JoshA
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan zeker en vast wel iets verzinnen

Hoi.Dan loop je heel wat eurootjes mis...
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:40 ----------
Hey schatje.![]()

Goed voor jou hé xDDaar gaan je gains..
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:43 ----------
Had ik je al verteld dat ik de ideale schoonzoon ben?
Hint![]()
Kathleen is nog wat jong voor kinderen hoor. Wacht nog maar een paar jaar voor je met haar dochter kan daten!Daar gaan je gains..
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:43 ----------
Hint![]()
Hint![]()
Idd, ik wacht er nog wel 10 jaar mee ofzo xDKathleen is nog wat jong voor kinderen hoor. Wacht nog maar een paar jaar voor je met haar dochter kan daten!
Hint![]()
Basmati rijst is goed genoeg. Zilvervlies rijst is beter, maar is echt niet zo lekkerWat is het beste: Witte rijst of zilvervliesrijst. Zilvervlies zeker..
Je moet zeggen:Dude, wat zeg je dat tegen haar? Dat is een line die je moet gebruiken bij de moeder, niet bij Katleen zelf. Wat kan het haar schelen dat je een goede schoonzoon zou zijn voor haar moeder?
Tenzij je van plan bent nu al een abbo te nemen op de toekomstige (?) dochter van Katleen...

Dude, wat zeg je dat tegen haar? Dat is een line die je moet gebruiken bij de moeder, niet bij Katleen zelf. Wat kan het haar schelen dat je een goede schoonzoon zou zijn voor haar moeder?
Tenzij je van plan bent nu al een abbo te nemen op de toekomstige (?) dochter van Katleen...
Basmati rijst is goed genoeg. Zilvervlies rijst is beter, maar is echt niet zo lekker
---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:48 ----------
Je moet zeggen:
hé is u vader nen terrorist? Want gy ze wel een boemmeke!![]()
![]()

Je moet zeggen:
hé is u vader nen terrorist? Want gy ze wel een boemmeke!![]()
![]()

Oké, dan eet je zilvervlies rijst

Zegt ie ook met zo'n signature. Ideale schoonzoon om je dochter eens goed door laten uit te hollen.
![]()
Dat is gewoon een tekst van een liedje..
Ik ben niet zoals jullie! 
Oké, dan eet je zilvervlies rijst
Zowiezo altijd dingen nemen die je lust, anders hou je het nooit vol