? Als hij het niet wilt antwoorden dan gaat hij er gewoon overheen en beantwoord hij een ander wel. No hard feelings... Vind je attidute echter niet gewaardeerd..Lees toch eens gewoon de topics door. Iedereen is hier precies te lui geworden om zelf dingen op te zoeken. Big cat is geen google. Ik denk dat dit topic eerder bedoeld is voor de meer geavanceerde vragen of vragen waar niet meteen een duidelijke antwoorden op te vinden zijn.
@gxl: Is toch niks mis mee als ik een ervaren BBer om zijn mening vraag? Als hij het niet wilt antwoorden dan gaat hij er gewoon overheen en beantwoord hij een ander wel. No hard feelings... Vind je attidute echter niet gewaardeerd..
@Stefanovic: zoals hierboven beschreven geldt ook voor jou ;-)

Lees toch eens gewoon de topics door. Iedereen is hier precies te lui geworden om zelf dingen op te zoeken. Big cat is geen google. Ik denk dat dit topic eerder bedoeld is voor de meer geavanceerde vragen of vragen waar niet meteen een duidelijke antwoorden op te vinden zijn.

BC,
Is het mogelijk dat organen groeien bij GHRP-2/6 net zoals dit zou kunnen bij direct GH gebruik?
Aangezien GHRP een soort pro GH is lijkt mij dit niet zo voor de hand liggend.
Is een beetje overdreven die gut waar men altijd over spreekt. Neem maar eens een kijkje en het topic van mike morris. Kerel had ook een gut in zijn pro jaren. Nu lijkt het wel een beachboy.

@gxl: Is toch niks mis mee als ik een ervaren BBer om zijn mening vraag? Als hij het niet wilt antwoorden dan gaat hij er gewoon overheen en beantwoord hij een ander wel. No hard feelings... Vind je attidute echter niet gewaardeerd..