AndroidHealthClinic

Vraagje ivm Winstrol

Juhhis

Cool Novice
Waardering
0
Sinds ik mij altijd verdiept heb op andere middelen dan Winstrol weet ik van Winstrol ook echter niet zoveel.

Mijn maat en ik willen een kuurtje van Winny only ( orals ). Dosering moeten we nog zien maar welke nevenwerkingen kan je gemiddeld verwachten van een lage/normale dosering?

thx

toen ik het gebruikte werd ik erg behaard op me borsten enzo en gezichtsbeharing nam drastich toee dit is natuurlijk persoons verbonden sommige worde juist kaal ervan just try it out

Sinds ik mij altijd verdiept heb op andere middelen dan Winstrol weet ik van Winstrol ook echter niet zoveel.

thx

Verdiep je dan ook eens in winstrol :rolleyes:

Een kuurtje 6 weken op 40-50 mg per dag is vrij mild, maar hou er wel rekening mee dat orals belasten zijn voor de lever.

zoekfunctie :coffeepc:

Hahaha... gaat weer nergens over.

van een kuurtje winstrol 40mg gedurende 6 weken moet je niet teveel groei verwachten maar bijwerkingen had ik ook niet. toch geen voelbare. een kameraad van mij heeft drie weken later zijn testosteron laat meten. zijn waardes waren normaal. levertesten idem. en dit zonder nakuur.

van winstrol alleen moetje niet veel verwachten, t is vooral lekker het na een kuur te nemen, zie je er goed hard uit

van een kuurtje winstrol 40mg gedurende 6 weken moet je niet teveel groei verwachten maar bijwerkingen had ik ook niet. toch geen voelbare. een kameraad van mij heeft drie weken later zijn testosteron laat meten. zijn waardes waren normaal. levertesten idem. en dit zonder nakuur.
Maar als je over de 40 mg gaat? 50,70,80 mg. Zal je dan niet een beter resultaat zien? of is 50mg echt het uiterste wat je moet gaan pakken?

omg tuurlijk is meer niet beter!! meerwaarde stijgt bijna niet alleen de bijwerkingen stijgen drastisch!

Ja ja ja winstrol is mild vooral voor je cholesterol :rolleyes: nou weten we het wel.

Winstrol, stanozolol en stromba staan voor hetzelfde toch? nu heeft een vriend van me een kuur gedaan stromba, superlicht...gaat ie scheiten, krijgt hij er een rode kleur bij....gewoon bloed....meerdere malen, ik bedoel lichter kon de kuur niet:S

Winstrol, stanozolol en stromba staan voor hetzelfde toch? nu heeft een vriend van me een kuur gedaan stromba, superlicht...gaat ie scheiten, krijgt hij er een rode kleur bij....gewoon bloed....meerdere malen, ik bedoel lichter kon de kuur niet:S

Je moet je vriend ook niet zo hard van achter pakken tijdens de kuur rustig aan beginnen.:doggy:

Heeft die waarschijnlijk iets van aambeien gehad want heeft waarschijnlijk niets met de Winny te maken...

Wat een nieuws weer vandaag! Door winny krijg je ontzettend veel haar op je borst en bloed in je schijt...

Het niveau stijgt...

Terug
Naar boven