domorelles
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
hallo allemaal,
ik ben sinds januari weer fanatiek begonnen met trainen en ben sinds die tijd van 106 kilo naar 95 kilo gegaan. ik zie duidelijke veranderingen aan mijn lichaam alleen blijft het rond mijn buik en de zogenoemde 'lovehandles' zitten
(heb trouwens anderhalf jaar geleden op 122 kilo gezeten, misschien is dat de reden...). nu vraag ik me af of ik toch nog iets fout doe en wat ik eventueel zou kunnen verbeteren. ik heb voor zover ik zelf kon me voedingsschema aangepast en me training ook. mijn training is als volgt:
ma: full body workout (4 sets van 15hh) + 45-60 min cardio
di: buikspieren + 45-60 min cardio op lage hartslag
wo: full body workout (4 sets van 15hh) + 45-60 min cardio
do: buikspieren + 45-60 min cardio op lage hartslag
vr: full body workout (4 sets van 15hh) + 45-60 min cardio
in het weekend doe ik soms ook nog cardio en biceps/triceps.
voedingsschema staat in de bijlage, volgens mij is het redelijk in orde, maar als er dingen veranderd moeten worden hoor ik het graag! (preworkout en postworkout laat ik even achterwegen tot ik rond de 90 kilo zit).
drink +-3,5 liter water per dag, geen chips/snoepjes of frisdranken(heel af en toe een blikje redbull). volg mijn dieet strict, omdat ik graag me resultaten wil behalen en mijn buik weg wil hebben. naast mijn dieet ben ik sinds 2 dagen ook begonnen met een fatburner(dexaprine) en neem ik ook iedere ochtend 3 capsules visolie + 1 Multivit tablet.
blikje tonijn eet ik meestal met een klein beetje komkommer erdoor en bij mijn groenten doe ik een beetje woksaus, maar niet veel!
ik hoop dat iemand me kan helpen
ik ben sinds januari weer fanatiek begonnen met trainen en ben sinds die tijd van 106 kilo naar 95 kilo gegaan. ik zie duidelijke veranderingen aan mijn lichaam alleen blijft het rond mijn buik en de zogenoemde 'lovehandles' zitten
(heb trouwens anderhalf jaar geleden op 122 kilo gezeten, misschien is dat de reden...). nu vraag ik me af of ik toch nog iets fout doe en wat ik eventueel zou kunnen verbeteren. ik heb voor zover ik zelf kon me voedingsschema aangepast en me training ook. mijn training is als volgt:ma: full body workout (4 sets van 15hh) + 45-60 min cardio
di: buikspieren + 45-60 min cardio op lage hartslag
wo: full body workout (4 sets van 15hh) + 45-60 min cardio
do: buikspieren + 45-60 min cardio op lage hartslag
vr: full body workout (4 sets van 15hh) + 45-60 min cardio
in het weekend doe ik soms ook nog cardio en biceps/triceps.
voedingsschema staat in de bijlage, volgens mij is het redelijk in orde, maar als er dingen veranderd moeten worden hoor ik het graag! (preworkout en postworkout laat ik even achterwegen tot ik rond de 90 kilo zit).
drink +-3,5 liter water per dag, geen chips/snoepjes of frisdranken(heel af en toe een blikje redbull). volg mijn dieet strict, omdat ik graag me resultaten wil behalen en mijn buik weg wil hebben. naast mijn dieet ben ik sinds 2 dagen ook begonnen met een fatburner(dexaprine) en neem ik ook iedere ochtend 3 capsules visolie + 1 Multivit tablet.
blikje tonijn eet ik meestal met een klein beetje komkommer erdoor en bij mijn groenten doe ik een beetje woksaus, maar niet veel!
ik hoop dat iemand me kan helpen

Bijlagen
Laatst bewerkt: