Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee man
Heb een tijdje met zo'n chick bezig geweest, er is niets van gekomen. Was niets voor mij. Precies een melkfles (en mentaal was ze misschien nog iets te jong voor mij, is even oud)

dat het niks werd... irrelevant
melkflestuurlijk zijn niet alle meisjes die dat hebben mooi maar als ze mooi zijn is ht ook echt mooi
![]()
Lelijk is ze nietdat het niks werd... irrelevant
melkflestuurlijk zijn niet alle meisjes die dat hebben mooi maar als ze mooi zijn is ht ook echt mooi
![]()
arnodsi
Vrienden worden?
Jij hebt dikke armen ik een dikke auto![]()
hoezo wil je ineens vrienden worden?
ik heb het lisa topic al zo vaak in geuren en kleuren verteld, heb er geen zin meer in. Maar weet nog altijd dat ik voor één fotoshop meer dan 30x karma heb gekregen binnen een half uur.
Alleen voor het verhaal wat ik laatst verzon in het "shredded dbb'ers krijgen jullie ook vrouwen over je gegooid" topic kreeg ik meer karma. 36x ofzo![]()

ik heb het lisa topic al zo vaak in geuren en kleuren verteld, heb er geen zin meer in. Maar weet nog altijd dat ik voor één fotoshop meer dan 30x karma heb gekregen binnen een half uur.
Alleen voor het verhaal wat ik laatst verzon in het "shredded dbb'ers krijgen jullie ook vrouwen over je gegooid" topic kreeg ik meer karma. 36x ofzo![]()
Lelijk is ze niet
Nja, niet mijn ding
hoezo wil je ineens vrienden worden?
Het gaat niet om de auto, maar om de arm die uit het raampje hangt![]()

Volgens mij had BigT schrik dat hij aansprakelijk was en heeft al het bewijsmateriaal vernietigdIk heb wat gemist![]()
Jammer dat klassiekers altijd verdwijnen, stiekem heeft BigT nog een backup![]()

Volgens mij had BigT schrik dat hij aansprakelijk was en heeft al het bewijsmateriaal vernietigd![]()
?privacy schending

Het gaat niet om de auto, maar om de arm die uit het raampje hangt![]()
Skinny armpje uit 't raam, maarja, wel lekker fris.privacy schending
En het ging wel wat verder dan alleen schoppen
Wel grappig dat IWJ echt schrik had

Voordat ik vertrek uit de gym pomp ik ook altijd nog even m'n linker arm helemaal op, maar tegen de tijd dat ik in de auto zit is de pomp altijd alweer weg.Skinny armpje uit 't raam, maarja, wel lekker fris.

Voordat ik vertrek uit de gym pomp ik ook altijd nog even m'n linker arm helemaal op, maar tegen de tijd dat ik in de auto zit is de pomp altijd alweer weg.Skinny armpje uit 't raam, maarja, wel lekker fris.