MuscleMeat

Vraagje?kuur om kurkdroog te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
sowieso neem ik T3 met clen(2weeks Off 2 weeks On) in die 2 weken on neem ik 3 maal daags eca stack.

Beetje anavar naast laten lopen... Anders wordt je alleen dun en ben je al je spieren kwijt jwz!!:rolleyes:

Sowieso kan je beter goed gaan eten...

sowieso neem ik T3 met clen(2weeks Off 2 weeks On) in die 2 weken on neem ik 3 maal daags eca stack.

Dus 2 weken lang zit je op 3 eca's, T3 en Clen? Lijkt me dat je dan met een beetje inspanning een hartslag hebt die je hart er zowat uit knalt.

Wat wil je bereiken? Ga je meedoen aan een of andere anorexia contest?

Maak je een log met foto's van je kuur? Zal je zeker gaan volgen!

• Topic Starter Topic Starter
ik ga zeker log maken er zullen er een paar versteld staan heb het vroeger nog meegemaakt dat ik clenbuterol nam en dat ze me voor zot verklaarden maar uiteindelijk zwegen er veel.
ik zal zeker fotos plaatsen en laat mister anorexia dan maar lekker komen;66 KG WAS OVER 4 JAAR NOGMAALS ONDERTUSSEN BEN IK BIJNA 10 KG ZWAARDER EN MIJN VET IS ZWAAR GEZAKT heb nog dat laatse dat ik wil wegwerken

Kan je me soms helpen aan een heel goed voedingschemaomdroog te staan aub

wat dacht je ervan dat je eerst eens je voeding op orde hebt (en ook onderzoek doet), voordat je een kuur erin knalt..

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

dnp 400/600 MG 14 dagen word je wel droog.. goodluck

wat een k*t advies kerel. ga even zwaar vergif als advies geven aan iemand die er nog totaal geen kaas van heeft gegeven... gevaarlijk!

Deca only doen gegarandeerd droog!

sws dat je niks gaat bereiken zonder je voeding dude... zoals hierboven gezegd word maak je eigen schema, die is namelijk voor ieder lichaam anders omdat ook ieder lichaam anders is...
net zoals dat iedereen anders op AAS Reageert ;)

Neen man van test zwelde ik op

Als je van test opzwelt ligt dat waarschijnlijk aan je zoutinname.
Houdt deze zo laag mogelijk, op opzwellen (bloath) komt door vochtretentie. Ofwel, je houdt meer vocht vast wanneer je testosteron gebruikt. Hogere doseringen testosteron betekend meer vochtretentie.

Als je onder de 2,5 gram zout per dag blijft zal de vochtretentie echt minimaal zijn.
Let op, meestal staat op voedsel de hoeveelheid natrium genoteerd. Natrium is zout, maar is een stuk lichter.
Wanneer je meet op 2,5 gram zout, is dit 1 gram natrium.

Succes!

mijn voeding is als volgt 6 u shake van optimum nutrition,2 volkoren boterhammen met pindakaas of brinta met beetje kokospoeder,koffie zonder suiker
8u banaan,6 rijstkoeken of broodje met kippewit,fruitsap
10 u appel,vitaminen van optimen,visolie,water
12u belegdbroodje met kippewit en blikje tonijn in water
dan eet ik meestal niks meer tot ik thuis ben rond 4 u zakje rijst van 125 g met 200 g
kipeborst soms maak ik er ook gehakt en met aardappelen.DAN TEGEN 6 u trainen 1 u EN HALF altijd 2 spiergroepen
na de training beetje brinta en milkshake 30g
voor ik ga slapen bakje kwark met beetje kaneel.

mijn voeding is als volgt 6 u shake van optimum nutrition,2 volkoren boterhammen met pindakaas of brinta met beetje kokospoeder,koffie zonder suiker
dan eet ik meestal niks meer tot ik thuis ben rond 4 u zakje rijst van 125 g met 200 g
kipeborst soms maak ik er ook gehakt en met aardappelen.DAN TEGEN 6 u trainen 1 u EN HALF altijd 2 spiergroepen
voor ik ga slapen bakje kwark met sperma

Hardcore voedingschema!!
Ga zo door! Hoe krijg je dit allemaal weg joh? 6rijstkoeken!!! Zieke shit.respect

Trek je niks aan van die haters, die zouden wel willen dat ze 10 kg hadden gepakt in 4 jaar. Deftig voedingsschema, zou misschien nog 'n shakey toevoegen, maar snap wel dat je hiermee die 10 kg hebt gepakt zit echt goed in elkaar. Topper dat je er bent.

Trek je niks aan van die haters, die zouden wel willen dat ze 10 kg hadden gepakt in 4 jaar. Deftig voedingsschema, zou misschien nog 'n shakey toevoegen, maar snap wel dat je hiermee die 10 kg hebt gepakt zit echt goed in elkaar. Topper dat je er bent.

:roflol:

ga eens je kcal uitrekenen kom je niet boven de 2500 denk ik

Dat weet ik niet maar het is zoals xxl zei misschien nog wat eiwitten erbij had zelf gedacht om smorgens of er ergens nog 1 eigeel en 4 eiwitten tss te smijten maar weet je deze sport vraagt ijzersterke karakter en geduld maar de beloning is er met of zonder aas.

Dat weet ik niet maar het is zoals xxl zei misschien nog wat eiwitten erbij had zelf gedacht om smorgens of er ergens nog 1 eigeel en 4 eiwitten tss te smijten maar weet je deze sport vraagt ijzersterke karakter en geduld maar de beloning is er met of zonder aas.
Zo is dat bro!

ok bedankt voor jouw gouden aDdOE vies man.Ik zal die zeker aannemen en voor diegene die andere leden afblaffen zou ik zeggen doemaar praatjes vullen geen gaatjes

ok bedankt voor jouw gouden aDdOE vies man.Ik zal die zeker aannemen en voor diegene die andere leden afblaffen zou ik zeggen doemaar praatjes vullen geen gaatjes

Je hebt serieus niet door dat hij sarcastisch was? Ik heb medelijden met je..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven