XXL Nutrition

Vraagje Clen

TMontanaAms

Novice
Waardering
1
Ik ga beginnen met mn kuur, (winny/test) , maar wil weten of clen de moeite waard is om te pakken of loose ik daar ook spiermassa mee?
Heb me ooit eens laten vertellen dat clen puur vet verbrand, maar omdat je lichaam constant in "jog"mode is lijkt me dat 't ook spier afbreekt.

Ik ga beginnen met mn kuur, (winny/test) , maar wil weten of clen de moeite waard is om te pakken of loose ik daar ook spiermassa mee?
Heb me ooit eens laten vertellen dat clen puur vet verbrand, maar omdat je lichaam constant in "jog"mode is lijkt me dat 't ook spier afbreekt.

Eerste wat ik wil weten, ga je cutten of wil je gainen met je kuurtje?
Clen zou ik sowieso achterwege laten, word genomen als snoepjes blijkbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Gainen , maar om nog snel in BF te kunnen zakken aan 't eind van die kuur wou ik eig clen gaan pakken, maar wil ook niet mn nieuwe gains gelijk verliezen.

En een maat van me wil eig puur vet verliezen, dus hij gaat sowieso clennen, zijn vraag was of het ook zin had er nog anavar bij te pakken, dus een Clen+Var kuurtje, of heeft Var erbij pakken geen zin?

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 13:01 ----------

Of zal ik gelijk tijdens mn begin van mn kuur clennen? dat mn bf zakt voor ik wat van mn gains begin te merken (minste spierloss???) < brosience :D

Gainen , maar om nog snel in BF te kunnen zakken aan 't eind van die kuur wou ik eig clen gaan pakken, maar wil ook niet mn nieuwe gains gelijk verliezen.

En een maat van me wil eig puur vet verliezen, dus hij gaat sowieso clennen, zijn vraag was of het ook zin had er nog anavar bij te pakken, dus een Clen+Var kuurtje, of heeft Var erbij pakken geen zin?

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 13:01 ----------

Of zal ik gelijk tijdens mn begin van mn kuur clennen? dat mn bf zakt voor ik wat van mn gains begin te merken (minste spierloss???)

Bij massakuur zeker geen clen pakken. Zorg dat je na de kuur juist alle massa vast kunt houden. Ik zou pas een aantal maanden erna als je wilt cutten clen pakken (als j het wilt gwebruiken dan)

Oke, dus eig is er geen alternatief om nog ff in bf te zakken voor deze zomer?

Goed op je voeding en training letten. ;)

Ja dat sowieso s zonde anders. Wil 't maximale uit mn kuur kunnen halen qua gains, maar t zou ook fijn als ik voor de zomer nog wat in bf zou kunnen zakken.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 13:12 ----------

Zn idee erachter is om dan zo min mogelijk spiermassa te verliezen en nog net dat kleine beetje extra eraf weten te halen (hij zit zo rond de 18%)

18% jonge dan kan je naturel echt wel nog zakken naar 12% eazy leer jusit dieet opstellen en cardio verhogen daar moet je toch geen clen voor gaan nemen?

'Clennen' ook.:rolleyes:

Echt he?Klinkt als iets uit barbie's bruiloft.

'Ik ben ff lekker clennen Samanth..'

nuttigge reacties weer.

Alex, ja dat is hem ook duidelijk.. Maar hij wil t toch via drze weg doen, vandaar dat ik me even informeer voor em.

Want waar is clen anders voor dan?

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 08:33 ----------

Tuurlijk lekker kuren + clennen iets beters bestaat er niet.. Begin eens de regels hier door te lezen kan namelijk ook ff een aantal hier reporten voor hun "bijdrage" !?

Dus nog maar n keer de vraag; kan anavar + clen samen?

Niet zo gepikeerd man... :rolleyes:

Ja natuurlijk kan dat samen, maar waarom zou je dat willen?! Anavar wordt al veel gebruikt om op te Cutten, waarom wil je daar Clen bij gooien? Clen is geen ****ing snoep gast. Ga je eens goed inlezen over beiden ipv hier huillie te doen dat ze je topic vernken.

Plan s 2 weken clen, het idee achter anavar was een optie erbij om nog net dat beetje meer bf te verliezen en 't spierverlies zoveel mogelijk tegen te gaan.

En hoezo natuurlijk kan t samen.. Dacht gelezen te hebben dat var + winny niet de meest ideale combi is voor je lever. Vandaar mn vraa met met clen. clen s ook levertoxisch maar 2 weken clen en anavar 6 weken erachter aan moet je lever gewoon trekken toch?

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 08:47 ----------

En ik dacht misschien reageren clen en anavar niet goed met elkaar ofzo. Om eerlijk te zijn zijn dat 2 hulpmiddellen waar ik me nooit in geinteresseerd heb.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 08:49 ----------

Ben niet gepikeerd, wel valt me op zodra ik dat roep er gelijk een wat nuttiger antwoord komt

En als je een beetje een nuttig antwoord krijgt, beantwoord je daaropvolgend zelf zowat al je vragen. Ik snap gewoon nooit waarom mensen gelijk van alles willen combineren, altijd de snelste weg willen nemen naar hetgeen ze willen omdat de zomer eraan komt.

En als je je er wel over ingelezen had dan zou je Clen nog wel even links laten liggen.

Zoals ik al aangaf, " 2 hulpmiddellen waar ik me nooit in geinteresseerd heb "

Heb alleen even snel de wiki van clen en var doorgescand.
Maar snap niet hoezo clen dan links moet blijven liggen? Staat zelfs dat PT's en dieet sites t aanprijzen. Mr clen heb ik al uit mn hoofd gezet voor mezelf, nu enkel nog info nodig voor die maat die t gaat doen.

Hahaha hier ook al dat geanus

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 10:18 ----------

sorry for oftopic, maar zelfde soort bs bij mij in t topic ;)

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 10:19 ----------

't zijn wel steeds dezelfde die totaal niks bijdragen :lol:

not u punjab (K)

Terug
Naar boven