AndroidHealthClinic

Vraag over buikspieroefeningen

Speeddragon

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
106kg
Het is misschien niet helemaal bodybuilding, maar vraag het me toch af. Soms doe ik buikspieroefeningen, en bij b.v een bokstraining zijn ze verplichte kost. Echter waar ik nu al verschillende adviezen over heb gehoord is het volgende:

1.Tijdens de buikspieroefeningen span je je buikspieren nog extra hard aan en je houd deze spanning vast, ook op het rustpunt. (ademen wordt dan bijna onmogelijk)

2.tijdens de buikspieroefeningen span je je buik inderdaad extra hard aan maar op t rustpunt laat je dit los

3..Nee je spant ze niet extra aan, hier is de oefening zelf al voor. Wat doen jullie meestal, heb vaak het gevoel dat mijn rug meer pijn doet dan mijn buikspieren bij wijze van spreke..

Laatst bewerkt:
knijpen met de spier die je traint kan sowieso gaan kwaad en voorkomt dat je met belachelijke gewichten aan het zwaaien bent zonder resultaat te boeken.

• Topic Starter Topic Starter
Dus wat jou betreft is een beetje extra knijpen tijdens de buikspieroefeningen niet erg. Moet er wel op letten dat ik niet van alles extra aanspan om mijn buik extra aan te spannen haha

Terug
Naar boven