AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raad mij eens een goeie dagfilm aan?

Zijn er hier nog meer mensen die erg fan zijn van films? Zoja, laat me effe weten. Ik ben compleet leeg qua wat ik wil zien. Ik heb het idee dat ik alles al gezien heb. Misschien kunnen we wat goeie films uitwisselen, ik weet erg veel goeie die jullie vast nog niet gezien hebben.

Ik had laatst hugo gekeken best wel vette film..

Verder heb ik ook al tijd niet echt films gekeken..

Univers soldier is trouwens ook wel baas, wel oud..

Zijn er hier nog meer mensen die erg fan zijn van films? Zoja, laat me effe weten. Ik ben compleet leeg qua wat ik wil zien. Ik heb het idee dat ik alles al gezien heb. Misschien kunnen we wat goeie films uitwisselen, ik weet erg veel goeie die jullie vast nog niet gezien hebben.

Shawshank redemption, warrior, pursuit of happyness. The Green Mile, Saving Private Ryan, Forrest Gump.

Voor de rest ben ik niet zo goed in Namen... Big T had een topic over films met zijn persoonlijke favorieten.. Moet je effe zoekfunctie gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
Shawshank redemption, warrior, pursuit of happyness. The Green Mile, Saving Private Ryan, Forrest Gump.

Voor de rest ben ik niet zo goed in Namen... Big T had een topic over films met zijn persoonlijke favorieten.. Moet je effe zoekfunctie gebruiken.

Gast, ik ben een filmliefhebber. Wat denk je te bereiken met die namen? xD

Laatste goeie film die ik gezien heb: brake

• #1.346
Raad mij eens een goeie dagfilm aan?

Of je het een dagfilm vind weet ik niet. Maar 1 van de beste films die ik de laatste jaren gezien heb:

Intouchables

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 16:56 ----------

Hahah, ik heb effe de trailer van Brake gezien, wat een na aperds.. Kijk buried maar eens

Niet gezien dus zal mij een zorg zijn of die na-geaapt is. Het is een goeie film. Kan je omschrijven waar burried over ging

• #1.349
Man die op een soort missie was in Irak (ofzo) En toen opeens werd tie wakker, begraven onder de grond in een doodskist met een telefoon, een aansteker, etc. Bla bla bla, k*tfilm. Net als Brake

Burried met ryan reynolds?

Kerel is chauffeur en zijn convooi (hoe spel ik dit? lol) was aangevallen en hij ligt begraven in een kist onder de grond met alleen een telefoon en paar andere dingen en hij moet proberen er levend uit te komen.

Oke dat is toch wel anders als brake dan. Zeker het kijken waard

Wat een fags laten ze dat engelse paard winnen.. Nederland was veel beter :o constant fouten dat engelse wijf..

Ik heb nog aardig wat moeite moeten doen om je te overtuigen hopelijk is het, het waard voor mij :rolleyes:

• #1.355
Kan je geen karma geven.

Ik ben ook lang geen troll meer, kloot nu wat aan hier omdat ik me verveel

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 15:52 ----------

Kreeg te veel rode kaarten :p

Waarom denk je dat alle goede trolls nu weg zijn? :(
Ik heb nog maar 1 kaart gekregen en dat was omdat ik ooit een topic had gebump :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 17:39 ----------

Killy, jij bent nooit een troll geweest.. Enkel je irritante zelf.
:roflol::roflol: was net aan het drinken :roflol: het kwam er langs mijn neus terug uit :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven