AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
arnodsi

Vrienden worden? :roflol:

Jij hebt dikke armen ik een dikke auto :trollface:

:roflol: nee man :roflol:

Heb een tijdje met zo'n chick bezig geweest, er is niets van gekomen. Was niets voor mij. Precies een melkfles (en mentaal was ze misschien nog iets te jong voor mij, is even oud)

Nou, kiezen maar dan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of toch liever:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brunette, keer op keer.

ik heb het lisa topic al zo vaak in geuren en kleuren verteld, heb er geen zin meer in. Maar weet nog altijd dat ik voor één fotoshop meer dan 30x karma heb gekregen binnen een half uur.

Alleen voor het verhaal wat ik laatst verzon in het "shredded dbb'ers krijgen jullie ook vrouwen over je gegooid" topic kreeg ik meer karma. 36x ofzo :roflol:

haters_gonna_hate_elephant-14272.jpg

ik heb het lisa topic al zo vaak in geuren en kleuren verteld, heb er geen zin meer in. Maar weet nog altijd dat ik voor één fotoshop meer dan 30x karma heb gekregen binnen een half uur.

Alleen voor het verhaal wat ik laatst verzon in het "shredded dbb'ers krijgen jullie ook vrouwen over je gegooid" topic kreeg ik meer karma. 36x ofzo :roflol:

Ik heb wat gemist :(

Jammer dat klassiekers altijd verdwijnen, stiekem heeft BigT nog een backup :D

en dat verhaal in het dbb stapavond topic :thumb:

Ik ga voor blondie

Het gaat niet om de auto, maar om de arm die uit het raampje hangt :trollface:

Voordat ik vertrek uit de gym pomp ik ook altijd nog even m'n linker arm helemaal op, maar tegen de tijd dat ik in de auto zit is de pomp altijd alweer weg. :( Skinny armpje uit 't raam, maarja, wel lekker fris.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.619
Beter gaan jullie ook de basketfinale kijken. Zelfs Arnold S. zit op de bank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven