AndroidHealthClinic

Vraag over het gebruik van roaccutane???

Ja en ik vind het trouwens wel zonde , voor een paar vochtbultjes je hele llever naar de klote helpen. Niet echt slim imo.....

• Topic Starter Topic Starter
na het zijn vochtbultjes in me nek en vooral acne op rug en borst

haha ga echt niet voor niks met al die bijwerkingen lopen voor paar bultjes haha

ik heb het 3 maanden gedaan , ik vertel je het is geen pretje hij zeker indirecte invloed op je training.
ik voelde me lusteloos , en was heel de dag uitgedroogd van dat kk spul.
Was er daarom ook mee gestopt na 3 maanden vanwege die klote bijwerkingen.
Denk dat je bijwerkingen niet moet onderschatten maar verschilt denk ik per persoon hoe die ze kan verdragen

btw was niet helemaal weggegaan en denk dat ik daarvoor zon 6 maanden dat spul moet nemen :eek2:

ik zou er anders zelf wat bestellen maar dit is ****ing duur

Roaccutane 20 mg 30 caps. € 43,50 € 43,50
subtotaal : € 43,50

consult arts € 12,40 € 12,40

recept regels € 6.86 € 6,86

verzend + handlingskosten € 11,40 € 11,40

Totaal € 74,16

veel goedkoper zul je het niet vinden, vriend. of je moet het van je huisarts krijgen.

Ja en ik vind het trouwens wel zonde , voor een paar vochtbultjes je hele llever naar de klote helpen. Niet echt slim imo.....

onzin. meerdere malen roa genomen (tot op 60mg per dag voor 5 maanden) en levertests waren altijd prima. je kan beter 4 maanden roa nemen dan 6 weken winstrol(st) ;)

ken verschillende dermatologen die met meer dan 30 jaar ervaring in het vak en ook zij zijn er van overtuigd dat de bijwerkingen van roa op je lever overdreven worden.

Het heeft enig uitwerking op je lever, maar als je roa neemt en verder geen medicijnen, niet zwaar drinkt en niet aan de As zit, is de belasting prima binnen de perken te houden.

Dit althans volgens meerdere zeer ervaren dermatologen die ik gesproken heb.

Terug
Naar boven