XXL Nutrition

vraag over borstspieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maichel

Cool Novice
Waardering
0
Welke oefening kan ik het beste doen voor de binnenkant en onderkant van mijn borst? de zijkant (train ik me flyes) ontwikkelt vrij goed. de bovekant (train ik met incline bench, flyes of dumbbells) gaat ook goed. maar de onderkant en de binnekant(voor die mooie lijn tussen de twee borsten :D ) lukken precies niet. Kan er iemand mij zeggen hoe ik die het beste kan trainen?
momenteel doe ik dippen (onderkant) en cable cross (binnekant)

Maichel zei:
Welke oefening kan ik het beste doen voor de binnenkant en onderkant van mijn borst? de zijkant (train ik me flyes) ontwikkelt vrij goed. de bovekant (train ik met incline bench, flyes of dumbbells) gaat ook goed. maar de onderkant en de binnekant(voor die mooie lijn tussen de twee borsten :D ) lukken precies niet. Kan er iemand mij zeggen hoe ik die het beste kan trainen?
momenteel doe ik dippen (onderkant) en cable cross (binnekant)

OMFG!!! Not again?!?!??! EEK!!!

gebruik de search en je komt erachter waarom ik zo reageer ;)

TEH TERROR STRIKES BACK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ooooooooooooo ooooooooo...oo ...oo. o

*in afgrond valt

Binnenkant borst traint men het beste door middel van visualisatietechnieken en toepassingen van ijdele hoop :cool:

Het is onmogelijk alleen de binnenkant van je borst te trainen.
Hier zijn al tal van topics over geweest. Met het gebruik van de search was je hier zelf ook achter gekomen.
Voor de onderkant van de borst kan je het beste decline oefeningen doen.

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.html#anchor165455 Hier zijn genoeg decline oefeningen te vinden.

Succes ermee...

Technieken voor binnenkant borst zijn enkel voor gevorderde ingewijden. Deze geheime technieken mogen niet op het forum besproken worden maar dienen van meester tot leerling via persoonlijk onderricht overgebracht worden.

In de tussentijd zal voldoende massa op je borstspieren er voor zorgen dat de ruimte ertussen (aka de binnenkant) kleiner zal lijken.

(nu even offtopic, hoe zorg ik ervoor dat als ik een elastiekje oprek de
linkerkant meer spanning heeft dan de rechterkant ?)

wazzup zei:
nu even offtopic, hoe zorg ik ervoor dat als ik een elastiekje oprek de
linkerkant meer spanning heeft dan de rechterkant?

Elastiek om je bovenbeen doen. Kwartslag naar links draaien en de bovenkant van je bovenbeen aanspannen :D

wazzup zei:
Technieken voor binnenkant borst zijn enkel voor gevorderde ingewijden. Deze geheime technieken mogen niet op het forum besproken worden maar dienen van meester tot leerling via persoonlijk onderricht overgebracht worden.

In de tussentijd zal voldoende massa op je borstspieren er voor zorgen dat de ruimte ertussen (aka de binnenkant) kleiner zal lijken.

(nu even offtopic, hoe zorg ik ervoor dat als ik een elastiekje oprek de
linkerkant meer spanning heeft dan de rechterkant ?)
:roflol:

zulke vraag vraagt om verkeerde antwoorden :D

dude, laat mij diegene zijn die je uit de verwarring mag bevrijden: binnenkant borst kan je niet trainen

Die lijn komt er alleen als je borst als geheel genoeg vlees bevat, als het centrale deel groeit worden de randen ook dikker, je moet dus gewoon trainen zoals je nu doet, platte bench erbij gooien en geduld hebben.

Santoz zei:
zulke vraag vraagt om verkeerde antwoorden :D

dude, laat mij diegene zijn die je uit de verwarring mag bevrijden: binnenkant borst kan je niet trainen

Denk dat je bedoelt: Je kan m wel trainen, maar niet isoleren! Je traint je borstspier, en daarmee ook de binnenkant en buiten kant etc. Maar accent verleggen kan alleen over de breedte richting van de spier. Dus bovenkant/onderkant. Ff om misverstanden te voorkomen

ik hou van een grote grove lijn tussen me pecs, en daarom slaap ik dan ook op me buik/lul :D

@ Naga

:mier:

:D

Maar wel correct wat je zegt ;)

Met trainen alleen zal het moeilijk gaan de binnenkant van je borst te trainen het wil wel eens lukken als je een week voordat je je borst gaat trainen een BH draagt en hem dan ook nog met trainen aanhoud en dan veel fly oefeningen doet.

Op het einde van die zin staat gelukkig wel een punt :rolleyes: :mad:

Naga zei:
Denk dat je bedoelt: Je kan m wel trainen, maar niet isoleren! Je traint je borstspier, en daarmee ook de binnenkant en buiten kant etc. Maar accent verleggen kan alleen over de breedte richting van de spier. Dus bovenkant/onderkant. Ff om misverstanden te voorkomen

zo is het idd, indien ik me verkeerd uitdrukte, thx for correcting ;)
ik wil maar bedoelen dat je geen oefeningen kan doen VOOR binnenkant borst
je traint je borst en daarmee is ook alles gezegd, die borstspier bepaalt dus simpelweg hoe je borstvorm zal zijn.

Strictly confidential!! Als ik het je zou zeggen zouden de andere "ingewijden" me 3 vingers afhakken en me voor altijd met ballonetjes laten trainen zodat ik nooit meer een spiertje bijkom :eek:

OK heren. Ik ben blij dat iedereen hier van het feit op de hoogte is dat je binnen/buitenkant niet kan accentueren en ik denk dat de vraagsteller het nu wel begrijpt (denk ik toch wel :) ) dus topic gaat op slot

3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven