Fitness Seller

vraag

afcaa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
hallo ik ben afcaa ben 16 jaar en 1,70 ik wil graag wat meer spieren maar hoe kan ik meer spieren krijgen en een beetje afvallen ik heb geen zin om naar een sport school gaan. kan de voldene dingen gebruiken een roeimachine gewoon een simpele zonder scherm en zo en gewichten tot 6kg wil graag voor de zomer een beetje gespierd er uit zien hoe krijg ik dit voor elkaar?

400 crunches per dag doen! zeker weten jij hebt monster abs tegen de zomer!!!! vinden de dames leuk mattie jwt

Toch naar een sportschool gaan

• Topic Starter Topic Starter
ga wel net beginnen he conditie is dus nog een beetje laag

hoeveel weeg je?

77 kg eenigste wat ik nu train zijn gewoon armspieren met halters

als je een beetje fatsoenlijk wil trainen zal je toch naar de sportschool moeten

kan dat niet gewoon thuis met gewichten en een roeien push ups en crouches? of zal het dan lang gaan duren?

sport school valt zowiezo af. de sportschool die het dicht bij is is ongeveer 30km daarnaast moet ik ook nog naar school dus kan ik niet 30 km gaan fietsen om ff te sporten en weer terug

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 21:33 ----------

jantjee wat is bulken

Laatst bewerkt:
Dan zou ik gewoon een beetje te gaan joggen / fietsen / roeien. Maar die 6kg dumbbells heb je niets aan.

is het dan voor de zomer vakantie perfecto?

bulken is meer eten dan je dagelijkse behoeften

dan kom je tog juist meer aan dat is nou juist niet de bedoeling wel aankomen alleen kwa spieren dan

en er gaan jaren training overheen voordat je een mooi lichaam hebt dus nee het is niet perfecto eerder noppes nadia

wat ik nu eet is 's ochtends drink ontbijt 's middags 4 a 5 boterhammen met choco pasta en grill worst 's avonds meestal aardappels vlees en groenten een meestal ook nog sla wat ik drink door de dag heen is meestal water en dubbel fris light

Laatst bewerkt:
eerst die choco pasta maar eens wegflikkeren en gewoon kipfilet/kalkoenfilet op je brood doen. 5 boterhammen is ook veel te weinig. daar ga je sws niet op groeien. ik eet meer dan 10 boterhammen per dag en ik heb nog moeite om aan te komen.

nou aankomen is niet egt meer nodig denk ik he 77kg voor 1,70 is best hoog vind ik zelf dus ik had gedacht als ik zou gaan trainen wordt je lichaam straker en hoef je niet egt aftevallen neem ik aan? maar ik heb denk ik nog steeds geen groei spurt gehad dus kan dat zijn omdat ik teweining botherhammen eet? ik ga dan vanaf 5 januari kipfilet in plaats van choco pasta op brood doen en dan een stuk of 8 boterhammen eten is dat acceptabel of moet ik nog andere dingen verandern in me eet patroon

Laatst bewerkt:
nee dat zal niet door je aantal boterhammen komen. dat is gewoon genetisch bepaald. misschien komt er wel geen groeispurt meer bij jou of komt ie heel laat.

Thuis (en buiten) kan je ook prima trainen hoor!

Terug
Naar boven