XXL Nutrition

vraagje ivm stackers

missymiss

Novice
Waardering
0
hoi,

ik heb een vraagje ivm stackers. eerst wil ik duidelijk maken dat ik een volledige nobody ben op gebied van vetbranders: so dont shoot me :)
ik ben een 25 - jarige vrouw die graag gewicht wil verliezen (ong 8-10 kg) in zo een kort mogelijke tijdspanne. Ik ga 3x/week spinnen. Ik heb op internet al heel veel goede reviews gelezen over stackers. Maar ik heb ook gelezen dat ze niet meer te verkrijgen zijn, aan de andere kant krijg je heel veel online shops te zien wanneer je googeld. Dit begrijp ik dus niet goed, kan je het nu nog kopen of niet? of alleen maar online? Ik heb op internet ook een test gedaan welke stacker het best bij mij zou passen, en dit zou stacker 3 xplc zijn. iemand hier ervaringen mee?

Ik heb dus eigenlijk 2 vragen, met name de ervaringen en waar ik deze kan vinden?

alvast bedankt!

zelf niet geprobeerd maar ik hoorde van iemand die er ook mee wou afvallen dat het slecht beviel. Ik wil ze ook wel eens proberen.
Ik denk dat ze op internet prima te bestellen zijn en weet toevallig dat er in nijmegen ook een winkel zit die stackers verkoopt!
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
je kan online een test doen welke stacker bij je past ( ff googlen)
ik heb de stacker 3 xplc zojuist besteld. Ben benieuwd!

Terug
Naar boven