Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er hier nog meer mensen die erg fan zijn van films? Zoja, laat me effe weten. Ik ben compleet leeg qua wat ik wil zien. Ik heb het idee dat ik alles al gezien heb. Misschien kunnen we wat goeie films uitwisselen, ik weet erg veel goeie die jullie vast nog niet gezien hebben.
Zijn er hier nog meer mensen die erg fan zijn van films? Zoja, laat me effe weten. Ik ben compleet leeg qua wat ik wil zien. Ik heb het idee dat ik alles al gezien heb. Misschien kunnen we wat goeie films uitwisselen, ik weet erg veel goeie die jullie vast nog niet gezien hebben.
Shawshank redemption, warrior, pursuit of happyness. The Green Mile, Saving Private Ryan, Forrest Gump.
Voor de rest ben ik niet zo goed in Namen... Big T had een topic over films met zijn persoonlijke favorieten.. Moet je effe zoekfunctie gebruiken.
Killy, jij bent nooit een troll geweest.. Enkel je irritante zelf.
Oke dat is toch wel anders als brake dan. Zeker het kijken waard
Ik heb nog aardig wat moeite moeten doen om je te overtuigen hopelijk is het, het waard voor mij![]()

Ik heb nog maar 1 kaart gekregen en dat was omdat ik ooit een topic had gebumpIk ben ook lang geen troll meer, kloot nu wat aan hier omdat ik me verveel
---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 15:52 ----------
Kreeg te veel rode kaarten
Waarom denk je dat alle goede trolls nu weg zijn?![]()

Killy, jij bent nooit een troll geweest.. Enkel je irritante zelf.

was net aan het drinken
het kwam er langs mijn neus terug uit 
Ik heb nog maar 1 kaart gekregen en dat was omdat ik ooit een topic had gebump![]()