MuscleMeat

Vraag je over Clen

Maximus89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Beste,

heb met hard fitnessen en op eten letten 40 killo verloren,
let wel op ik kom van 160 killo weeg nu 118 killo.
ik ben er wel niet trots op dat ik het ooit zo ver heb kunnen laten komen maar door omstandigheden is het wel zo ver geraakt.
toen ik 13 was werd er geconstateerd dat mijn schildklier niet werkte tot alle gevolgen van dien.
Heb ook jaren cortisone ingespoten gehad omtrent astma patient en valse kroep.
Nu ben ik al een tijdje aan het sukkelen om die laastste 18 killo kwijt te raken.
Nu ben ik al via een vriend meer te weten gekomen over Clenbuterol.
En nu ben ik aan het nadenken om tot de aankoop over te gaan marjah ik woon in België hehe.
Ben al eens op de vingers getinkt door de douane om stackers in Amerika te bestellen met efedrine in.
Nu ik zou best wel wat raad van jullie willen kwa hoeveel tabs/ hoeveel mg.

Bedankt alvast Maximus89

Proficiat dat je van zover komt, maar je kan nog makkelijk zat naturel afvallen.

Meteen naar de clen grijp is gewoon dikke bullshit.

Its all about diet en onder onderhoud zitten.

Meteen naar de Clen grijpen? Hij is 40 kg afgevallen.

Ben het er wel mee eens om eerst je dieet eens goed onder de loep te nemen.
Heb je medicijnen voor je schildklier?

ik ben vanaf maandag begonnen met mijn eerste keer clen (20mcg pp)
ik nam in de ochtend een halve, later nog een halve en weer later een hele
dinsdag begon ik met een hele en heb later nog 2x een hele gepakt
en vandaag begin ik met 1,5, later nog eens 1,5 en later weer een
voel er niet zo veel van eigenlijk en ik weet niet precies wat de maximale inname mag zijn in deze 2 weken on

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 09:50 ----------

misschien dat ik er 6 per dag pak 2 dagen dan 2 dagen t5 dan weer 6 dagen 6 per dag etc

voel er niet zo veel van eigenlijk en ik weet niet precies wat de maximale inname mag zijn in deze 2 weken on

misschien dat ik er 6 per dag pak 2 dagen dan 2 dagen t5 dan weer 6 dagen 6 per dag etc

Je merkt er ook nog niks van clen bouwd elke dag op dus je gaat er steeds meer van voelen.
Ik heb sides als tremmor (trillen), zweten , hoofdpijn en spierkrampen altijd ben op dit moment aan het afbouwen en zit op 120mcg.
Zou maar eerst een weekje afwachten.

ok thx ik kijk het even aan

Waarom verdeel je het per dag ? De halwaardetijd is 36-48 uur dus 1x per dag nemen is prima. De pieken zijn wat hoger maar het is wel makkelijker. Ik zou ipv volgens schema opbouwen langzaam omhoog gaan als de sides bijtrekken. Over het algemene word 2 weken op 2 weken af aangeraden maar mijn ervaring is - wellicht placebo - dat ik al opbouwend zeker 4 weken effectiet clen kon gebruiken.

oke, even testen

Ik zou echt niet aan de clenbuterol gaan. Ga eerst ff verder met je dieet, ik zou eerder clenbuterol pakken als je in de fase zit om droog te trainen. Vergeet niet dat Clenbuterol voor paarden zijn.

Beste,

heb met hard fitnessen en op eten letten 40 killo verloren,
let wel op ik kom van 160 killo weeg nu 118 killo.
ik ben er wel niet trots op dat ik het ooit zo ver heb kunnen laten komen maar door omstandigheden is het wel zo ver geraakt.
toen ik 13 was werd er geconstateerd dat mijn schildklier niet werkte tot alle gevolgen van dien.
Heb ook jaren cortisone ingespoten gehad omtrent astma patient en valse kroep.
Nu ben ik al een tijdje aan het sukkelen om die laastste 18 killo kwijt te raken.
Nu ben ik al via een vriend meer te weten gekomen over Clenbuterol.
En nu ben ik aan het nadenken om tot de aankoop over te gaan marjah ik woon in België hehe.
Ben al eens op de vingers getinkt door de douane om stackers in Amerika te bestellen met efedrine in.
Nu ik zou best wel wat raad van jullie willen kwa hoeveel tabs/ hoeveel mg.

Bedankt alvast Maximus89

Clen is niet zomaar een mild middel bro, zou dit zeker niet gebruiken als je nog lang niet op gewicht zit, eerder om bijvoorbeeld van 8 naar 5 % te gaan ofzo. Je moet het uiteraard zelf weten maar verstandig vind ik het totaal niet.

Als je nu even vastzit kun je proberen een week of 2 op onderhoud te eten ( clean wel te verstaan ) en daarna weer te gaan cutten.

Uit amerika bestellen krijg je idd sneller problemen mee.
Je kan dan beter binnen europa bestellen dat gaat nooit door de douane.

Vind het trouwens niet zo;n gek idee om clen te nemen om nu de laatste 18 kilo eraf te krijgen.
Als het je gelukt is om 40 kilo kwijt te raken lijkt het mij dat je dieet en training in orde zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Meteen naar de Clen grijpen? Hij is 40 kg afgevallen.

Ben het er wel mee eens om eerst je dieet eens goed onder de loep te nemen.
Heb je medicijnen voor je schildklier?

7.00u
60 gr brinta

9.30
1 snede bruin brood met sla,komkomer en tomaat + 1 blik tonijn op water basis (130 gr)

12u

50gr rijst plus groenten + 100 gr kippenfilet

15u
1 snede bruin brood + pindakaas met een appel

17.30u
50 gr rijst + groenten + 100 gr kippenfillet

19.30u

anderhalf uur fitnes

21.00u

125 gr kippen filet

dit varieer ik met mager vis soms ben niet zo een vis eter dus jah :D

en omtrent die schildklier jah heb van men 13 tot men 16 die medicatie moetten slikken ik weet niet meer hoe het noemt maar in ieder geval mocht ik maar elke dag een 1 pilletje nemen en dan dat gezeik om de week een bloed afnamen en als de schildklier werkt moest ik dit afbouwen tot ik op niets zat en dan werd dit nauwlettend in de gate gehouden.

dus het enigste waar ik nooit zou aan begingen is die T3 pillen als ik het dan naar de klote slaag dan heb ik geen zin om de hierboven volgende cyclus nog eens te moetten doorlopen

momenteel heb ik geen medicijne voor de schildklier al van men 16de niet meer

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven