AndroidHealthClinic

Vraagje?kuur om kurkdroog te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

soessi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Beste mensen hierbij vraag ik jullie advies want zou graag kuur nemen met primo(enanth),clen,eca stack maar weet niet met wa ik dit het beste kuur oftewel winstrol(injecties)oftewel anavar pilletjes.Doel is heel droog trekken en hoeveel primobolan zou ik volgens jullie het beste gebruiken per week.mijn kuur is MAX 8 weken.

Ligt allemaal aan je voeding, je kunt al droog worden van test only. En je calorieën rustig afbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Neen man van test zwelde ik op

Ligt allemaal aan je voeding..

• Topic Starter Topic Starter
Kan je me soms helpen aan een heel goed voedingschemaomdroog te staan aub

Tis wel weer een plaag vandaag.

Haha, wat een verwachtingen.

Zou je maar is gaan inlezen over voeding. Je kan spuiten wat je wil, zonder de juiste basis/kennis kom je nergens.

:roflol: Ligt het nou aan mij of zijn dit soort posters ook altijd belgen?

:o

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Volgens mij is in België aas gebruik ook wat normaler als hier in Nederland..

Nee Belgen zijn dom en kunnen zelf geen info vinden. Nederlanders zijn wel ontwikkeld.

Beste mensen hierbij vraag ik jullie advies want zou graag kuur nemen met primo(enanth),clen,eca stack maar weet niet met wa ik dit het beste kuur oftewel winstrol(injecties)oftewel anavar pilletjes.Doel is heel droog trekken en hoeveel primobolan zou ik volgens jullie het beste gebruiken per week.mijn kuur is MAX 8 weken.

dafuq waarom wil jij droogtrekken ???? met 168m en 66kg.. heb je niet eens massa om droogtrekken

wtf ga eten en trainen en blijf weg van aas

word met de dag gekker hier

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

niet alleen vandaag gaat al mnd zo beachboys van 60kg willen kuren en droogtrainen gaat hard achteruit hier

Ja sterk ontwikkeld, mag zwarte piet bij jullie intussen al terug rondlopen?

Strike! :D

http://afanl.wordpress.com/2013/10/26/pro-zwarte-piet-manifestatie-orgie-van-racisme/

Vooraleer er zich Nederlanders aangevallen voelen, ik wil een domme kloot zoals johnstone en bricks laten inzien dat er in beide Landen domme mensen zijn. Net zoals hier op dit forum. Of het zal helpen...ik vrees ervoor. Sommigen blijven blijven verstrengeld in domme clichés.

Laatst bewerkt:

http://afanl.wordpress.com/2013/10/26/pro-zwarte-piet-manifestatie-orgie-van-racisme/

Vooraleer er zich Nederlanders aangevallen voelen, ik wil een domme kloot zoals johnstone en bricks laten inzien dat er in beide Landen domme mensen zijn. Net zoals hier op dit forum. Of het zal helpen...ik vrees ervoor. Sommigen blijven blijven verstrengeld in domme clichés.

Aangezien jullie niet zo slim zijn zal ik maar aangeven dat het niet serieus bedoeld was. :D

:roflol: Ik voel me niet aangevallen hoor, ik vind die hele toestand om zwarte piet net zo belachelijk. Laten we gewoon maar zeggen dat de belgengrappen niet uit het niets verzonnen worden hier in NL.:D

gezien hier niemand doorheeft dat Soessi Marokkaans(of Arabisch) is, schaam ik me voor mijn Nederlands sprekende medemens, en vind ik jullie allemaal even idioot :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven