Fitness Seller

Vraag over het gebruik van roaccutane???

Body2Perfect

Cool Novice
Waardering
0
Beste forum leden :D

ik ben sinds 20 nov gestrart met roa op 40mg per dag..

ik heb niet heel ernstig acne maar vind het wel erg storend ook heb ik wat last van vocht bultjes vanwege het kuren..!!

me vraag was eigenlijk aan de mensen op dit forum die ook roa hebben gebrukt na een kuur of gewoon in het dagelijkse leven hoe lang het duurde voor de acne was weg getrokken??

laat me ook ff weten of je een ernstige of niet ernstige vorm had van acne??

bedankt en wish me luck!!

ik heb er geen ervaring mee maar ik heb er wel veel over gelezen op DBB door het op te zoeken dus als ik jou was zou ik dat zeker even doen!

• Topic Starter Topic Starter
heb me er erg goed in verdiept en het vroeger in het verleden in de pubbertijd ook al x gebruikt dus ben er wel van op de hoogte maar was benieuwd na de gebruikers ervaring van de mensen hiero

en daar bedoel ik mee na wat voor tijd de acne bij hun weg was na het gebruik van roa

Ik heb de antwoorden niet, maar hoe zit het eigenlijk met spierpijn, massawinst en trainen icm roa? Twijfel namelijk al heel lang over dit goedje...

Ik heb de antwoorden niet, maar hoe zit het eigenlijk met spierpijn, massawinst en trainen icm roa? Twijfel namelijk al heel lang over dit goedje...

zover ik weet kan het wel wat spierpijn veroorzaken bij topsporters maar dat heeft verder niet echt invloed op je spierwinst.. er zijn wel wat gevallen bekend met depressies.. en zelfmoord maar over de miljoenen gebruikers vanaf ergens in de jaren 80 valt dat allemaal mee

tjah ik heb wel x een artikel gelezen over dat het je groei belemmert maar zal dat zo wezen is dat vast minimaal

zover ik weet kan het wel wat spierpijn veroorzaken bij topsporters maar dat heeft verder niet echt invloed op je spierwinst.. er zijn wel wat gevallen bekend met depressies.. en zelfmoord maar over de miljoenen gebruikers vanaf ergens in de jaren 80 valt dat allemaal mee

tjah ik heb wel x een artikel gelezen over dat het je groei belemmert maar zal dat zo wezen is dat vast minimaal

Dus je kan (ook als je naturel bent) gewoon lekker doortrainen etc. zonder dat je weer kilo's verliest of halfsuf ligt te benchen? Bij een maat van mij duurde het trouwens 3 maanden...toen was alles weg!

Dus je kan (ook als je naturel bent) gewoon lekker doortrainen etc. zonder dat je weer kilo's verliest of halfsuf ligt te benchen? Bij een maat van mij duurde het trouwens 3 maanden...toen was alles weg!

ja idd het heeft verder niet echt gevolgen op je training het enige wat ik vervelend vind van het gebruik van roa en heb er nu al last van is een erg dunne gezichts huid

dat betkent dat als je een puistje uit zou drukken je dan meteen echt een wond hebt en stukje vel van je gezicht af is.. en de droge lippen zijn erg irritant

maar voor de rest ja het feit dat je beetje bleek bent hahahah

ja idd het heeft verder niet echt gevolgen op je training het enige wat ik vervelend vind van het gebruik van roa en heb er nu al last van is een erg dunne gezichts huid

dat betkent dat als je een puistje uit zou drukken je dan meteen echt een wond hebt en stukje vel van je gezicht af is.. en de droge lippen zijn erg irritant

maar voor de rest ja het feit dat je beetje bleek bent hahahah

maar 1 ding is echt zeker dit is echt het enigste middel wat echt zorgt dat je acne weg gaat..!!

tjah het heeft bepaalde vervelende bijwerkingen maar dat hebben aas ook dus ik neem het voor lief..

Okee, helder...Ik zit onder de rode plekken/puistjes dus zal er mss ook aan moeten geloven...Maar iig mijn maat gebruikte het 3 maanden (zonder te sporten dan...want dat doet die luie mfér niet:D) Hij heeft nu een gezegende huid!

ja het werkt echt super... je kan het trouwens zo bestellen via internet dan hoef je niet helemaal via dermatoloog en bloed testen enz..

en het is nu winter daarom doe ik het ook dan zie ik er weer stralend uit tegen de zomer :P

ik wil de link wel ff voor je zoeken??

Ik heb een huisarts die het me zo wil voorschrijven:D Maar toch bedankt!! (En ja ik weet het, ik doe moeilijk...maar ik ben serieus bang voor die shit ivm al die negatieve verhalen...dus zit nu aan de zink om dat eens te proberen, als dat niet helpt ga ik aan de roa...Met arts overlegd)

zink werkt na mijn mening niet het enige wat bij sommige wel effect heeft is vitamine a

maar dat zeg ik bij sommige

ik wil graag me problemen verhelpen en roa doet dat voor mij zeker vandaar dat ik daar voor heb gekozen..

was alleen erg benieuwd hoe andere erover denken en hoe lang het bij hun duurde voor de acne was weg getrokken vandaar deze post :D hoe sneller weg hoe beter haha

Duidelijk...Weg gaat het zeker...Geduld:D...Succes bro!

Ik heb een huisarts die het me zo wil voorschrijven:D Maar toch bedankt!! (En ja ik weet het, ik doe moeilijk...maar ik ben serieus bang voor die shit ivm al die negatieve verhalen...dus zit nu aan de zink om dat eens te proberen, als dat niet helpt ga ik aan de roa...Met arts overlegd)

als je zo bang bent voor de bijwerkingen vraag dan Differingel aan je dokter

dat spul is de smeerbare roa en werkt net zo goed, maar met minder bijwerkingen, je moet het wel elke dag smeren...

Bedankt voor de suggestie:)

Beste forum leden :D

ik ben sinds 20 nov gestrart met roa op 40mg per dag..

ik heb niet heel ernstig acne maar vind het wel erg storend ook heb ik wat last van vocht bultjes vanwege het kuren..!!

me vraag was eigenlijk aan de mensen op dit forum die ook roa hebben gebrukt na een kuur of gewoon in het dagelijkse leven hoe lang het duurde voor de acne was weg getrokken??

laat me ook ff weten of je een ernstige of niet ernstige vorm had van acne??

bedankt en wish me luck!!

flink acne op rug en redelijke acne op borst. na 3 maanden op 40 to 60 mg was het weg.

Duurt 5 maanden voor het volledig weg is. De eerste maand word het erger. Suc 6

Terug
Naar boven