Fitness Seller

vraag ivm fatburners

Beginnerdude

Novice
Waardering
0
hallo,

Ik zou graag in de cut fatburners gebruiken om er vlugger vanaf te zijn:p Maar het smerige is dat ik de ziekte van crohn heb en alle fatburners die ik al heb gebruikt werken enorm enorm op mijn darmen...

Weten jullie eventueel een fatburner met bepaalde bestanddelen die de darmen wat spaart of die niet zozeer op maag en darmstelsel werkt?

thanks voor antwoord

Als je er vlugger vanaf wilt zijn kun je beter gewoon minder eten of meer doen... gaat sneller dan dat hele lullige beetje dat legale vet"verbranders" helpen.

Welke heb je al gebruikt ?

Een maatje van mij die ook de ziekte van Crohn heeft gebruik Reduxine

Ik geef je geen 100% garantie dat het voor iedereen met de ziekte van Crohn werkt :rolleyes:

grtz en succes met afvallen!

Een maatje van mij die ook de ziekte van Crohn heeft gebruik Reduxine

Ik geef je geen 100% garantie dat het voor iedereen met de ziekte van Crohn werkt :rolleyes:

grtz en succes met afvallen!

INGREDIËNTEN

Speciale exclusieve mix 625 mg
Chocamine TM
Cafeïne anhydraat
Geranium olie extract

..

Laatst bewerkt:
Hallo

mischien is dit niet de juiste rubriek.
maar ik ben op zoek naar een site waar ik ******** kan kopen
kan er mij iemand mee helpen via pm of hier

groeten pieter

Mag niet vragen niet naar bronnen... Verwijder je post maar snel voordat een moderator het doet en lees de regels.

2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt door mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je krijgt minimaal 2 strafpunten tot een tijdelijke of zelfs permanente ban. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

Terug
Naar boven