Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt niet veel te zeggen he. :)

tumblr_lxew10DZtp1qzjlrro1_500.gif

Daar gaan je gains.. ;)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:43 ----------

Had ik je al verteld dat ik de ideale schoonzoon ben?

Hint :)
Kathleen is nog wat jong voor kinderen hoor. Wacht nog maar een paar jaar voor je met haar dochter kan daten!

Wat is het beste: Witte rijst of zilvervliesrijst. Zilvervlies zeker..

Had ik je al verteld dat ik de ideale schoonzoon ben?

Hint :)

Dude, wat zeg je dat tegen haar? Dat is een line die je moet gebruiken bij de moeder, niet bij Katleen zelf. Wat kan het haar schelen dat je een goede schoonzoon zou zijn voor haar moeder?

Tenzij je van plan bent nu al een abbo te nemen op de toekomstige (?) dochter van Katleen...

Wat is het beste: Witte rijst of zilvervliesrijst. Zilvervlies zeker..
Basmati rijst is goed genoeg. Zilvervlies rijst is beter, maar is echt niet zo lekker

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:48 ----------

Dude, wat zeg je dat tegen haar? Dat is een line die je moet gebruiken bij de moeder, niet bij Katleen zelf. Wat kan het haar schelen dat je een goede schoonzoon zou zijn voor haar moeder?

Tenzij je van plan bent nu al een abbo te nemen op de toekomstige (?) dochter van Katleen...
Je moet zeggen:
hé is u vader nen terrorist? Want gy ze wel een boemmeke! :D :o

tumblr_lwe59quYz91qdjhv0o1_500.gif

Basmati rijst is goed genoeg. Zilvervlies rijst is beter, maar is echt niet zo lekker

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:48 ----------

Je moet zeggen:
hé is u vader nen terrorist? Want gy ze wel een boemmeke! :D :o

Ik vind dat juist zo lekker xD :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven