MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees graag mee maar stoor me aan de overbodige opmerkingen zoals "had je ook met google etc kunnen vinden" of mensen die zelf antwoord gaan geven Nota Bene in het topic van BC.
Van mij mag dit allemaal weggehaald worden.
Mensen die vragen hebben aan BC zien vanzelf wel of er antwoord komt, als het relevant is komt er zeker antwoord en zo niet zal BC zelf wel zeggen dat je dingen met google of ergens anders kunt vinden.
Dingen die je met google kunt vinden hoeven niet per definitie waar te zijn en als BC antwoord geeft is dat meer geloofwaardig te nemen als de gemiddelde google site.

Niet mee akkoord kerel. Vragen die al 1000 keer zijn beantwoord op dit eigenste forum hebben hier absoluut geen plaats. Met "google" wordt gewoon de zoekfunctie bedoeld. Het is al een lijvig topic, ik zie geen enkele reden om het dan ook nog eens te gaan vervuilen met beginnerstroep.

Hcg vanaf het begin van de kuur? Nolva 3 of 4 weken? Kom zeg!

Ik lees graag mee maar stoor me aan de overbodige opmerkingen zoals "had je ook met google etc kunnen vinden" of mensen die zelf antwoord gaan geven Nota Bene in het topic van BC.
Mensen die vragen hebben aan BC zien vanzelf wel of er antwoord komt, als het relevant is komt er zeker antwoord en zo niet zal BC zelf wel zeggen dat je dingen met google of ergens anders kunt vinden.
Dingen die je met google kunt vinden hoeven niet per definitie waar te zijn en als BC antwoord geeft is dat meer geloofwaardig te nemen als de gemiddelde google site.
Helemaal mee eens kerel!

Zever zever en nog een gezever. Tonnen info in het aas topic. En basis kuurvoorstellen hier plaatsen ?
Daar dient de aas sectie voor en niet dit bepaald topic. Verder moei ik me er niet meer mee.
Via google kun je al je vragen vinden op dutchbodybuilding. Zo doe ik het altijd. bv : "HGH insuline dutchbody" intypen op google.

Kan BC toch alsnog zelf kiezen of en hoe hij antwoord geeft. Posts beter gewoon reporten

Of nog beter: stuur hem een pb en kijk of hij antwoordt of niet.

Big Cat,

Heb je al eens gehoord over H-Testis Compositum? Een product dat onder andere door Oscar Pistorius (die sprinter "zonder benen") gebruikt wordt/werd.. Ook professionele wielrenners gebruiken het. Kan dit een goed product zijn voor iemand die natural wilt blijven of is het een van die supplementen waar je niet veel aan gaat hebben?
Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een 500mg test-e kuur dat is duidelijk.

Kan BC toch alsnog zelf kiezen of en hoe hij antwoord geeft. Posts beter gewoon reporten

Naja daar shitload aan vragen wordt er ook weleens over een vraag heen gelezen. Als er gewoon eerst zelf wat moeite wordt gedaan om kennis te vergaren blijft dit topic ook overzichtelijker.

Big cat

Ik gebruik voor mijn traag werkende schildklier 0,125 mg thyrax .is het mogelijk als ik kuur t3 mee te laten lopen ?
Als het mogelijk is hoe zou je dit dan het beste kunnen doen ?
Alvast bedankt voor je antwoord
Gr Vincent

Big cat

Ik gebruik voor mijn traag werkende schildklier 0,125 mg thyrax .is het mogelijk als ik kuur t3 mee te laten lopen ?
Gr Vincent

ff offtopic, ( anders reageer ff in karma of PB) maar waarom zou je in GODSNAAM voor 2/3kg vet verlies met je schildklier zitten te ****en terwijl die al niet normaal functioneert? zoeken naar problemen?

Dagelijk wat roomboter in een maaltijd, goed of slecht?

Heb al cocosolie ook in voeding zitten.

Beste BC,

Heb het eens met mijn vader over wat factoren gehad en mijn vraag aan jou is wat is een minimale basis HGH voor een ouder iemand 55+ ? Zal hij bij dagelijk 2iu al verbetering zien in het functioneren?

ff offtopic, ( anders reageer ff in karma of PB) maar waarom zou je in GODSNAAM voor 2/3kg vet verlies met je schildklier zitten te ****en terwijl die al niet normaal functioneert? zoeken naar problemen?

Hij gebruikt al t4, waarom zou t3 dan niet kunnen? Zijn schildklier is al traag en hij gebruikt al medicijnen om die reden. In mijn ogen zou je dan ook gewoon t3 mee kunnen laten lopen.
Maar daar gaat big cat vast wel een antwoord op geven.

Hoi Bigcat, bedankt voor je antwoord op me vorige vraag :)
een nieuwe wat calorieën betreft.
Heb naturel in 8 maanden er 12 kg af ge-cut door mijn calorieën van 3700 af te bouwen naar 2400 met 4 x per week ochtend rustige cardio op lege maag. Nu was ik hier in september klaar mee en ben ik toen gestopt met de cardio en is me gewicht stabiel gebleven. Langzaamaan heb ik de calorieën om de maand wat verhoogd en zit ik nu op 3100.

Nu ga ik as. zaterdag mijn eerste injectie zetten (test-e 500mg 10weken, hcg 2 x pw 500) en vroeg ik me af hoe ik dat met de calorieën moet doen zonder al te vet te worden?
Kan ik ze gelijk na 2 weken van 3100 naar 3600 zetten en cleanbulken en zelfs de eerste maand richting de 4000 verhogen, en de tweede maand richting de 4500? Of gewoon rustig doorverhogen over de weken heen en onder de 4000 blijven? Ik wil me vet niet terug gainen en heb eigenlijk weinig kaas gegeten van een dieet tijdens een kuur.
Ik heb verder een zeer stabiel voedingsschema en eet zo'n beetje elke dag religieus hetzelfde. Mijn dieet bevat maar anderhalve gram zout (600mg natrium) per dag dus om bloat maak ik me niet heel druk.

Big c. Ff een vraagje.

ongeveer 2 maand geleden kreeg ik last van mn rechter tepel. Toen had ik zon vermoede dat het gyno was.
ik ben toen naar de arts geweest en bij de radiologie en dit bleek te kloppen.
ik heb toen ook mn oestrogeen waarden laten checken en deze waren keurig binnen de waarde. Heel vreemd maar ok.

echter nu ik heb nu sinds een paar dagen ook last van mn andere tepel. Jeuk gevoelig en lijkt wel een beetje opgezet.
Hoe kan dit?
Mijn oestrogeen is in orde en testosteron is ook perfect.

ik zit btw niet aan de aas.

Big cat

Gr Vincent

Ga even naar een van de eerste pagina's, mijn posts en die BC's antwoord daarop. Geloof dat daarin gezegd werd dat t3 in combinatie met t4 i.v.m. hypothyroïde kan.

Je adviseerde Zink beginnend op 80mg en wekelijks opbouwen, doe je dan de dosis verdelen of alles 's ochtends na het ontbijt?

liefste big cat

In order to maximize your time under tension you need to stop looking at a set as a collection of repetitions, and instead perceive it as a continuous flowing motion. It basically means you don’t “lock out” or pause at the top or bottom of a repetition, but commence your next repetition as soon as the last one ends. When you “lock out” you place the weight in a mechanically advantageous position that is easier to maintain and reduces the tension in the working muscle.

For instance a bicep isn’t fully stretched until the arm is fully stretched, and an arm isn’t fully stretched until you tense the tricep. So next time you do curls, try tensing your triceps at the bottom and getting the best possible contraction at the top.

waarom bij oefeningen als bench niet tot lockout en bij een oefening als curls wel?

Je snapt dat bij een lockout bij het benchen je pecs verkorten en bij een curl, zoals hij beschrijft, de biceps volledig verlengt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven