MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha idd... Het is you're welcome schat. De Engelse taal beheers je nog niet helemaal zo te zien ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gasten, zullen we serieus gewoon stoppen hiermee. Het grappige is er nu wel een beetje vanaf, het voelt nu een beetje geforceerd. Gooi er alsjeblieft een slot op. Het begint allemaal een beetje onzin te worden.

jij bent toch TS? je kunt het zelf aanvragen. Denk gewoon dat kathleentje het wel leuk vindt want ze is altijd online, wss een goed voorbereide troll :(

maar wel op die van anderen?
Als iemand tegen mij begint te zeveren over mijn taal, en dan zelf niet eens goed Nederlands schrijft..Ja, dan wel.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 11:11 ----------

jij bent toch TS? je kunt het zelf aanvragen. Denk gewoon dat kathleentje het wel leuk vindt want ze is altijd online, wss een goed voorbereide troll :(

Altijd?.. Als jij in de ochtend en in de late avond altijd vind.. :rolleyes:

+1

snap echt niet waarom iemand moeite zou doen om accounts aan te maken op verschillende sites om wat te trollen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe moet ik dat aanvragen dan?

ms dat het een tijd wordt om te stoppen met dit gedoe voor er een stuk of 20 rode kaarten vallen?

Ach het blijft binnen 1 topic en de haat heen en weer valt best wel mee.. Beetje dollen moet kunnen, het is niet dat we het hele forum volspammen met foto's van kathleen.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 11:27 ----------

Zou ik nog wel doen als ik zo kan bewijzen dat ik niet fake ben xD

Nou, doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven