AndroidHealthClinic

Vraagje?kuur om kurkdroog te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een topic weer :haha:

• Topic Starter Topic Starter
sorry hoor maar die profiel van 1m68 en 66 kg dateert van meer dan 4 jaar geleden.ondertussen weeg ik al 10 kg meer en vetpercentage 8 %.LIEVER DOMME BELGEN MET GOED HART DAN GIERIGE NEDERLANDERS MET SLECHT HART.Als we geen vragen niet meer stellen wat mogen we dan wel nog?als je vind dat het een domme vraag is antwoord dan op een deftige manier maarja blijkbaar zijn nederlanders allemaal genies he...Welke vraag moet ik hier dan stellen of iemand weet waar ze goeie belgische chocolade verkopen in nederland???WTF

sorry hoor maar die profiel van 1m68 en 66 kg dateert van meer dan 4 jaar geleden.ondertussen weeg ik al 10 kg meer en vetpercentage 8 %.LIEVER DOMME BELGEN MET GOED HART DAN GIERIGE NEDERLANDERS MET SLECHT HART.Als we geen vragen niet meer stellen wat mogen we dan wel nog?als je vind dat het een domme vraag is antwoord dan op een deftige manier maarja blijkbaar zijn nederlanders allemaal genies he...Welke vraag moet ik hier dan stellen of iemand weet waar ze goeie belgische chocolade verkopen in nederland???WTF

Wat is er zo moeilijk aan je stats te updaten? Is volgens mij toch de bedoeling om andere leden te informeren d.m.v. de stat functie ???

Leden ventileren hun mening aan de hand van de informatie die jij verstrekt, dat jij de moeite niet neemt om de info up to date te houden...dat is je eigen keuze maar dan niet commentaar leveren als je er op wordt beoordeeld of op basis van die info advies/meningen krijgt.

dat ze dit dan op normaal manier zeggen!!!ik ben niet bassie of adriaan

Toch blijft het een feit dat veel mensen al naar kuren grijpen voordat ze uberhaupt weten hoe ze goed moeten eten of trainen..

Zou me daar eerst in verdiepen ongeacht of je Nederlandse of Belgische bent..

In Nederland wordt overigens ook wat afgekuurd hoor..lopen zat van die superdudes die er al heel wat op hebben zitten in mijn gym.

ik wil niet breed staan maar nog droger
dus kga het nogmaals eens wagen kan er mij iemand een link doorsturen ofzo voor een goed voedingschema?

dus kga het nogmaals eens wagen kan er mij iemand een link doorsturen ofzo voor een goed voedingschema?

Een goed voedingschema is niet een schema wat je van een ander krijgt maar wat je door opgedane kennis zelf opstelt en aanpast naar mate zaken veranderen ook weer aanpast.

Met een "goed voedingschema" van persoon A zal jij waarschijnlijk niets aan hebben omdat deze niet op jouw is afgestemd. Ergens las ik volgens mij dat geld niet zo'n probleem was...denk dan eens na of de DBB persoonlijke begeleiding iets voor je is, op die wijze wordt je geholpen een schema op te stellen en kan je je vragen stellen over het schema.

Genoeg leden die je hier willen helpen maar je vragen duiden er op dat je kennis nog niet toereikend genoeg is om je bezig te houden met kuren..tenminste mits je daar goede resultaten van wilt zien/over houden. :)

Enkele links met info om een voedingschema op te stellen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ <-- Als je een schema hebt samen gesteld, vraag dan in deze sectie feedback over je schema om het schema te verbeteren.

Laatst bewerkt:

Kijk eens in de voedingsectie op het forum. Download my fitness pal app en dan kun je voeding eenvoudig bijhouden.

Neem als basis de volgende voedingsmiddelen:

- (zilvervlies) Rijst
- (Zoete) aardappel
- Havermout
- Kipfilet
- Biefstuk
- Tartaar
- Vis (Panga/Tilapia/Koolvis of vette vis zoals Zalm/Markreel)
- Whey
- Casseine
- Groene groente
- Noten (pinda's, cashews, walnoten, pecannoten, para noten etc)

En hiermee moet je de voor jou kloppende macro's en kcals vullen..

dnp 400/600 MG 14 dagen word je wel droog.. goodluck

Strike! :D

http://afanl.wordpress.com/2013/10/26/pro-zwarte-piet-manifestatie-orgie-van-racisme/

Vooraleer er zich Nederlanders aangevallen voelen, ik wil een domme kloot zoals johnstone en bricks laten inzien dat er in beide Landen domme mensen zijn. Net zoals hier op dit forum. Of het zal helpen...ik vrees ervoor. Sommigen blijven blijven verstrengeld in domme clichés.

Dat zal vast wel, maar België is toch wel echt het broeinest van domme onnozele sukkels. :o

Grapje jonge, niet zo janken. :rolleyes:

Ik zou liposuctie doen en klaar :D

niet klaar voor as.. slaat nergens op met die stats

wat zijn de ideale stats om te kuren?

wat zijn de ideale stats om te kuren?

Je gaat 't toch doen dus prima, hierbij : 100 mg Tren Ace, 100 mg Test P en 100 mg Mast P EOD ( om de dag, je weet vast niet wat eod is). 80/100 mg Anavar elke dag en mss wat T3 op 75 mcg. Dit allen voor 6 tot 8 weken zal jou wel droog maken in combi met een goed dieet en cardio.

Kerel ben je te lui om er zelf 1 te maken en anders er 1 te zoeken ?

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Je gaat 't toch doen dus prima, hierbij : 100 mg Tren Ace, 100 mg Test P en 100 mg Mast P EOD ( om de dag, je weet vast niet wat eod is). 80/100 mg Anavar elke dag en mss wat T3 op 75 mcg. Dit allen voor 6 tot 8 weken zal jou wel droog maken in combi met een goed dieet en cardio.

:haha: :roflol:

sowieso neem ik T3 met clen(2weeks Off 2 weeks On) in die 2 weken on neem ik 3 maal daags eca stack.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven