Hé kathleen, heb je zin om mee een film op te nemen met mij?
Johan92 mag filmen!!!!!
![]()
Gratis shake

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Johan92 mag filmen!!!!!
![]()

Johan92 mag filmen!!!!!
![]()

Yeaaaaah! Zal zeer educatief worden..
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:11 ----------
Gratis proteine shake voor kathleen? Geheel biologisch.![]()

zit allemaal gifs van katten te zien! Die beesten zijn echt geweldig 
Idd !!Volgens mij is het niet kathleen die dan de lading krijgt![]()
Johanzit allemaal gifs van katten te zien! Die beesten zijn echt geweldig
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:16 ----------
Idd !!Johan
zit allemaal gifs van katten te zien! Die beesten zijn echt geweldig
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:16 ----------
Idd !!Johan

De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.
De hoeveelheid zaad per lozing varieert van een halve tot twee theelepels. Het pH-gehalte van sperma is neutraal (goed voor de vagina) en bevat per theelepel circa vijf calorieën (goed voor de lijn). Over de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid sperma zijn de deskundigen het oneens. Het is daarom verstandig om naast 'mannensap' ook de nodige groentesappen in te nemen.
ya rly

Momenteel zit ik aan de nutella whey

ya rly
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
enzovoort ...
Die met die lazer..nee, gewoon toevallig op de catten gifs terecht gekomen. Kan ook andere dingen posten als je wil

Met melk wel, met water minder. En ik drink hem natuurlijk met waterbeetje lekker? ik ben de cookies en cream beetje zat aan het worden dus kan net zo goed een smaak erbij doen (of smaakloos)

nee, gewoon toevallig op de catten gifs terecht gekomen. Kan ook andere dingen posten als je wil
had gisteren een bedorven kiwi opgevreten, ik kon schijten als een neushoorn.. Daar toevallig gifje van?