Fitness Seller

Vraag naar Fitness schema voor 16 jarige

VickVenom

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Heey.

zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar een goede(meschien zelfs perfecte) Trainings schema voor een 16 jarige.

ik ben al begonnen met fitnessen toen ik net 15 was. ik zie wel resultaat maar niet genoeg.

ik ga 2x per week fitnessen ong zon 1.5 uur tot 2 uur.
en als het nodig is overweeg ik om een onbeperkte abonnement te nemen.

ik ben vooral geïnteresseerd om mijn boven lichaam te trainen zoals schouders,Armen,Borst,Rug etc.

dus vraag ik jullie fitness experts of jullie meschien een goede schema hebben voor mij alvast bedankt.

Vick.
;)

Als jij de moeite neemt om wat te lezen om dit forum kan jij makkelijk zelf een schema maken. Ten tweede waarom zou je je benen niet trainen, dan raakt je lichaam uit verhouding met je sateprikkers onder je UB.

En je kan nog zo hard trainen maar zolang jij geen goed voedingsschema heb zal je minimaal (spier)massa aankomen.

• Topic Starter Topic Starter
Als jij de moeite neemt om wat te lezen om dit forum kan jij makkelijk zelf een schema maken. Ten tweede waarom zou je je benen niet trainen, dan raakt je lichaam uit verhouding met je sateprikkers onder je UB.

En je kan nog zo hard trainen maar zolang jij geen goed voedingsschema heb zal je minimaal (spier)massa aankomen.

ik train ook mijn benen want ik weet dat je anders sate pricker benen hebt terwijl je bovenlichaam als een tank lijkt maar ik ben meer geintereseert om mijn bovenlichaam te trainen dat bedoel ik.
en wat voedingsschemabetreft ik weet niet zo goed hoe ik die moet samenstellen.

hier op het forum zijn verschillende delen.

Al kijk je bij "Voeding"

gewoon de stickies lezen en dan kan je iets maken en het posten en dan geven wij commentaar erop.

Same shit bij trainingsschema

Terug
Naar boven