MuscleMeat

Vraag over Gyno wegtrekken na 4 jaar.

prima, noem het hoe je wilt. je advies dat het weg te cutten is is fout. Ook werken de middeltjes voor "de reguliere gyno" niet bij dit probleem. Mochten mensen dit niet willen aannemen, ga het gerust eens proberen en deel je resultaat hier, ik kan je echter al vertellen dat het verspilde moeite is.
Ik adviseer cutten als het PSEUDOgyno is, i.e. als het geen klierweefsel is. Dat cutten niet helpt tegen klierweefsel (of bindweefsel als het er maar lang genoeg zit, en dan kan cutten toch nog enigszins helpen tegen klierweefsel als het oestrogeen voldoende verlaagt) ga ik niet ontkennen.

Ik heb precies dat wat bsbsbs omschrijft en het is inderdaad OOK gewoon gyno. Ik heb hier een echo van laten maken en dat soort dingen maar ze wilden me niet opereren helaas. Als het dus een beetje koud is, kippenvel of gewoon even het momentum dan kun je totaal niet zien dat er een ophoping gyno achter de tepels zit. Is dit nu nog weg te krijgen met letro (als het er al jaren zit) of is een operatie nu toch het enige echte redmiddel?

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Ik adviseer cutten als het PSEUDOgyno is, i.e. als het geen klierweefsel is. Dat cutten niet helpt tegen klierweefsel (of bindweefsel als het er maar lang genoeg zit, en dan kan cutten toch nog enigszins helpen tegen klierweefsel als het oestrogeen voldoende verlaagt) ga ik niet ontkennen.

Op een laag vetpercentage is het inderdaad stukken minder goed zichtbaar. Ben 3kilo vet/vocht aangekomen nu en je ziet overduidelijk verschil

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Op een laag vetpercentage is het inderdaad stukken minder goed zichtbaar. Ben 3kilo vet/vocht aangekomen nu en je ziet overduidelijk verschil

Ik heb precies dat wat bsbsbs omschrijft en het is inderdaad OOK gewoon gyno. Ik heb hier een echo van laten maken en dat soort dingen maar ze wilden me niet opereren helaas. Als het dus een beetje koud is, kippenvel of gewoon even het momentum dan kun je totaal niet zien dat er een ophoping gyno achter de tepels zit. Is dit nu nog weg te krijgen met letro (als het er al jaren zit) of is een operatie nu toch het enige echte redmiddel?
Endocriene therapie (tamoxifen) kan helpen, maar na enkele jaren is het meestal een hopeloze zaak; het klierweefsel is dan (grotendeels) gedifferentieerd naar bindweefsel. Kunt het proberen uiteraard.

Dat dacht ik dus ook.. Beperken zou nog wel mogelijk zijn maar om het nu nog weg te krijgen zonder operatie zie ik somber in. Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is letro maar is de moeite niet waard denk ik in mijn geval. Mee leren leven of opereren is mijn advies ;)

is een k*t ziekte. en ik haat t

niet veel... beetje frustratie over puffyniples...

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij word dit niet vergoed zo een operatie. Tenzij het echt misvormd is en de pijn ondragelijk is denk ik. Wel jammer, ik heb het altijd gehad zelfs voor de kuur.

Ik vind het echt jammer want dit is echt het enige waar ik niet tevreden oer ben. Met een buikje kan ik teminste nog leven...

Volgens mij word dit niet vergoed zo een operatie. Tenzij het echt misvormd is en de pijn ondragelijk is denk ik. Wel jammer, ik heb het altijd gehad zelfs voor de kuur.

Ik vind het echt jammer want dit is echt het enige waar ik niet tevreden oer ben. Met een buikje kan ik teminste nog leven...

is een prijzige operatie idd.. Alleen de echo al kost rond de 150 euro, operatie zelf komt er een nulletje bij :o

• Topic Starter Topic Starter
is een prijzige operatie idd.. Alleen de echo al kost rond de 150 euro, operatie zelf komt er een nulletje bij :o

Waaaat ????

Dus voor 1500 - 2k kan ik dit probleem permanent tacklen?

Ik ga morgen meteen me huisarts bellen.

Thx voor de tip

Volgens mij is dat de prijs per borst (not sure) :o

Tussen de 1000 en 1500 per tepel idd haha verschild per praktijk :roflol:

ja totaal is t ongeveer 3000 euro. had laatst contact met een arts die dit doet (via een site gevonde) en vlgns mij was het 2000 euro compleet... dus beide tepels. maar ik hoor wel vaker dat t bullshit is en per tepel is.

Beetje zielig doen bij de docter dus dat je er vaak pijn aan hebt en je er depressief van wordt :o

Terug
Naar boven