- Waardering
- 3.868
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Je eet 1 keer per dag, ook al zou je veel meer kunnen eten zonder aan te komen
Hoe weet je dan dat je niet aan zou komen als je wel veel eet? Omdat je eens 1 of 2 dagen meer gegeten hebt en niet zwaarder werd? Zwaarder worden gebeurt door je voeding voor langere tijd aan te passen.
Daarbij zou je ook kunnen overwegen om je hele lichaam te trainen ipv jezelf uit balans te trainen en een raar lichaam te vormen.
Hoe weet je dan dat je niet aan zou komen als je wel veel eet? Omdat je eens 1 of 2 dagen meer gegeten hebt en niet zwaarder werd? Zwaarder worden gebeurt door je voeding voor langere tijd aan te passen.Daarbij zou je ook kunnen overwegen om je hele lichaam te trainen ipv jezelf uit balans te trainen en een raar lichaam te vormen.

als ik daar wat resultaat zie dan ga ik natuurlijk ook wel andere dingen erbij doen maar ik wil mezelf momenteel eigenlijk even focussen op nek / arm / buik om het zo even te zeggen. De rug word ook wel een klein beetje getrained door de verschillende oefeningen lijkt mij, want ik voel aan beide kanten laag in de rug ook wel dat de spieren spannen soms... het is niet veel natuurlijk maar wel een klein beetje