Fitness Seller

Vraag over het gebruik van roaccutane???

Body2Perfect

Cool Novice
Waardering
0
Beste forum leden :D

ik ben sinds 20 nov gestrart met roa op 40mg per dag..

ik heb niet heel ernstig acne maar vind het wel erg storend ook heb ik wat last van vocht bultjes vanwege het kuren..!!

me vraag was eigenlijk aan de mensen op dit forum die ook roa hebben gebrukt na een kuur of gewoon in het dagelijkse leven hoe lang het duurde voor de acne was weg getrokken??

laat me ook ff weten of je een ernstige of niet ernstige vorm had van acne??

bedankt en wish me luck!!

ik heb er geen ervaring mee maar ik heb er wel veel over gelezen op DBB door het op te zoeken dus als ik jou was zou ik dat zeker even doen!

• Topic Starter Topic Starter
heb me er erg goed in verdiept en het vroeger in het verleden in de pubbertijd ook al x gebruikt dus ben er wel van op de hoogte maar was benieuwd na de gebruikers ervaring van de mensen hiero

en daar bedoel ik mee na wat voor tijd de acne bij hun weg was na het gebruik van roa

Ik heb de antwoorden niet, maar hoe zit het eigenlijk met spierpijn, massawinst en trainen icm roa? Twijfel namelijk al heel lang over dit goedje...

Ik heb de antwoorden niet, maar hoe zit het eigenlijk met spierpijn, massawinst en trainen icm roa? Twijfel namelijk al heel lang over dit goedje...

zover ik weet kan het wel wat spierpijn veroorzaken bij topsporters maar dat heeft verder niet echt invloed op je spierwinst.. er zijn wel wat gevallen bekend met depressies.. en zelfmoord maar over de miljoenen gebruikers vanaf ergens in de jaren 80 valt dat allemaal mee

tjah ik heb wel x een artikel gelezen over dat het je groei belemmert maar zal dat zo wezen is dat vast minimaal

zover ik weet kan het wel wat spierpijn veroorzaken bij topsporters maar dat heeft verder niet echt invloed op je spierwinst.. er zijn wel wat gevallen bekend met depressies.. en zelfmoord maar over de miljoenen gebruikers vanaf ergens in de jaren 80 valt dat allemaal mee