MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afhankelijk van hoe je curlt zit je doorgaans al met je dumbbell tegen je borst aan te hinniken.

en bij bv een oefening als de lat pulldown/pullups dan moet je je armen dus weer volledig strekken om een volledige rom te hebben?

en bij bv een oefening als de lat pulldown/pullups dan moet je je armen dus weer volledig strekken om een volledige rom te hebben?

Luister naar je lichaam, je voelt automatisch wanneer er spanning opstaat of wanneer je in "rust" mode staat. (lockout)

Ik zie dat het hier maar lustig verder loopt, maar zoals jullie waarschijnlijk al merkten, helaas deze week niet veel tijd kunnen maken voor het thread en kan nog even enkele dagen aanhouden omdat ik een aantal dingen heb die ik echt moet rondkrijgen.

"de triceps volledig verlengt" bedoel je toch?

Yes.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

liefste big cat

waarom bij oefeningen als bench niet tot lockout en bij een oefening als curls wel?

Als ik zo brutaal mag zijn om te antwoorden om mogelijkerwijs te helpen... Omdat je bij de bench de pecs niet maximaal verkort zoals dat bij een curl wel gebeurt (al is dat technisch gezien ook niet helemaal waar). Bij een goede uitvoering van een curl behoud je spanning bij de maximale contractie en bij de lockout van de bench niet.

Snap?

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Technisch gezien wel, omdat je dan een maximale stretch van de lats krijgt.

Big cat
mijn pezen en gewrichten zijn behoorlijk verslechterd waardoor ik een aantal blessures heb opgelopen waarvan 1 chronisch.
nu heb ik een primo anavar test kuurtje op de planning van volgende maand maar ik ben er sinds kort achter dat bold de pezen en aanhechtingen sterker maakt.
weet jij misschien wat de minimale/ideale dosering van bold is puur alleen om de pezen en dergelijke weer te versterken?
ik wil de bold niet op volledige dosis omdat ik al 8 tot 14ml wekelijks moet injecteren(vit b12 & hcg niet meegerekend).
mvg Baco:zuip:

Laatst bewerkt:
hallo Bigcat, ik heb je een privebericht gestuurd gehad,wil je dat s even checken als je tijd hebt?

Hallo Big Cat

Ik heb een tiental pagina's terug gevraagd waarom mijn vader Deca toegediend kreeg (50mg/ml), je vertelde mij toen dat dit wel vaker bij oudere personen wordt gegeven om gewicht- en krachtverlies tegen te gaan.

Nu is mijn vader 70 jaar en is hij eigenlijk nog maar een schaduw van zijn vroegere zelf (Was vroeger een kast van een kerel, nu zie je zijn ribben). Kan hij TRT aanvragen bij zijn docter hiervoor? Zou het verantwoord zijn om hem zelf 1x per twee weken 250mg test te geven? Zodat hij dan +- 125mg per week heeft?

Klinkt misschien raar maar ik heb mijn vader echt zien aftakelen en als een beetje test e zijn pensioen en laatste levensjaren aangenamer voor hem kan maken dan wil ik dit gerust voor hem doen.

Hallo Big Cat

Ik heb een tiental pagina's terug gevraagd waarom mijn vader Deca toegediend kreeg (50mg/ml), je vertelde mij toen dat dit wel vaker bij oudere personen wordt gegeven om gewicht- en krachtverlies tegen te gaan.

Nu is mijn vader 70 jaar en is hij eigenlijk nog maar een schaduw van zijn vroegere zelf (Was vroeger een kast van een kerel, nu zie je zijn ribben). Kan hij TRT aanvragen bij zijn docter hiervoor? Zou het verantwoord zijn om hem zelf 1x per twee weken 250mg test te geven? Zodat hij dan +- 125mg per week heeft?

Klinkt misschien raar maar ik heb mijn vader echt zien aftakelen en als een beetje test e zijn pensioen en laatste levensjaren aangenamer voor hem kan maken dan wil ik dit gerust voor hem doen.

Kun je dit niet beter aan de dokter zelf vragen?

Ik heb vrijdag mijn eerste injectie testosteron enanthaat gezet, en nu heb ik al sinds gisteravond, zondag, last van gevoelige tepels als ik gewoon in een t-shirt zit. Het gaat echt om het puntje zelf, niet het tepelhof, ook niet erachter, maar gewoon het tepeltje zewlf, zowel links als rechts... Is dit niet heel snel om dit nu al te voelen? Ka het door de HCG komen die ik zondagochtend zette?

Ik heb vrijdag mijn eerste injectie testosteron enanthaat gezet, en nu heb ik al sinds gisteravond, zondag, last van gevoelige tepels als ik gewoon in een t-shirt zit. Het gaat echt om het puntje zelf, niet het tepelhof, ook niet erachter, maar gewoon het tepeltje zewlf, zowel links als rechts... Is dit niet heel snel om dit nu al te voelen? Ka het door de HCG komen die ik zondagochtend zette?

Zou even een eigen topic aanmaken, krijg je meer reactie denk ik. BC is momenteel meer afwezig dan aanwezig :)

Zet je verwarming een graadje hoger.

"de triceps volledig verlengt" bedoel je toch?
Nee biceps, wat Big Cat daar omschreef is 'onderin', en dan nog de triceps aanspannen, dus wanneer je de biceps volledig verlengd hebt.

Hey BigCat!

Wat gebeurt er nou precies als je weer begint met kuren, terwijl je nog niet volledig hersteld bent? Waarom is dit zo "slecht" ?

Mvg,

StunnaDeDerde

Zet je verwarming een graadje hoger.

Nee biceps, wat Big Cat daar omschreef is 'onderin', en dan nog de triceps aanspannen, dus wanneer je de biceps volledig verlengd hebt.

Zit altijd in een huis van 21 graden, nooit eerder gehad, is echt nu sinds gister dat ik dat voel. zal de extra oestrogeen van de HCG wel zijn dan.

Hey BigCat!

Wat gebeurt er nou precies als je weer begint met kuren, terwijl je nog niet volledig hersteld bent? Waarom is dit zo "slecht" ?

Mvg,

StunnaDeDerde

Als ik jou op je keumes mep terwijl je nog half omhoog komt na de 1e heb je het na de 2e stoot ook moeilijker met opstaan. Simpel toch :P

Als ik jou op je keumes mep terwijl je nog half omhoog komt na de 1e heb je het na de 2e stoot ook moeilijker met opstaan. Simpel toch :P

Ja dat begrijp ik idd:p, maar dan is je herstel na de volgende kuur dus gewoon iets langer? verder maakt het niet echt uit..?

Ja dat begrijp ik idd:p, maar dan is je herstel na de volgende kuur dus gewoon iets langer? verder maakt het niet echt uit..?

Wat mij betreft kun je, als je toch niet volledig wilt herstellen, net zo goed cruisen tussen die kuren in. Scheelt je een hoop ellende met de nakuur, Nolva en dat soort shit. Verder zul je er wel niet dood aan gaan idd en zal na je volgende je herstel weer wat langer kunnen duren.

Ja, is misschien een betere optie. Beter een extra vial test dan een potje nolva. Maja ben sinds vandaag klaar met mn nakuur.. dus moet nog even wachten ;(

Ja, is misschien een betere optie. Beter een extra vial test dan een potje nolva. Maja ben sinds vandaag klaar met mn nakuur.. dus moet nog even wachten ;(

Beter een extra vial test dan een potje nolva? Die begrijp ik even niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven